National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.01 seconds. 
Vliv kulturních faktorů na marketingovou komunikaci
Výtisková, Michaela ; Koudelka, Jan (advisor) ; Dušková, Dagmar (referee)
Cílem této práce bylo analyzovat společné a rozdílné prvky dvou kultur a zjistit, do jaké míry lze shody, případně rozdíly využít v marketingové komunikaci italsko české společnosti. Došlo v ní k aplikaci Tompenaarseho a Hofstedeho poznatků kulturních dimenzí z oblasti marketingové komunikace a pomocí nich srovnána česká a italská kultura. Byly využity informace získané z marketingového oddělení UniCredit banky a zkoumáno, do jaké míry se musí marketingová komunikace nové banky podřizovat politice a strategii UniCredit Group, zda italské vedení marketingu zasahuje do tvorby reklamních kampaní v česku a jestli se objevují v marketingové komunikaci české banky prvky typické pro italskou kulturu.

See also: similar author names
2 Vytisková, Magdaléna
1 Vytisková, Marie
1 Vytisková, Markéta
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.