National Repository of Grey Literature 41 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Basic Statistical Data about the Activities of Cultural Facilities in the Czech Republic 2022: Education of Public. IV. díl, Kulturně vzdělávací a zájmová činnost
Gonzálezová, Marie ; Národní informační a poradenské středisko pro kulturu - Centrum informací a statistik kultury
Předmětem zjišťování je činnost kulturně vzdělávacích zařízení - kulturních domů, městských kulturních středisek, center volného času a dalších subjektů, které zajišťují kulturně vzdělávací a zájmovou činnost. Obsahuje údaje o počtu zaměstnanců, zájmové vzdělávací umělecké a mimoumělecké činnosti, dalších kulturních službách veřejnosti, mezinárodní kulturní spolupráci a o spolupráci s etniky v ČR.
Fulltext: Download fulltextPDF
Basic Statistical Data about the Activities of Cultural Facilities in the Czech Republic 2021: Education of Public. IV. díl, Kulturně vzdělávací a zájmová činnost
Gonzálezová, Marie ; Národní informační a poradenské středisko pro kulturu - Centrum informací a statistik kultury
Předmětem zjišťování je činnost kulturně vzdělávacích zařízení - kulturních domů, městských kulturních středisek, center volného času a dalších subjektů, které zajišťují kulturně vzdělávací a zájmovou činnost. Obsahuje údaje o počtu zaměstnanců, zájmové vzdělávací umělecké a mimoumělecké činnosti, dalších kulturních službách veřejnosti, mezinárodní kulturní spolupráci a o spolupráci s etniky v ČR.
Fulltext: Download fulltextPDF
Basic Statistical Data about the Activities of Cultural Facilities in the Czech Republic 2020: Education of Public. 4. díl, Edukace a veřejná osvěta
Gonzálesová, Marie ; Národní informační a poradenské středisko pro kulturu - Centrum informací a statistik kultury
Předmětem zjišťování je činnost kulturně vzdělávacích zařízení - kulturních domů, městských kulturních středisek, center volného času a dalších subjektů, které zajišťují kulturně vzdělávací a zájmovou činnost. Obsahuje údaje o počtu zaměstnanců, zájmové vzdělávací umělecké a mimoumělecké činnosti, dalších kulturních službách veřejnosti, mezinárodní kulturní spolupráci a o spolupráci s etniky v ČR.
Fulltext: Download fulltextPDF
Basic Statistical Data about the Activities of Cultural Facilities in the Czech Republic 2019: Education of Public. 4. díl, Edukace a veřejná osvěta
Gonzálesová, Marie ; Národní informační a poradenské středisko pro kulturu - Centrum informací a statistik kultury
Předmětem zjišťování je činnost kulturně vzdělávacích zařízení - kulturních domů, městských kulturních středisek, center volného času a dalších subjektů, které zajišťují kulturně vzdělávací a zájmovou činnost. Obsahuje údaje o počtu zaměstnanců, zájmové vzdělávací umělecké a mimoumělecké činnosti, dalších kulturních službách veřejnosti, mezinárodní kulturní spolupráci a o spolupráci s etniky v ČR.
Fulltext: Download fulltextPDF
The Personality of Přemysl Pitter and his merits in the out-of-school education
PECHOVÁ, Tereza
This bachelor thesis deals with personality of Přemysl Pitter and his merrits in the out-of school education. The goal of this work is to focus on life and fate of this Czech preacher, writer and social worker Přemysl Pitter. The practical part of this thesis will be focused on analysis available statements of Přemyl Pitter's children using DVD recordings. Qualitative method will be used as a basic research to obtain content analysis of text and statements of witnesses.
Arts Education and Amateur Art Week 2018: Final report
Bulínová, Karolína
Zpráva popisuje průběh úspěšného 6. ročníku Týdne uměleckého vzdělávaní a umělecké tvorby, který opět představil řadu uměleckých a tvůrčích aktivit. Zpráva zdůrazňuje jejich význam pro kulturní život v zemi.
Fulltext: Download fulltextPDF
Out-of-Classroom Chemistry Essentials Education as a Mean of Scientific Literacy Development
Čábelová, Simona ; Rusek, Martin (advisor) ; Bílek, Martin (referee)
This thesis deals with the aspect of outdoor education of chemistry in the context of the natural science literacy concept. This concept is approximated here in association with the curricula documents for secondary education level and the Contextual model of learning. Based on the description of individual contexts of the aforementioned model, an alternative variant of an excursion to the Prague Waterworks Museum in Podolí is proposed. The practical part focuses on the comparison of the efficiency of the "classic" conception of a museum excursion and the alternative approach mentioned previously. The whole concept adheres to the pedagogical experimental scheme. The comparison is achieved through three testings in two groups. The first, control group, had a standard excursion led by a museum guide. The second, experimental group, had an excursion led in the proposed alternative approach. Based on the first tests - the pretests, the starting knowledge of the pupils is analyzed. The second testing is executed as posttests right after finishing each excursion. The third testing is a retention test one month after the excursion. Test results were analyzed using statistical methods. The results of the analysis point to the considerable importance of the way the excursion is led and to the great benefit of...
Basic Statistical Data about the Activities of Cultural Facilities in the Czech Republic: Education of Public. 4. díl, Edukace a veřejná osvěta
Gonzálesová, Marie ; Národní informační a poradenské středisko pro kulturu - Centrum informací a statistik kultury
V publikaci jsou zveřejněny vybrané údaje ze statistického zjišťování za rok 2016. Předmětem zjišťování je činnost kulturně vzdělávacích zařízení - kulturních domů, městských kulturních středisek, center volného času a dalších subjektů, které zajišťují kulturně vzdělávací a zájmovou činnost. Obsahuje údaje o počtu zaměstnanců, zájmové vzdělávací umělecké a mimoumělecké činnosti, dalších kulturních službách veřejnosti, mezinárodní kulturní spolupráci a o spolupráci s etniky v ČR.
Fulltext: Download fulltextPDF
Guide to cultural awareness and expression
Národní informační a poradenské středisko pro kulturu
Příručka rozpracovává Doporučení 2006/962/ES Evropského parlamentu a Rady ze dne 18.12.2006 o klíčových schopnostech pro celoživotní učení. Přináší obecné metodologické koncepty, analýzu vstupů a diskuzi expertů, jak přistupovat k této klíčové kompetenci. Obsahuje soubory doporučení pro tvůrce politik a příklady dobré praxe, které ilustrují způsoby podpory rozvoje kompetencí.
Fulltext: Download fulltextPDF

National Repository of Grey Literature : 41 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.