| |
| |
| |
| |
|
Strategie rozvoje cestovního ruchu kraje Vysočina
Tvrdíková, Zdeňka ; Vaško, Martin (advisor) ; Bakos, Tomáš (referee)
Cílem této práce je vytvořit obraz současného stavu cestovního ruchu kraje Vysočina. V návaznosti na předchozí odstavce by tato práce měla sloužit ukázání možného směru ekonomického vývoje, ovšem za předpokladu potvrzení hypotézy, že kraj Vysočina je právě spíše slabším regionem, ve kterém jsou příhodné podmínky pro rozvoj cestovního ruchu.
|
|
Analýza sítě gastronomických zařízení v městské části Praha 2
Rolínek, Vojtěch ; Indrová, Jarmila (advisor) ; Vaško, Martin (referee)
?Práce se zabývá analýzou gastronomických zařízení v Praze 2 a v turisticky atraktivním místě v rámci této městské části, v areálu Národní kulturní památky Vyšehrad. Teoretická část práce je věnovaná vymezení základních pojmů vztahujících se ke společnému stravování, dále historickému vývoji, významu a funkci stravovacích služeb, webovým stránkám s databází stravovacích provozoven a pravomocím živnostenských odborů úřadů městských částí. Praktickou částí práce je kvalitativní a kvantitativní analýza gastronomických zařízení v městské části Praha 2 a analýza vybavenosti gastronomickými provozovnami na Vyšehradě.[cs]
|
|
Internetový marketing v cestovním ruchu
Vetyšková, Lenka ; Valentová, Jana (advisor) ; Vaško, Martin (referee)
Práce se zaměřuje na novou formu marketingu.První část se věnuje teoretickému popisu jednotlivých složek internetového marketingu a jejich aplikaci v podnicích a rezervačních systémech cestovního ruchu, jako jsou cestovní kanceláře, letecké společnosti, prodejci letenek či ubytovací zařízení. Další část se týká praktického porovnávání jednotlivých podniků a rezervačních systémů. Cílem práce je na příkladech uvést, jak jsou v různých sektorech cestovního ruchu v ČR využívány možnosti internetového marketingu.
|
| |
|
Analýza vybraných leteckých společností a jejich postavení na trhu
Pirnerová, Monika ; Vaško, Martin (advisor)
Práce se zaměřuje na osobní leteckou dopravu, její vývoj, rozdělení leteckých společností a možnosti spolupráce mezi nimi a na charakteristiku letecké dopravy ve Velké Británii. Soustředí se na rozdíly mezi klasickými leteckými společnostmi a nízkonákladovými a analyzuje výkony dvou vybraných aerolinek-British Airways (jako zástupce klasických leteckých společností) a Ryanair(jako zástupce nízkonákladových leteckých společností). Na závěr jsou tyto dva typy společností a jejich výkony porovnány a pomyslně je vybrána společnost s lepším a stabilnějším postavením na trhu osobní letecké přepravy.
|
|
Postavení letenkových portálů na trhu s letenkami v České Republice
Tůma, Jakub ; Vaško, Martin (advisor) ; Sedláček, Jiří (referee)
Práce se zaobírá distribucí letenek. Důraz je kladen na online distribuci prostřednictvím tzv. letenkových portálů. Analytická část má na problematiku dva pohledy. Prvním je kvantitativní vyjádření velikosti trhu a potenciál z hlediska online distribuce. Druhým pohledem je studie kvality českých letenkových portálů z pohledu zákazníka. Obě analýzy dohromady poskytují ucelený pohled na letenkové portály jako distribuční cestu prodeje letenek a předpovídají budoucí směry vývoje.
|