Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 711 záznamů.  začátekpředchozí703 - 711  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Public Relations ve společnosti Qlik.cz
Vrkočová, Pavlína Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Boháč, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktivitami Public Relations ve vybrané organizaci. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky PR. Praktická část se zabývá definováním cílové skupiny a následně přípravou tiskové konference. V práci je také proveden výzkum, který přináší informace o možné budoucí strategii společnosti. Závěrečná kapitola je věnována zhodnocení projektu Public Relations a návrhům na zlepšení pro vybranou společnost.
Marketingový výzkum předplatitelských služeb
Maderová, Dagmar ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Smržová, Martina (oponent)
Práce řeší problematiku předplatitelských služeb časopisů. Metodami marketingového výzkumu hledá odpovědi na otázky týkající se vztahu čtenářů časopisů k předplatitelským službám.
TutORial, on-line systém pro výuku operačního výzkumu
Svobodová, Lucie ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Fábry, Jan (oponent)
Projekt TutORial je on-line systémem pro výuku operačního výzkumu. Snaží se na webu přiblížit operační výzkum širší veřejnosti. Projekt TutORial je rozdělený celkem do sedmi sekcí. Bakalářská práce má tři hlavní části, v první z nich jsou stručně představeny všechny sekce projektu. Druhá část se detailně zaměřuje na úlohy lineárního programování a jednotlivé modely z projektu, stejně tak jako část třetí,kde je detailně popsaná problematika úloh celočíselného programování. Veškeré poznatky jsou shrnuty v závěru.
Charakteristika na trhu v oblasti přepravy zásilek
Hermanová, Helena ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Sedlák, Jaromír (oponent)
Charakteristika přepravy balíkových zásilek v oblasti vnitrostátního styku. Byly osloveny vybrané logistické firmy s přesně specifikovanými požadavky zákazníka, požadavky byly zaslány e-mailem a odpovědi na zasláné otázky byly následně zpracovány do tabulky a vyhodnoceny. Cílem práce byla charakteristika jednotlivých logistických společností a vyhodnocení jejich nabídky k zaslané poptávce.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Rýparová, Adéla ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Novák, Tomáš (oponent)
Práce se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jeho jednotlivými fázemi a dělením. Praktická část je zaměřena na výzkum spokojenosti zaměstnanců, který byl proveden s časovým odstupem dvou let, porovnává jednotlivé výsledky a navrhuje doporučení pro další vývoj a postup.
Marketing destinace cestovního ruchu Třebíč
Navrkalová, Iva ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Heřman, Pavel (oponent)
Práce se zabývá marketingem cestovního ruchu ve městě (destinaci). Teoretická část se zabývá marketingem měst a obcí a marketingem destinací CR. Praktická část obsahuje zpracovanou prostorovou analýzu a SWOT analýzu dané destinace. Kromě jiných je v příloze obsaženo vyhodnocení výzkumu návštěvnosti města, kraje a ČR.
Budování konkurenční pozice českého obchodního řetězce
Häuser, Vít ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.
Vedení virtuálního týmu
Bohuslavová, Leona ; Hubičková, Eva (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá vedením virtuálního týmu. Na základě teoretických poznatků byl proveden výzkum v jednom z oddělení konkrétní firmy působící v oblasti internetu, které využívá externích spolupracovníků. Byl porovnáván způsob vedení brigádníků a externistů a zároveň vyhodnocovány dopady změn po nástupu nového vedoucího brigádníků a externistů. Dle výsledků výzkumu byly pak navrženy další postupy pro spolupráci s brigádníky a externisty.
Srovnání přístupů statistických výzkumů trhu
Havelka, Milan ; Vrabec, Michal (vedoucí práce) ; Průša, Milan (oponent)
Práce je zaměřena na výzkum trhu rychlo-obrátkového zboží denní spotřeby. Snaží se porovnat dva přístupy k problematice marketingového výzkumu, z pohledu výzkumu maloobchodníků a výzkumu osob, nebo také výzkumu veřejného mínění. Práce je rozdělena do jednotlivých částí, jak každý obdobný výzkum postupuje. V každém oddíle se snažím přiblížit jednotlivá specifika každého výzkumu, snažím se najít společné a odlišné vlastnosti obou výzkumů. Celá studie spočívá v pochopení přístupu k výzkumu obou firem. Jak výzkum postupuje, kde jsou jeho silné a slabé stránky. Záměrem je nalezení společného obou výzkumů. Při pochopení obou přístupů je možnost vytvoření nové báze výzkumu, který vychází z obou přístupů. Také má vymezit využití obou druhů výzkumů v reálném životě firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 711 záznamů.   začátekpředchozí703 - 711  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.