Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 432 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření komunikace pomocí Integrovaného hodnotícího rámce A,ec na příkladu neziskové organizace Czechitas
Jeřábková, Kateřina ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem měření a hodnocení efektivity public relations a komunikace. Toto téma především v poslední dekádě silně rezonuje mezi akademickou sférou i odborníky z praxe. Přesto stále existuje výrazný nesoulad mezi tím, co doporučuje teorie a mezi akceptací těchto doporučení v praxi. Proto se práce zaměřuje na jeden konkrétní rámec měření komunikace a pomocí případové studie zjišťuje použitelnost tohoto rámce v praxi. Cílem výzkumu, který je proveden metodou případové studie, je ověřit použitelnost Integrovaného hodnotícího rámce (Integrated Evaluation Framework, IEF) při měření a hodnocení komunikace neziskové organizace Czechitas. V teoretické části se práce věnuje definici oboru PR a hlavním oblastem, které pomáhá v organizacích rozvíjet (image, pověst, identita a značka). Dále pak popisuje český neziskový sektor a specifika marketingové komunikace a PR v něm. Uvádí nejznámější teoretické modely měření a evaluace PR a ukazuje vývoj, který v posledních letech zaznamenala debata o měření PR mezi odborníky (vznik a aktualizace Barcelonských principů). Ve výzkumné části se práce věnuje vybranému případu pro studii, kterým se stala organizace Czechitas. Na analýzu současného měření komunikace v organizaci navazuje část, která popisuje praktickou práci s IEF a hodnotí jeho využitelnost....
Rozeznávání PR vlivů v českých lifestylových magazínech
Šimáčková, Pavla ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Pronikání public relations a jiných ekonomických vlivů do redakčních obsahů lifestylových médií je aktuální problém, který je v českém prostředí neprobádaný. Cílem diplomové práce bylo zmapování míry a způsobu pronikání PR vlivů do obsahů českých lifestylových magazínů a sekundárně ověření aplikovatelnosti metody Vladimíry Kubíčkové (2015) v této oblasti trhu. Ve výzkumné části byly stanoveny hlavní (3) a vedlejší (12) výzkumné otázky. Vedlejší výzkumné otázky korespondovaly se systémem 12 parametrů k ci PR vlivů v českých lifestylových magazínech, který byl navržen na základě více zahraničních a jedné české studie, kterou sestavila Vladimíra Kubíčková (2015). Za pomoci kvantitativní analýzy bylo těchto 12 parametrů postupně aplikováno na 1 217 potenciálních PR subjektů nalezených v redakčních článcích náhodně vybraných vydání lifestylových časopisů: Dieta, Cosmopolitan, Svět ženy, Glanc, Vogue. Těchto 1 217 subjektů bylo následně prostřednictvím nástroje Newton Media následně hledáno i v dalších periodikách, která vycházela v podobném časovém období. Výsledky ukázaly, že většina redakčních článků ve zkoumaných časopisech vykázala alespoň jeden z dvanácti stanovených PR vlivů. Mezi nejčastěji se projevujícími PR vlivy byla nepřítomnost negativních informací či opačného pohledu a přítomnost vizuálu...
Fundraising jako způsob financování neziskových organizací
BÚZKOVÁ, Michaela
Diplomová práce se zaměřuje na fundraising jako způsob financování neziskových organizací. Cílem diplomové práce je porovnat fundraisingovou strategii u neziskových organizací. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části je popsána metoda a technika sběru dat a to kvalitativní výzkumná strategie prostřednictvím metody rozhovoru a techniky polostrukturovaného rozhovoru. Dále praktická část interpretuje výsledky rozhovorů, které byly uskutečněny s řediteli, fundraisery a PR manažery. Aby byl naplněn cíl diplomové práce, byly v rámci interpretace výsledků podrobně popsané fundraisingové strategie u jednotlivých organizací. Nicméně všechny organizace neměly přímo fundraisingovou strategii, ale jiný dokument, který byl podobný. Jednalo se například o strategický či marketingový plán. Jedna organizace neměla sestavenou žádnou strategii, pouze plán na týden, měsíc a rok. Přínosem této práce je popis sedmi nestátních neziskových organizací, které získávají finanční prostředky pomocí fundraisingu různým způsobem. Diplomová práce blíže popisuje jednotlivé kategorie, kdy si čtenář může přečíst, jakou fundraisingovou strategii organizace tvoří, z kterých zdrojů získávají finanční prostředky a co se jim nejvíce osvědčilo v praxi. Získané výsledky mohou být přínosné organizacím, ve kterých byl uskutečněn výzkum. Mohou si udělat vlastní představu o tom, jak uskutečňují fundraising jiné organizace. Tato práce může sloužit i jako inspirace pro organizace, které s fundrasingem začínají. Naleznou zde podklady o tom, jaké možnosti a způsoby se dají v rámci fundraisingu použít.
Tiskový mluvčí firmy
RAFFLOVÁ, Veronika
Bakalářská práce pojednává o problematice práce tiskového mluvčího firmy. Cílem této práce je porovnání teoretických znalostí o této pozici s praxí mluvčího a zhodnocení současného stavu mluvčích ve středně velké firmě. Teoretická část je věnována charakteristice tiskových mluvčích, možnostem jejich vzdělávání a jeho komunikaci s médii a s veřejností. Dále se zabývá legislativou, která ohraničuje jejich práci a organizacím, které sdružují mluvčí a ostatní pracovníky v oblasti public relations. V praktické části je popsán běžný pracovní den mluvčího ve firmě. Pomocí řízeného rozhovoru a dotazníku byly zjištěny problémy, které mohou mluvčí v praxi čekat a návrhy jejich řešení. Dále je práce zaměřena na uplatnění tiskových mluvčích na trhu práce. Výsledky popisují stav vzdělávání tiskových mluvčích v oblasti public relations jejich komunikace se zúčastněnými stranami a navrhují řešení pro zlepšení těchto faktorů.
Specifika marketingové komunikace malých podniků
KŘÍHA, Jan
Úkolem mé bakalářské práce je na základě analýzy specifik marketingové komunikace malých podniků navrhnout změny v komunikaci vybraného podniku. Teoretická část definuje malé podniky, popisuje výhody a nevýhody tohoto druhu podnikání a možnosti podpory v České Republice. Dále se zabývá jednotlivými nástroji, které jsou využívány v rámci marketingové komunikace. Těmito nástroji jsou reklama, podpora prodeje, event marketing, public relations, osobní prodej, přímý marketing a sponzoring. Dále v této části budou představeny nové technologie v marketingové komunikaci malých podniků. Praktická část vychází z teoretických poznatků a je zde pomocí vlastního pozorování prováděna analýza specifik marketingové komunikace v kavárně Kousek a v další části je navržena změna v komunikaci, která by vybranému podniku mohla pomoci lépe komunikovat s okolím.
Marketingová komunikace vybraného podniku
HONYSZOVÁ, Pavla
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace vybraného podniku. Následně je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti. Na základě těchto poznatků bylo zpracováno doporučení pro tuto společnost do dalších let.
Význam a využití PR pro vybranou společnost
SKOPEC, Dominik
Předmětem bakalářské práce "Význam a využití PR pro vybranou společnost" je analýza významu public relations a jejich využití ve společnosti ABC Strojírenství. V této práci budou vysvětleny pojmy související s public relations. Tato práce také popisuje historický vývoj public relations, marketingovou komunikaci a komunikační kanály, které jsou v ní používané. Praktická část podává informace o společnosti ABC Strojírenství a její historii. V závěrečné části bude zhodnoceno fungování PR v organizaci ABC Strojírenství. Nakonec budou navrženy některé návrhy na zlepšení tohoto nástroje marketingu.
Rukověť kastelána: Metodika řádné správy památkového objektu
Bidlasová, Lucie ; Bobek, Karel ; Bušta, Jaroslav ; Horyna, Tomáš ; Kadlec, Miloš ; Kunst, Lukáš ; Ryšavý, Radek ; Slavko, Pavel ; Weiss, Petr
Metodika je strukturována do jednotlivých kapitol, které se přehledně zabývají základními tématy správy kulturního majetku. V úvodu je malý historický přehled vývoje pozice správce památkového areálu s mezinárodním exkurzem a slovníček základních pojmů, který ocení zejména začátečníci neznající oborovou terminologii. Základními tématy správy jsou: 1) Správa majetku ve smyslu technicko-organizačně-ekonomickém a právním. V podkapitolách formuluje jednotlivé segmenty činností, jako je například evidence kulturního a hospodářského majetku, pracovně právní vztahy, účetnictví a tvorba rozpočtu. 2) Ochrana majetku od zajištění bezpečnosti proti zcizení až po monitoring mikroklimatu uložených artefaktů. 3) Obnova a údržba svěřeného majetku – zejména s důrazem na realizaci preventivních opatření a zajišťování tzv. běžné údržby, která ve svém důsledku zajišťuje kontinuitu památkových hodnot, postupů, autenticity a v neposlední řadě významně zlevňuje péči o hmotnou podstatu památky.4) Prezentace kulturních hodnot veřejnosti, zprostředkování výsledků poznání o památce a posilování kulturní identity společnosti k vlastní historii a hodnotám. Na konec textu je zařazena velmi důležitá kapitola zabývající se plánováním a formulováním vizí a koncepcí správy konkrétních památkových areálů. Tato část je nesmírně důležitá, i proto, že je v praxi často podceněna. Někdy z intelektuálních důvodů, obvykle však z nedostatku času, který je věnován operativním řešením konkrétních problémů bez vazby na celek. Výsledky dílčích problémů jsou izolovány a nenavazují na sebe. Metodika tak nabádá adresáty, aby věnovali koncepční činnosti a plánování patřičnou pozornost, která se v dlouhodobém horizontu vyplatí.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Eticky sporné aspekty vybraných nástrojů media relations
Pejsová, Aneta ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá jednou z oblastí public relations - media relations. Nejprve charakterizuje media relations jako obor, dále popisuje jednotlivé nástroje media relations a u vybraných zkoumá i jejich etickou stránku. Také hodnotí vztah mezi PR pracovníky a novináři a to, jak důležití jsou navzájem pro výkon své práce. Následně představuje etické kodexy, jež regulují media relations a jejich praktiky. Praktická část využívá jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Nejprve jsou kvantitativnímu online dotazníku podrobeni PR profesionálové. Poté se zájem obrací na aktivní novináře lifestylových médií, kteří poskytli na téma etiky media relations rozhovor. Prostřednictvím těchto dvou metod se autorka pokouší zjistit, jak media relations fungují v praxi, jak profesionálové nahlíží na problematické aspekty media relations a jaké mají osobní zkušenosti s vybranými nástroji media relations.
Koncepce interního PR na FTVS UK
Viplerová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Koncepce interního PR na UK FTVS Cíle: Cílem diplomové práce je sestavit koncepci interních public relations na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy pro akademický rok 2022/2023 na základě provedených analýz a výzkumu mezi studenty fakulty. Metody: Pro marketingový výzkum byla použita metoda skupinové diskuse, která pomohla pochopit, jaké jsou konkrétní očekávání a klíčové požadavky studentů v komunikaci vůči vedení fakulty a jak studenti vnímají, že jsou tato očekávání a požadavky na UK FTVS naplňovány. Společně s využitím zúčastněného pozorování mohla být sestavena analýza interní skupiny a využívaných nástrojů interních PR. Výsledky: Z uskutečněného výzkumu vyplývá, že studenti jsou na fakultě celkově spokojeni, nicméně vnímají určité nedostatky v komunikaci vedení školy. Největší problém je spatřován v nedostatečné, pozdní a částečné komunikaci, která se objevuje jak při komunikování informací o studiu, tak při informování o jiných skutečnostech na fakultě. Tato neinformovanost se projevuje v rámci ne zcela vhodného využívání některých nástrojů pro interní komunikaci. Nástroje a oblasti, které byly v diskusi nejvíce připomínkovány, jsou studijní oddělení, e-mailová korespondence a využití webových stránek a sociálních sítí jako hlavních komunikačních nástrojů interních PR....

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 432 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.