National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
High dynamic range rendering of virtual 3D scenes
Goncearenco, Vadim ; Chlubna, Tomáš (referee) ; Pečiva, Jan (advisor)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma Vysokého Dynamického Rozsahu (HDR), konkrétně různých HDR technik, které jsou široce používány v oblasti počítačové grafiky. Navíc se zabývá Vulkan API a jeho aplikací pro HDR vykreslováni virtuálních 3D scén. Praktická část této práce je aplikace pro renderování 3D scén, jejímž účelem je demonstrovat praktickou implementaci popsaných HDR technik, jako jsou globální operátory mapování tónu (fotografické, filmové a založené na ACES), lokální operátor mapování tónu založený na bilaterálním filtru, dynamická adaptace oka, exposure fusion a pokročilý bloom efekt.
High Dynamic Range Rendering of 3D Graphic Scenes
Rozenberg, Michal ; Chlubna, Tomáš (referee) ; Pečiva, Jan (advisor)
The output of this bachelor thesis is a demonstration application that implements techniques and algorithmus used in rendering graphical 3D scenes in high dynamic range. The C++ programming language and low-level Vulkan API are used to implement this application.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.