National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.00 seconds. 
Vliv merchandisingu na kupní rozhodování spotřebitele
Víznerová, Patricie ; Koudelka, Jan (advisor) ; Doležalová, Jarmila (referee)
Nakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising, který je přínosem pro zákazníka, maloobchodníka i výrobce resp. merchandisingovou agenturu, je cílem této práce.

See also: similar author names
2 Víznerová, Pavlína
1 Víznerová, Petra
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.