Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání postojů učitelů ke kvalitativnímu a kvantitativnímu hodnocení před pandemií COVID-19 a po ní
Výborná, Andrea ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Novotná, Kateřina (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat na vzorku 46 českých prvostupňových pedagogů, zda po distanční výuce z důvodů pandemie Covid-19 došlo ke změně jejich pohledu na slovní hodnocení. Tato práce je rozdělena do dvou částí. V úvodní části první, teoretické části jsou obsaženy informace z odborných publikací ohledně pojmu hodnocení obecně, jeho funkcí, typů a forem. V další části se teoretická část zabývá kvantitativním a kvalitativním hodnocením s důrazem na jejich vliv na žákovu motivaci. V druhé, praktické části jsem srovnávala výsledky dvou, mnou realizovaných, výzkumů formou kvantitativního výzkumu - dotazníku. Jeden byl realizován v roce 2020 a druhý, obohacen o 2 aktualizační otázky, byl realizován v roce 2023 na stejném vzorku respondentů. Závěr práce obsahuje odpověď na otázku položenou v úvodu mé diplomové práce. Z dat sesbíraných od mých 46 respondentů vyplývá, že se nijak významně pohled pedagogů na slovní hodnocení po distanční výuce během pandemie Covid-19 nezměnil, byť došlo k lehce pozitivnějšímu vnímání slovního hodnocení.
Kvalita služeb lůžkové rehabilitace z pohledu uživatelů, srovnání dvou pracovišť
Tomková, Alice ; Slanina, Petr (vedoucí práce) ; Tošnarová, Hana (oponent)
Předmětem diplomové práce je srovnání dvou lůžkových rehabilitačních oddělení z pohledu pacienta. Úvod práce je zaměřen na postavení zdravotnických zařízení v současném zdravotním systému z hlediska ekonomického, jeho kredit a budování značky konkrétního zdravotnického zařízení. Dále je definován pojem kvality ve zdravotnictví a metodologie přístupu k jejímu hodnocení a to jak objektivní, tak subjektivní. V objektivní metodologii jsou uvedeny standardy, akreditační systémy a hodnotící odborné škály. Na teoretickou část navazuje část empirická, která obsahuje kvantitativní výzkum metodou dotazníkového šetření na dvou pracovištích lůžkové rehabilitace v Praze. Jedno hodnocené zdravotnické zařízení je akreditované a druhé bez akreditace. V první kapitole je uvedena charakteristika obou srovnávaných lůžkových rehabilitačních zařízení, dále je upřesněna struktura dotazníků, jejich časové zařazení a distribuce. Následuje analýza výsledků výzkumu a identifikace oblastí vhodných ke zlepšení na jednotlivých pracovištích. Ukazuje se, že největší rezervy jsou v oblasti komunikace zdravotnického pracovníka a pacienta, v oblasti ubytovacích služeb a v míře soukromí. Sociologická sonda pak ukazuje, které faktory jsou klíčové z hlediska spokojenosti pacientů z různých sociálních skupin. KLÍČOVÁ SLOVA...
Kvalita služeb lůžkové rehabilitace z pohledu uživatelů, srovnání dvou pracovišť
Tomková, Alice ; Slanina, Petr (vedoucí práce) ; Tošnarová, Hana (oponent)
Předmětem diplomové práce je srovnání dvou lůžkových rehabilitačních oddělení z pohledu pacienta. Úvod práce je zaměřen na postavení zdravotnických zařízení v současném zdravotním systému z hlediska ekonomického, jeho kredit a budování značky konkrétního zdravotnického zařízení. Dále je definován pojem kvality ve zdravotnictví a metodologie přístupu k jejímu hodnocení a to jak objektivní, tak subjektivní. V objektivní metodologii jsou uvedeny standardy, akreditační systémy a hodnotící odborné škály. Na teoretickou část navazuje část empirická, která obsahuje kvantitativní výzkum metodou dotazníkového šetření na dvou pracovištích lůžkové rehabilitace v Praze. Jedno hodnocené zdravotnické zařízení je akreditované a druhé bez akreditace. V první kapitole je uvedena charakteristika obou srovnávaných lůžkových rehabilitačních zařízení, dále je upřesněna struktura dotazníků, jejich časové zařazení a distribuce. Následuje analýza výsledků výzkumu a identifikace oblastí vhodných ke zlepšení na jednotlivých pracovištích. Ukazuje se, že největší rezervy jsou v oblasti komunikace zdravotnického pracovníka a pacienta, v oblasti ubytovacích služeb a v míře soukromí. Sociologická sonda pak ukazuje, které faktory jsou klíčové z hlediska spokojenosti pacientů z různých sociálních skupin. KLÍČOVÁ SLOVA...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.