National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.00 seconds. 
Evaluation of marketing mix in cosmetics direct sales
Rybářová, Alice ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Vránková, Gabriela (referee)
Práce popisuje přímý prodej jako jednu z možných alternativ distribuce kosmetických produktů. Specifika této distribuční cesty se odrážejí i v tvorbě marketingového mixu společností. Práce se věnuje všem jeho složkám ? výrobku, ceně, distribuci i komunikaci. Důraz je kladen hlavně na spotřebitelský úhel pohledu. Praktická část je věnována situaci na českém trhu v přímém prodeji kosmetiky, zejména pak společnosti Oriflame, jejíž marketingový mix je detailně popsán, zhodnocen a jsou uvedena doporučení ke zlepšení.

See also: similar author names
1 RYBÁŘOVÁ, Adriana
2 Rybárová, Andrea
4 Rybářová, Adéla
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.