Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 983 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.07 vteřin. 
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Pešlová, Veronika ; Drexler, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků restaurace Gaudeo. V teoretické části se pokusím vysvětlit základní pojmy souvisící s tématem. V druhé části práci na základě posbíraných dat z dotazníkového šetření a provedené analýzy prostředí bude řešena problematika nespokojenosti. V závěru uvedu návrh plánu na zvýšení celkové úrovně spokojenosti.
Komunikační mix podniku
Novotná, Lenka ; MBA, Petr Bilavčík, (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Zahradní centrum V Aleji. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. V analytické části je popsána současná situace podniku, analýza makroprostředí a mikroprostředí, marketingový výzkum a SWOT analýza. V závěru práce jsou uvedeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení komunikačního mixu.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mrázková, Monika ; Vacková, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka Knihovny Jiřího Mahena v Brně. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu, sektoru příspěvkových organizací a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části práce jsou analyzovány a prezentovány výsledky z dotazníkového šetření, doporučení a návrhy na zlepšení, které by měly vést ke zvýšení návštěvnosti KJM, zkvalitnění poskytovaných služeb a spokojenosti uživatelů KJM.
Interpersonální konflikty a způsoby jejich řešení a předcházení
Hejkrlíková, Jana ; Langr, Ing Petr (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Moje diplomová práce na téma "Interpersonální konflikty a způsoby jejich řešení a předcházení" se zaměřuje na prozkoumání organizační struktury společnosti a na problematické oblasti v komunikaci. Teoretická část nám umožní pochopit lépe problematiku vnitrofiremní komunikace a konfliktů na pracovišti. V praktické části byla hlavní metodou při zpracování obsahová analýza (dotazník, pozorování a rozhovory se zaměstnanci, které jsem ve firmě provedla). Z této analýzy jsem poté vyvodila konkrétní závěry.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Grygová, Eva ; Ing.Jaroslav Štůla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení dotazníku spokojenosti zákazníků na veterinární klinice TOSA. Teoretická část je věnována problematice marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníků a dotazníku jako nástroji při sběru informací. Praktická část obsahuje seznámení se společností, zpracování dotazníku, analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, které by měli vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků.
Telemarketing
Špicová, Martina ; Hanák, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejem a poskytováním informací prostřednictvím telemarketingu. Na základě zjištěných nedostatků obsahuje návrh postupu při komunikaci prostřednictvím zákaznické linky, který zaručí její efektivnější fungování.
Návrh programu měření spokojenosti zákazníků
Macháčková, Radka ; Říhová, Lada (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků a budování vztahu firmy se zákazníkem. Cílem práce je aplikace získaných teoretických východisek do praktického měření spokojenosti zákazníků společnosti H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Součástí praktické části je také návrh na zkvalitnění poskytovaných služeb v souladu se zjištěnými výsledky měření spokojenosti zákazníků, které bylo provedeno.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Machová, Petra ; Zemanová, Věra (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků úklidové firmy ČISTĚ CZ s.r.o. Teoretická část je zaměřena na problematiku zákazníka, marketingového výzkumu a dotazníku, jako nástroje pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Návrh komunikačního mixu firmy EKO-PE, s.r.o.
Brychcová, Blanka ; Pechová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu poradenské firmy EKO-PE, s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení. První část je věnována shrnutí teoretických pojmů, které se této problematiky týkají. Jedná se tedy o pojmy z marketingu, marketingové komunikace, analýzy prostředí, marketingového konceptu, hodnoty a spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na praktickou stránku věci. Zabývá se charakteristikou společnosti EKO-PE s.r.o., jejím marketingovým mixem sluţeb a analýzou prostředí této firmy. Následuje analýza a zhodnocení současného komunikačního mixu podniku na základě marketingového výzkumu dotazníkovou metodou. V závěru této části jsou sepsány na základě dostupných informací a analýz výsledky a návrhy na opatření.
Marketing Research of Customer Satisfaction of Hemingway bar
Mažárová, Simona ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The Master thesis focuses on drawing up a marketing research of customer satisfaction for Cayo Ltd.. The object of the work is to work up the marketing research and on the basis of obtained information to suggest measures leading to higher customer satisfaction including economic appraisal.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 983 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.