Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 750 záznamů.  začátekpředchozí642 - 651dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Metody vyhledávání informací na webu první a druhé generace
Synek, Pavel ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá metodami a strategiemi využitelnými při vyhledávání informací na internetu v současné době a poukazuje, jak se mění požadavky na znalosti koncového uživatele a schopnost využít konkrétní zdroj, jinými slovy poukazuje na zvyšující se nároky informační gramotnosti. Práce je rozdělena na tři celky. V první části je stručně rozvedena problematika rešeršních strategií. Druhá část pak teoreticky představuje nástroje, využitelné pro vyhledávání na současném webu, a to jak povrchovém, tak i hlubokém. Práce samozřejmě zahrnuje také problematiku a některé portály sociálního webu. Třetí část je pak praktickým vyústěním poznatků o rešeršních strategiích, využitých v teoretické části. V praktické části autor práce demonstruje na modelových dotazech povahu informací vytěžitelných z daných nástrojů.
Medializace informace a společnost
Nguyen, Hoai Vu ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou, která je spojená především s informací a dalšími aspekty kolem ní. Na začátku práce věnujeme samotný pojem informace a její význam jak v získání nové znalosti, tak v komunikačním procesu. S komunikací, která je základním prvkem pro fungování každé sociální společností, věnujeme také otázkou médií a masmédií. Historií vývoje jednotlivého typu médií budeme se zabývat ve třetí kapitole této práce, kde budeme zároveň jednotlivé druhy médií mezi sebou porovnávat. Také v této kapitole klademe velký důraz na fenomén internetu a nových médií, resp. sociálních sítí. Další kapitola se zabývá vztahem informace a společnost, porovnáme aktuální situace ve využívání internetu ve Vietnamu a v České republice. Pátá část této práce je samotný empirický výzkum, kde prověříme platnost předem stanovených hypotéz, které se týkají hlavně vliv internetu a sociální sítě na životní styl a chování jedince. V posledních dvou kapitolách se budeme věnovat vliv masmédií na společnost a témata spojená s otázkou mediální globalizace, a také dokazujeme, jak se média mohou stát politickým a mocenským nástrojem v dnešní době.
Transformace byznys modelů pro prostředí sociálních sítí
Rubáš, Aleš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá aplikací obchodních modelů do prostředí sociálních sítí. Cílem práce je na základě zvolené metodiky vybrat relevantní obchodní modely pro toto prostředí a analyzovat, jak a s jakým obchodním úspěchem byly aplikovány. V první části práce jsou definovány a rozebrány existující byznys modely. V části následující jsou vymezeny sociální sítě a vybrány potenciální byznys modely, které mohou být použity v prostředí sociálních sítí. Analytická část zkoumá vybrané sociální sítě z pohledu aplikovaných byznys modelů, identifikuje odpovídající byznys modely vymezené v teoretické části a zhodnocuje úspěch jejich aplikace. V závěru práce jsou analyzovány byznys modely, které byly využity zkoumanými sociálními sítěmi z pohledu jejich odlišnosti od aplikací v jiných odvětvích.
Vývoj vnímání Google+
Gemrich, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Motyčka, Luděk (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře se současným stavem trhu sociálních sítí v České republice s výrazným zaměřením na vývoj vnímání uživatelů nováčka na trhu Google+ a vyhodnocení úspěšnosti marketingových aktivit vedených za účelem podpory této služby - vše pak za pomoci výzkumu. Diplomová práce je rozdělena do 3 celků, které postupně popisují dnešní vnímání sociálních sítí, jejich definici a také jejich situaci na českém trhu. Po bližším popisu Google+ je dále představen výzkum vedený za účelem získat data umožňující porovnání situace před a po ukončení výše zmíněných marketingových aktivit realizovaných v průběhu léta 2012. Závěrečná část práce se zabývá analýzou výzkumu za účelem zjištění vývoje povědomí o a užívání porovnávaných sociálních sítí a samozřejmě také velmi detailním pohledem na Google+ samotné a vyhodnocení efektivity marketingových aktivit.
Konkurenční analýza předních ICT firem na českém trhu
Dvořák, Oskar ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce pojednává o oboru Competitive Intelligence ve vztahu k možnostem aplikace jeho metod a nástrojů pro konkurenční analýzu tržního prostředí s využitím moderních virtuálních sociálních sítí. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku tržního prostředí ICT firem s využitím Porterovy analýzy a dále na popis vybraných nástrojů a metod sloužících ke zpracování nestrukturovaných dat a analýze sociálních sítí. Praktická část vychází z reálného projektu, který probíhal od začátku března 2013 ve společnosti IBM Česká republika, spol. s r. o. Na něm jsou demonstrovány současné možnosti využití potenciálu informačních technologií v oboru Competitive Intelligence.
Politický marketing a Internet
Klyuchnikov, Alexander ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem mojí práce je odhalit nové možnosti, výzvy a hrozby, které vyvstávají před politikou v souvislosti s rozvojem a rozšiřováním nových informačně komunikačních techologií. Role Internetu v moderní politické komunikaci na příkladu Ruska a Ameriky.
Marketingová komunikace v prostředí sociální sítě Facebook
Mandát, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Sociální sítě jsou bezesporu fenoménem současnosti. Přitahují stále větší počet uživatelů a tedy i pozornost všech, kdož mají potřebu s uživateli komunikovat -- firem, institucí, státní správy, ba i politiků. Marketingové specialisty zajímají sociální sítě dvojnásob, neboť jejich prostřednictvím lze nabídnout nové výrobky, služby, komunikovat s potencionálními zákazníky. Mimořádné pozornosti inzerentů se těší sociální síť Facebook. Orientace v prostředí sociálních sítí a především na sociální síti Facebook, přiblížení možností, které sociální síť Facebook nabízí marketérům a načrtnutí některých praxí ověřených postupů práce s reklamou na sociální síti Facebook, včetně vyhodnocení její úspěšnosti, je ambicí této diplomové práce.
Analýza využití nových technologií pro vizuální komunikaci a jejich společenský dopad
Kadlecová, Petra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu nových technologií, které se využívají v oblasti vizuální komunikace. Jde zejména o jejich popis, charakteristiku a způsob jejich využití. Další část je zaměřena na sociální trendy, které prostupují současnou západní společností, a jejich vzájemný vztah s novými technologiemi v oblasti vizuální komunikace. Zabývá se tedy také tím, jaké společenské změny a změny ve vnímání jednotlivců vývoj a šíření těchto nových technologií způsobuje. Popisuje důležitou roli vizuální komunikace v dnešním světě a změny ve společnosti následkem hojného využívání moderních technologií. Cílem práce je vytvořit analýzu a tím i ucelený přehled nových technologií a jejich využití v oblasti vizuální komunikace. Na závěr se práce snaží odhadnout další směr nových technologií v oblasti vizuální komunikace a vytvořit predikci jejich dalšího vývoje v budoucnosti.
Marketing and social networks
Danišová, Mária ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fungováním internetových sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. Cílem práce je seznámit čtenáře o současných sociálních sítích a popsat postup zadávání reklamy na těchto stránkách. Autorka v závěrečné části shrnuje nabyté poznatky o marketingu a sociálních sítích a na základě dotazníkového šetření, které se týká sociálních sítí a reklamy na nich, jakož i vnímání tohoto typu marketingu spotřebitelem, dělá závěry o nejvhodnějším typu marketingu na sociálních sítích. Současně dává firmám doporučení o tvoření reklam na sociálních sítích podle výsledků dotazníkového šetření.
Marketing přes sociální sítě
Teplý, Lukáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce je rozebrat, jaké jsou možnosti marketingu na sociálních sítích. První kapitola se zabývá internetem, marketingovým a komunikačním mixem. Druhá kapitola popisuje sociální sítě a jejich historii. Dále jsou zde charakterizovány generace X, Y a Z. Hlavní část práce je pak zaměřena na jednotlivé sociální sítě jako Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+. V těchto kapitolách jsou potom detailněji rozebrány možnosti a nástroje, které mohou společnosti využít k marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 750 záznamů.   začátekpředchozí642 - 651dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.