National Repository of Grey Literature 227 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
On-line marketing communication
Michalová, Adriána ; Havíř, David (referee) ; Schüller, David (advisor)
The master thesis deals with the design of the electronic commerce of the company ĽUDOVO-UMELECKÉ ČIČMANY, Ltd. when expanding to the Czech market in the on-line environment. The thesis is created on the basis of theoretical starting points, where the basic concepts associated with the creation of e-commerce websites, as well as the characteristics of individual sub-analyses, which are subsequently processed in the analytical research part, are processed closer. Based on the summarized results of the individual analyses, a specific proposal for expanding electronic commerce to the Czech market is subsequently created, which will ensure the expansion of the selected company's business activities abroad.
Development of Business Model of Small Company with Focus on E-shop
Vala, Štěpán ; Schüller, David (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na sestavení návrhů na zlepšení e-shopu skupiny firem ADW. Návrhy jsou podložené analýzou konkurence, jejich e-shopů a analýzou současného e-shopu. V teoretické části jsou vysvětlené teoretické koncepty pro tento rozvoj. V analytické části je vyhodnocená současná situace e-shopu firem ADW a jsou zde zmíněné oblasti, ve kterých je potřeba provést určité kroky k rozvoji pro dosažení cílů v budoucnosti. V poslední části bakalářské práce je část návrhová, ve které jsou navrženy potřebné kroky k rozvoji potřebných oblastí.
Customer Satisfaction
Kuchyňka, Antonín ; Chlebovský, Vít (referee) ; Schüller, David (advisor)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. V práci je za pomoci dotazníkového průzkumu analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. Na základě téhle analýzy jsou poté uvedeny návrhy na opatření, které povedou ke zvýšení této spokojenosti.
On-line marketing communication
Lipták, Šimon ; Chlebovský, Vít (referee) ; Schüller, David (advisor)
Bakalářská práce si klade za cíl navrhnout webové stránky pro studijní program ESBD. Proces této tvorby je založen na metodě design thinking, které je rozšířeno o procesy webdesignu včetně skicování, wireframingu, prototypování. Tato práce zároveň vyvíjí novou metodu hodnocení webových stránek používanou pro analýzu a benchmarking pro navrhování nového řešení.
On-line marketing communication
Varhaníková, Denisa ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
The bachelor thesis focuses on the design of a website for a selected company. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part presents the theoretical knowledge about the topic. The practical part is divided into an analytical part and a design part. The analytical part focuses on the analysis of the marketing mix, the current state of the website, the segmentation, and especially the analysis of the quality house. In the last part, based on the analytical part, individual proposals for the creation of the company's website are presented.
On-line marketing communication
Pleskačová, Andrea ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
This bachelor thesis focuses on the online marketing communications of a catering company. The thesis is structured in two parts - theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the review of theoretical knowledge related to the topic. The practical part is further divided into analytical and design part. The analytical part focuses on conducting analyses of the marketing mix, current websites and the quality house method. The last part of the thesis focuses on the formulation of concrete proposals based on the results of the analyses.
Marketing Plan of the Selected Company
Koutný, Alexandr ; Schüller, David (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a strategii ve vybrané společnosti - Vzdělávací centrum MP působící v Prostějově. Tato práce se skládá ze tří hlavních částí. První z nich je teoretická část, která obsahuje pojmy, které jsou popsány. Druhá část práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti. V poslední části této práce, respektive návrhové části, jsou uvedeny konkrétní návrhy na zlepšení využití marketingových nástrojů.
On-line marketing communication
Nevřivá, Veronika ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
The bachelor thesis focuses on the on-line marketing communication of the selected brand. The theoretical part defines the basic concepts, which are used in the analytical part. Based on the analyses and questionnaire survey, own proposals for online paid campaigns to increase the number of potential customers and sales are developed.
Marketing Mix of the Selected Company
Horký, Jan ; Schüller, David (referee) ; Milichovský, František (advisor)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingového mixu společnosti Forky’s. Teoretická část práce pojednává o základních pojmech marketingu a marketingového mixu, které jsou následně v analytické části použity na vybraném podniku. Praktická část dále obsahuje návrh na zlepšení aktuálního marketingového mixu a především návrh na zefektivnění propagace, s cílem upevnění pozice na trhu a získání nových zákazníků.

National Repository of Grey Literature : 227 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.