National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.00 seconds. 
Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti
Horáková, Dana Mgr. ; Hesková, Marie (advisor) ; Cejnar, Slavomír (referee)
Práce se zabývá postupy a metodami oceňování nehmotných aktiv podnikajících subjektů v současné praxi. Teoreticky zpracovává žádoucí taktiky budování a správy značky, definuje její hodnotu s použitím pohledů různých autorů, které srovnává a poukazuje na zásadní vlivy a charakteristiky sílu a význam značky podporující. Řeší systémy, role, hierarchii, úkol i cíle značky, upozorňuje na vzájemné vazby nehmotných aktiv. Cílem práce bylo na základě teoretického pojednání a seznámení se s metodikou oceňování značek provést ocenění značky vybrané společnosti Agroslužby CZ, a.s., připravit formální náležitosti pro zápis do rejstříku obchodních známek Společenství a tak přispět marketingovou analýzou k orientaci a vyhodnocení situace dané společnosti, zmínit slabé stránky, které by měly být eliminovány, zvýraznit silné, které se i přes mnohé vnější nepříznivé intervence podařilo společnosti dosáhnout a jako výhody použít. Analýza a celkové vyhodnocení vznikalo se svolením a aktivní spoluprací vlastníků a manažerů společnosti, kteří s ohledem na růst a plánovanou fúzi projevili zájem o výsledky tohoto zjišťování a předložené závěry, návrhy a doporučení chápou jako impuls k dalším, lépe orientovaným reakcím na chování trhu, na požadavky zákazníků. Znalost úrovně vnímání společnosti, pozice vůči konkurentům, je výchozím a nezbytným bodem pro kvalitnější plánování a další rozvoj marketingových podpůrných aktivit.

See also: similar author names
4 Horáková, Dagmar
1 Horáková, Dagmara
4 Horáková, Dana
7 Horáková, Daniela
1 Horáková, Darina
6 Horáková, Denisa
3 Horáková, Dita
3 Horáková, Ditte
4 Horáková, Dominika
2 Horáková, Dora
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.