Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh podnikatelského záměru pro rozšíření firmy
Peňázová, Pavlína ; Pazourková, Radka (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro rozšíření malé firmy paní Věry Krejčí, která podniká na trhu s pečivem. Podnikatel se rozhodl otevřít novou provozovnu v Chrasti u Chrudimi v Pardubickém kraji. Práce se zabývá segmentací trhu, analýzou silných a slabých stránek provozovny a podniku jako celku a také zmapováním konkurenčního prostředí. Návrh podnikatelského plánu vychází z analýz vnějších a vnitřních faktorů působících na firmu, které zároveň hodnotí i z finančního pohledu. Tento návrh dále reaguje na možná rizika spojená s podnikáním ve zvolené oblasti.
Návrh podnikatelského záměru pro rozšíření firmy
Peňázová, Pavlína ; Pazourková, Radka (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro rozšíření malé firmy paní Věry Krejčí, která podniká na trhu s pečivem. Podnikatel se rozhodl otevřít novou provozovnu v Chrasti u Chrudimi v Pardubickém kraji. Práce se zabývá segmentací trhu, analýzou silných a slabých stránek provozovny a podniku jako celku a také zmapováním konkurenčního prostředí. Návrh podnikatelského plánu vychází z analýz vnějších a vnitřních faktorů působících na firmu, které zároveň hodnotí i z finančního pohledu. Tento návrh dále reaguje na možná rizika spojená s podnikáním ve zvolené oblasti.
Spotřební chování na trhu s pekařskými výrobky
ČMUCHOVÁ, Karolína
Cílem diplomové práce bylo zjistit pomocí marketingového výzkumu zvyklosti a typické chování zákazníků na trhu s pekařským sortimentem a následně vytvořit návrh inovace marketingového mixu vybrané firmy. První krok pro vypracování závěrečné práce spočíval ve studiu odborné literatury, která souvisela s danou problematikou. Následující krok se zakládal na tvorbě praktické části, ve které došlo prvně k představení zvolené společnosti Adélka, a.s., pokračující realizací marketingového výzkumu metodou osobního dotazování. Výsledky marketingového výzkumu charakterizovaly spotřební chování dotazovaných zákazníků a rozdíly v tomto chování v jednotlivých provozovnách. Doporučení a inovace marketingového mixu zvolené firmy se vztahovaly k jednomu nástroji-produktu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.