Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 487 záznamů.  začátekpředchozí363 - 372dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora produktu, jako nástroj marketingového mixu
SEDLÁKOVÁ, Žaneta
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení stávající situace podpory produktu ve vybrané firmě a následně návrhy na její zlepšení. Autorka provedla analýzu podpory produktu a poté bylo navrženo několik návrhů na zlepšení stávající situace ve firmě SIKO KOUPELNY.
PR aneb příběhy pro média
Lipovská, Dana
Co je to vlastně PR? "Vztahy s veřejností" se v poslední době stávají více v první řadě "vztahy s novináři". A jak je vlastně nastartovat a udržovat? Chodit s nimi na kafe nebo si je raději držet od těla? Chce to najít tu správnou míru. Ať tak či onak je jedna věc jistá - novináře potřebujete... A dobré PR taky.
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
Organizace neziskového kulturního projektu / fotografické výstavy
Müllerová, Barbora ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá organizací neziskového kulturního projektu -- fotografické výstavy. Vychází z teorií projektového managementu a marketingu umění, které porovnává s praxí zkušeného organizátora výstav Jana Foltána. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, z nichž v první představuji osobu a dílo Jana Foltána, jehož zkušenosti tvoří praktickou část následujících kapitol. Ve druhé kapitole uvádím principy projektového managementu, které tvoří teoretický základ práce. Další kapitola se věnuje marketingu kulturního projektu, kde je velký důraz kladen na Public Relations a Media Relations. Část této kapitoly je také věnována organizaci vernisáže a dobročinné aukce uměleckých děl. Svůj prostor dostal i výzkum zabývající se faktory, které ovlivňují návštěvnost výstav uměleckých děl. Důležitou součástí PR i financování je sponzoring, jehož význam je patrný z kapitoly o financování. Pátá kapitola se zabývá realizací výstav včetně výběru námětu, zajištění lokace, logistiky a časového harmonogramu. Následující část práce je věnována spojení kulturního projektu s charitou a motivaci člověka svým dílem pomáhat. Poslední kapitola se zabývá brandingem umělce, tedy vytváření jeho značky, které je mimo jiné velmi důležité pro zajištění návštěvnosti výstav.
Bambiriáda jako proces komunikace dětských sdružení s veřejností
ZAVADILOVÁ, Petra
Práce se zabývá rozpracováním významu aktivního využívání volného času. Upozorňuje na to, že je důležité, aby s těmito možnostmi byla seznamována společnost (děti, mládež, rodiče, úředníci, partneři). Zdůrazňuje význam společných akcí napříč organizacemi se zaměřením na snižování patologických vlivů na děti a mládež a rozvoj kompetencí. Na Bambiriádu pohlíží jako na prostředek komunikace. Cílem práce je zhodnotit význam Bambriády pro společnost. Ukazuje možnosti komunikačních procesů využívaných při akci. Upozorňuje na význam motta jako komunikačního prostředku v rámci Bambiriády. Ukazuje Bambiriádu jako akci podporující spolupráci nestátní neziskových organizací, škol a školských zařízení jednak mezi s sebou tak i se státní správou a samosprávou.
Řízení marketingu na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích
MIKEŠOVÁ, Michaela
Hlavním cílem diplomové práce je zanalyzovat řízení marketingu Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Práce se zaměřuje na oblast marketingové komunikace a problematiku corporate identity, jež patří k základním prvkům public relations. Po zhodnocení současných využívaných nástrojů a po provedeném benchmarkingu však lze říci, že JU v mnoha oblastech zaostává za ostatními univerzitami, a to především v moderních trendech. Diplomová práce poukazuje na mnoho nedostatků a oblastí, které si v budoucnu jistě zaslouží větší pozornost. Veškeré připomínky a návrhy jsou koncipovány s cílem napomoci dohnat současné trendy.
Public relations ve firmě LUMEN INTERNATIONAL a.s.
DICHTLOVÁ, Hana
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení aktuálního významu a využití public relations ve firmě LUMEN INTERNATIONAL a.s. a na jeho základě zhotovení návrhu dalšího rozvoje. Autorka provedla analýzu rozvoje public relations ve skupině LUMEN a analýzu aktuální situace. V této bakalářské práci je uvedeno několik návrhů na zlepšení public relations v celém holdingu LUMEN.
Komunikační mix firmy
KLOUZALOVÁ, Martina
Diplomová práce byla vypracována na téma Komunikační mix firmy. Vybranou společností bylo SOME Jindřichův Hradec s. r. o. Práce je rozděla na teoretickou a praktickou část. V teoretické částí je popsaná daná problematika za pomoci odborné literatury. V praktické části je popsán komunikační mix firmy a dále jsou navržena jeho zlepšení.
Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o.
SOLAROVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá problematikou externí komunikace se zaměřením na vztahy s veřejností (public relations). Předkládaná práce je aplikována na českobudějovickou společnost Robert Bosch, spol. s r. o. Hlavním cílem bylo vytvoření vlastního návrhu externí komunikace pro rok 2012 se zaměřením na vybranou zájmovou skupinu společnosti, kterou se stali studenti vysokých škol technického a ekonomického zaměření jakožto potenciální budoucí zaměstnanci společnosti. Návrh obsahuje vybrané vhodné prvky z nových trendů v marketingové komunikaci (virální marketing, guerilla marketing, event marketing).
Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil
Sedlářová, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil se zabývá zejména značkovou a komunikační strategií společnosti a její vybrané konkurence (Royal Dutch Shell plc, BP p.l.c.). Jednotlivé prvky těchto strategií jsou pak porovnávány, na základě SWOT analýzy jsou charakterizovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ve strategii společnosti ExxonMobil a závěrem práce jsou doporučení pro možné změny ve strategii společnosti ExxonMobil. Samotná práce je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola představuje korporaci ExxonMobil, její uspořádání a strategii. Druhá kapitola se soustředí na popis značkové a komunikační strategie ExxonMobilu. Následující kapitola popisuje vybrané aspekty marketingové strategie konkurentů Royal Dutch Shell plc a BP p.l.c. Závěrečná kapitola, tedy kapitola čtvrtá, je věnována srovnání strategií konkurence, je provedena SWOT analýza marketingové strategie společnosti ExxonMobil a kapitola je zakončena doporučeními pro změny v marketingové strategii korporace.
Specifika komerčních komunikací ve Vietnamu
To, Bich Ngoc ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá trhem komerčních komunikací ve Vietnamu a vymezením jeho specifik. Vodítkem pro porovnání je český trh komerčních komunikací. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem pro celou práci. Šest forem komerčních komunikací (Reklama, Direct Marketing, Sales Promotion, Public Relations, Sponzoring a Online komunikace) je zařazeno do širšího rámce marketingové komunikace. Druhá kapitola seznamuje čtenáře s Vietnamem, důraz je kladen na ekonomickou situaci země, historii a kulturu. Třetí kapitola poskytuje informace k pochopení vietnamského spotřebitele z pohledu jeho kulturních dimenzí a spotřebních trendů. Je zde uveden rovněž příklad segmentace spotřebitelů podle věku. Čtvrtá kapitola charakterizuje trh komerčních komunikací ve Vietnamu. Popsán je reklamní řetězec a jeho fungování. Pozornost je věnována právní regulaci trhu komerčních komunikací. Dále jsou vymezeny u jednotlivých forem specifika na tamním trhu. Cenné informace pro tuto část práce poskytli odborníci komerčních komunikací ve Vietnamu. Poslední kapitola zužitkovává poznatky dané problematiky na příkladu analýzy televizní kampaně mezinárodní značky ve Vietnamu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 487 záznamů.   začátekpředchozí363 - 372dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.