Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 315 záznamů.  začátekpředchozí216 - 225dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán
Urychová, Veronika ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Čámská, Dagmar (oponent)
Cílem bakalářské práce je vypracovat podnikatelský plán internetové sítě Snouti.es, posoudit jeho proveditelnost a ujasnit si strategické cíle organizace. Snouti.es je projektem neziskové organizace, která bude založena za účelem pomáhání zvířatům. Práce je rozdělena na dvě hlavní části -- teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován podnikatelský plán a jeho jednotlivé části. Dále jsou zde sepsány možnosti financování klasického podniku i neziskových organizací. Praktická část aplikuje metody a teoretické poznatky v konkrétním podnikatelském plánu.
Financování, účetnictví a hospodaření zákonného spolku Junák-český skaut v časové řadě let 2010-2014
Martinec, Šimon ; Takáčová, Hana (vedoucí práce) ; Nováková, Štěpánka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá hospodařením, financováním a vedením účetnictví zákonného spolku Junák -- český skaut. V úvodu je charakterizováno postavení neziskových organizací podle původní právní úpravy a změny související se zavedením účinnosti Nového občanského zákoníku. Práce dále pojednává o organizační struktuře Junáka, normách upravující hospodaření v Junáku a popisuje jednotlivé oblasti hospodaření této organizace. Blíže se zaměřuje na hospodaření základních organizačních jednotek Junáka, kterými jsou střediska. Závěrečná část je věnována praktické ukázce finančních výkazů skautského střediska "Lesní Moudrost" Dobřichovice v návaznosti na rozbor a hodnocení změn jednotlivých veličin ve sledovaném období.
Analýza determinantů množství objednávané služby u klientů neziskové organizace Oblastní charita Strakonice
Turková, Kateřina ; Brožová, Dagmar (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje vliv vybraných faktorů na množství objednávané služby dovoz nebo donáška stravy na vzorku 81 klientů neziskové organizace Oblastní charita Strakonice v období od 1. 11. 2013 do 30. 10. 2014. Na základě aplikace metody náhodných efektů na panelová data je potvrzena korelace měsíčního počtu objednaných úkonů dané služby s proměnnými počet členů domácnosti a stupeň příspěvku na péči. Z výsledků analýzy vyplývá, že zvýšení počtu členů domácnosti o jednoho vede k pravděpodobnému snížení měsíčního počtu objednaných úkonů o 2-3 úkony. Naopak jednostupňové zvýšení příspěvku na péči znamená zvýšení množství měsíčně odebírané služby přibližně o dva úkony. U ostatních proměnných zahrnutých do modelu nedošlo na hladině významnosti nižší nežli alfa = 0, 1 k potvrzení korelace s vysvětlovanou proměnnou. Výše uvedená zjištění jsou v zásadě konzistentní s poznatky uvedenými v teoretické části práce.
Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují
Darebník, Radim ; Říha, David (vedoucí práce) ; Maur, Vilém (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix neziskové organizace MFK Nové Město nad Metují, amatérského fotbalového klubu, jehož hlavním cílem je nabídnout sportovní činnost mládeži. Analýza byla provedena na základě získání interních informací od vedení klubu a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím papírového dotazníku. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část vymezuje pojem marketingový mix a poukazuje na jeho specifika v oblasti neziskových organizací a sportu. V praktické části je nejprve představen fotbalový klub a popsán jeho stávající marketingový mix, posléze dochází k vyhodnocení marketingového výzkumu, na jehož základě jsou předloženy návrhy ke zlepšení.
Marketing a neziskové organizace
Janíčková, Lucie ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Langpaul, Martin (oponent)
Bakalářská práce pojednává o neziskových organizacích a jejich marketingových aktivitách s následnou aplikací na konkrétní neziskovou organizaci YFU. V teoretické části je nastíněna problematika neziskového sektoru a marketingu v neziskových organizacích. V praktické části se úvodní kapitola věnuje historii a činnostem neziskové organizace YFU. Nadále je zmíněna také finanční stránka této organizace. Všechny následující kapitoly pojednávají o marketingu v této neziskové organizaci. Na základě získaných teoretických poznatků je provedena analýza SWOT a analýza marketingového mixu, pozornost je věnována především analýze dosavadní propagace YFU. Dále je proveden vlastní výzkum formou dotazníkového šetření, ze kterého vychází návrh řešení propagace organizace. Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii organizace YFU a na základě výsledků z provedeného marketingového výzkumu, navrhnout vlastní řešení propagace této firmy.
Komunikační strategie Alzheimer nadačního fondu
Topková, Petra ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v neziskových organizacích. Teoretická část vymezuje základní pojmy a teoretické koncepty, jako je marketing, komunikační mix a jeho využití pro potřeby neziskového sektoru a charakterizuje neziskový sektor jako takový. Praktická část je věnována konkrétní neziskové organizaci -- Alzheimer nadačnímu fondu. Cílem práce je zhodnotit komunikační nástroje používané tímto fondem při oslovování cílových skupin. Na základě zhodnocení stávající situace, porovnání s Českou alzheimerovskou společností a britskou Alzheimer's Society je vytvořen návrh komunikační strategie na období červenec až prosinec roku 2014.
Komunikační strategie neziskové organizace
Kolářová, Lucie ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikační strategie v neziskové organizaci. V první části práce jsou popsány teoretické poznatky z oblasti neziskových organizací, komunikace, marketingu a Public Relations, které vytváří přehled vhodných nástrojů a postupů pro užití. Na základě teoretických poznatků je v další části práce provedena analýza současné komunikační strategie zkoumané organizace. Ve vyhodnocení analýzy jsou navrženy nové možnosti komunikační strategie, volba vhodných komunikačních nástrojů a forem publicity a propagace včetně systému jejich využívání. Zkoumanou neziskovou organizací je Junák -- český skaut, přístav Třináctka Opařany, z. s., což je základní jednotka Junáka, která se přímo věnuje práci s dětmi a mládeží v jejich volném čase.
Komunikační strategie specifické události
Pixová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl popsat a zhodnotit komunikační strategii Budějovického Majálesu pro rok 2014. První dvě kapitoly se věnují vymezení teoretických pojmů z oblasti neziskového sektoru a marketingu. V praktické části je nejříve popsána historie majálesů v České republice a následně v Českých Budějovicích, kde se majáles drží původního formátu a má nekomerční charakter. Dále jsou v práci rozebrány použité nástroje komunikace a jejich načasování. Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření, ze kterého vyplývají doporučení na zlepšení.
Strategický plán budování kapacity DC ADRA České Budějovice
Veselý, Jiří ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Kaczor, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření strategického plánu budování kapacity neziskové organizace. Teoretická část vysvětluje jednotlivé pojmy spojené s neziskovými subjekty a dobrovolnickou činností s možností využití fundraisingu, jako jednou z metod získávání peněžních prostředků, dále pak kompletním procesem strategického plánování od analýzy prostředí po samotnou kontrolu. Praktická část seznamuje s analyzovaným subjektem, kterým je Dobrovolnické centrum ADRA České Budějovice, na které je aplikováno osm analýz prostředí a zdrojů, s následným stanovením vize a cílů, přes formulaci, výběr a implementaci strategie až k samotné kontrole a hodnocení efektivnosti. Výstupem této části je pak analýza výsledků s návrhy jednotlivých opatření.
Problematika DPH neziskových organizací
Matějka, Pavel ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Alexa, Karel (oponent)
Zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o DPH"), představuje pro neziskové organizace značně složitou oblast, a to nejen z důvodu jeho častých novelizací, ale i jeho smysl a obsah je pro mnoho těchto organizací těžko uchopitelný. Tato práce si klade za cíl poskytnout neziskovým organizacím ucelený přehled o problematice daně z přidané hodnoty s tím, že kromě aplikace speciálních ustanovení zákona o DPH se zaměřuje také na ustanovení, která se týkají obecně všech plátců. Záměrem je eliminace chyb, kterých se neziskové organizace dopouštějí. Nejproblematičtějšími ustanoveními v praxi jsou taková, která se váží ke vzniku či naopak zrušení registrace a dále pak k uplatňování nároku na odpočet daně u přijatých zdanitelných plnění. Těmto ustanovením je proto věno-vána praktická část diplomové práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 315 záznamů.   začátekpředchozí216 - 225dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.