|
Application of Google Analytics in a company
Founě, Michal ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Slaba, Jiří (referee)
The aim of this bachelor thesis is to present the features of the hosted web analytics solution Google Analytics when measuring web traffic on an e-commerce website as well as creating and optimizing an on-line advertising campaign. This thesis was written in cooperation with a non-profit organization which is running an e-commerce website for selling products made by disabled people.
|
|
Analýza vybraných druhů internetové reklamy
Koós, Tomáš ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Slaba, Jiří (referee)
Práca poskytuje komplexný prehľad o problematike internetovej reklamy so zameraním predovšetkým na jej jednotlivé druhy. Priblížuje postavenie Internetu v marketingovom prostredí, zmeny ktoré priniesol. Popisuje základné druhy internetovej reklamy, ich najčastejšie používané formy a ich postavenie na trhu ČR a vo svete. Vývoj výdajov na internetovú reklamu a jej podiel. Podrobne sa venuje virálnemu marketingu a ním prinášaným príležitostiam.
|
| |
|
Platební systémy a Internet
Krob, Jakub ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Slaba, Jiří (referee)
Práce představuje analýzu jednotlivých platebních systémů na světe. Dále v této souvislosti popisuje situaci v České republice. Poslední částí práce je analýza jednotlivých internetových obchodů z hlediska nabízených online platebních metod.
|
|
Business strategies of the selected e-shops
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Slaba, Jiří (referee)
The world of internet evolves quickly and it becomes an important means of trade. It brings new business opportunities with a need for specific business strategies. In order to be competitive, every company has to exploit as many advantages as possible and many advantages can be gained through the use of the internet (such as cost economization, easier integration of company departments and efficient data sharing, etc.). It is also important for e-shops to offer innovative services and user-friendly interface that will distinguish them from others. The aim of this thesis is to identify the opportunities for companies that the internet offers, to describe the specifics of internet business and its advantages and disadvantages, to analyze strategies of the selected e-shops from the Czech and the international market and to create a prognosis of their future development.
|
| |
|
Mobile marketing
Engelová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Slaba, Jiří (referee)
Mobil marketing - reklama a podpora prodeje prostřednictvím mobilních telefonů. Technologické a kulturní předpoklady vzniku tohoto odvětví. Mobil marketing a marketingový mix, možnosti synergie. Nástroje mobil marketingu - reklamní SMS a MMS, lokační služby, soutěže, ankety a hlasování, věrnostní systémy, mobilní obsah. Subjekty mobil marketingu. M-komerce. Využití pro podnikové aplikace.
|
| |
|
Možnosti využití e-learningu v (obchodní) firmě
Brunnerová, Barbora ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Slaba, Jiří (referee)
Práce popisuje co je to e-learning, jeho výhody, nevýhody, vývojové trendy, podrobněji se věnuje simulaci, virtuální třídě, tvorbě e-learningového kurzu, měření efektivnosti e-learningu a jeho využití ve školách. V závěru práce je uveden příklad konkrétního využití e-learningu v jedné firmě.
|
|
eGovernment a jeho důsledky pro obyvatele i podniky
Baranová, Petra ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Slaba, Jiří (referee)
Práce se zabývá elektronickým governmentem a jeho rolí v nově pojaté veřejné správě. Dále hodnotí využívání informačních a komunikačních technologií a rozsah základních on-line služeb eGovernmentu, které jsou dostupné pro podniky a občany. Práce také analyzuje český elektronický government a srovnává ho s novými členskými i kandidátskými zeměmi Evropské unie.
|