Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákupní zvyklosti zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
HRUBEŠ, Marek
Diplomová práce se zabývá nákupními zvyklostmi zákazníků vybraného podnikatelského subjektu, který působí v oblasti výroby krmných směsí pro hospodářská zvířata. Prostřednictvím anonymního dotazníkové šetření byla sesbírána od zákazníků data, která jsou následně v práci analyzována. Na základě zjištěných skutečností jsou subjektu formulována doporučení, která mají potenciál zlepšit zákaznickou zkušenost.
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
BLAŽKOVÁ, Markéta
Cílem této práce je zjistit nákupní zvyklosti a posoudit spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra, zhodnotit nedávné změny a navrhnout opatření. V teoretické části jsou podrobně popsány faktory ovlivňující nákupní chování, průběh kupního rozhodovacího procesu, pojem spokojenost zákazníka, definice maloobchodu a nákupních center. Praktická část se zabývá analýzou nákupních zvyklostí a spokojeností zákazníků nákupního centra. Údaje a data byla získána pomocí anonymního dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek byly zaznamenány v tabulkách a pro zlepšení přehlednosti zobrazeny také ve formě grafů. Za účelem ověření nákupních zvyklostí a spokojenosti zákazníků byly stanoveny a následně vyhodnoceny hypotézy. Na základě zjištěných dat byly formulovány návrhy pro zvýšení spokojenosti zákazníků nákupního centra.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.