Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 351 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Počítačová hra pro více hráčů
Kudr, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem mojí práce je seznámení se základy tvorby počítačových her. V této práci je možné nalézt například základní informace o tvorbě herní scény, změnách stavu hry pomocí událostí z uživatelského vstupu a jednoduché řešení hry pro více hráčů. Pomocí získaných znalostí navrhuji jednoduchý tankový simulátor pro více hráčů v síťovém virtuálním prostředí.
Dokument o Du Du
Willertová, Aneta ; Bačíková, Alžběta (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Diplomová práce sestává z procesuálního autoportrtu formou videodokumentu s výrazními autoreferenčními strategiemi. Du Du si nalévá čaj.
FPS
Konečný, Dominik ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vytvoření prototypu hlavních herních systémů digitální hry v žánru FPS (first person shooter). Samotným cílem je tak na jednu stranu naplnění žánrových konvencí a navázání na historii daného žánru, na druhou stranu snaha o hledání nových přístupů, jak jednotlivé prvky zpracovat především z hlediska samotného designu, vzájemné provázanosti a  intuitivnosti ovládání. Dílčí systémy, které v návrhu a prototypu zpracovávám, jsou především pohybový a soubojový model, tedy možnosti a způsoby hráčova pohybu a střelby v návaznosti na nepřátelé, jejich schopnosti a umělou inteligenci. Dále také s tímto související způsob předávání informací pomocí imerzivního uživatelského rozhraní ve formě hráčových rukou a předmětů. V rámci práce se věnuji jednotlivým prvkům herního systému, v krátkosti popíši jaké je jejich místo a důvod v rámci celku a jak se k nim nejčastěji v rámci herního vývoje přistupuje. Následně se budu věnovat tomu, jak jsem k designovému a technickému řešení těchto prvků přistupoval já.
Abstraktní kresba
Nováková, Bára ; Zapletal, Aleš (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se skládá z pěti velkoformátových kreseb uhlem na papíře. Ústředním motivem je proměna, její možnosti, podoby a způsoby. Na kresbách je viditelný neustálý pohyb a transformace, živá hmota, vládnoucí silou, která je vlastní přírodním živlům. Bakalářská práce má imaginativní charakter a pracuje převážně s abstraktním tvaroslovím. I když jsou ale kresby abstraktní, cíleně v nich pracuji s prostorovostí a světelnou modelací objektů, jako u skutečných věcí. Svým způsobem kresby ilustrují procesy, během nichž věci nabývají na své podobě.
Penzion Repechy
Strnad, Miroslav ; Keith, Petr (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Bakalářská práce vychází z ateliérového projektu vytvořeného v letním semestru 3. ročníku bakalářského studia. Úkolem byla obnova a dostavba selského stavení na ubytovací zařízení rozšířené o další služby. Objekt selského stavení se nachází v malé obci Repechy nedaleko města Prostějov a je doplněn o další dva nevyužívané objekty. Ve druhé polovině 20. století bylo selské stavení obdélníkového tvaru s dvorem zastřešeno, vnitřní stěny byly částečně vybourány a vnitřní prostor byl využit pro ustájení dobytka. To mělo na současný stav objektu velký dopad. Agresivní prostředí a zvýšená vlhkost, na kterou konstrukce nebyly navrženy, výrazně urychlily proces degradace objektu. Později byl provoz ustájení dobytka přemístěn a původní selské stavení od té doby chátrá. V současné době se pozemek i objekt nachází v zanedbaném stavu. Většina konstrukcí je poničených a dále nepoužitelných. Za záchranu stojí severní trakt, u kterého se dochovaly cenné historické šambrány a další plastická výzdoba. Okolí objektu je zarostlé náletovou zelení. Cílem bylo zachovat a přiznat původní hodnotné části a najít pro ně vhodné využití za stanovených podmínek. Návrh počítá s odstraněním tří stran obdélníkového stavení a zachováním severního traktu ve formě torza. Přístavba vychází z původního stavení. Rozšiřuje původní hranici zastavěné plochy, čímž využívá stávající struktury a vytváří tak první objem, který symbolizuje tradiční statické tvarosloví. Pootočený duplikát prvního objemu potom charakterizuje moderní a dynamický přístup v architektuře. Výsledný návrh přístavby vzniká syntézou obou objemů jako důkaz koexistence tradičního a moderního přístupu. Navržená přístavba je v celé ploše jednopodlažní, lokálně suterénní i dvoupodlažní. Přístavba je zároveň charakteristická použitím cortenové provětrávané fasády, která přesahuje atiky do různých výšek a vytváří tak lomenou strukturu, která může být z různých úhlů vnímána buď jako idealizované seskupení štítů střech tradiční zástavby nebo j
Podíl zaměstnaneckých benefitů se sportovním obsahem na kvalitě života zaměstnanců s převážně sedavým zaměstnáním
Raiskup, Michal ; Nováková, Svatava (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku nedostatečnosti v pohybových činnostech u zaměstnanců se sedavým zaměstnáním, špatně nastavených stereotypů lidského těla, nedostatku pohybových aktivit a pohybu samotného. Zabývá se zdravotními problémy plynoucími z nedostatku pohybu a následným řešením těchto problémů, jak ze strany samotného zaměstnance, tak ze strany zaměstnavatele, pomocí zaměstnaneckých benefitů. Hlavním účelem práce je pomoci a zlepšit kvalitu fyzického stavu lidí se sedavým zaměstnáním.
Demonstrace pokročilých technik využívajících OpenGL
Buček, Antonín ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je v OpenGL demonstrovat pokročilé zobrazovací techniky. Práce je pojata jako demo bez omezení velikosti. Zabývá se vytvořením 3D světa, konkrétně komplexu vnitřních prostor, jeho obohacením o různé prvky, použitím osvětlování a stínů. Je popsána technika částicových systémů, pomocí níž byly vytvořeny výbuchy, dým a další částicové efekty. Děj v demu vytvářejí 3D modely strojů, které mezi sebou bojují laserovými paprsky. Důležitou částí je pohybový model, který je využit jak pro pohyb modelů, tak avatara. Práce je obohacena i o zvukovou stopu.
Určení pohybu skalních bloků
Pončíková, Monika ; Kalvoda, Petr (oponent) ; Hanzl, Vlastimil (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sledováním posunů skalních bloků a balvanů v propadání Nová Rasovna. Cílem práce je zaměření etapy č. 18 a etapy č. 19 v roce 2013. Práce navazuje na výsledky získané v letech 2004-2012. Dosažené výsledky jsou vzájemně porovnány a analyzovány vůči výsledkům získaných z dřívějších etap. Výsledky jsou vyjádřeny číselně i graficky.
Využití počítačové podpory při řešení předstřetového pohybu vozidel
Křižák, Michal ; Semela, Marek (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Práce se zabývá porovnáním vlivu zvolené metody řešení na předstřetový pohyb v rámci jednoho simulačního programu a na rozdíly ve výpočtu pro jednu metodu ve dvou různých programech. Porovnávané metody řešení jsou kinematický a dynamický výpočet předstřetového pohybu, porovnávané programy jsou Virtual CRASH a PC-Crash.
Modelování pohybu osob při konání hromadných akcí
Nikolov, Daniel ; Apeltauer, Tomáš (oponent) ; Okřinová, Petra (vedoucí práce)
Vizovické Trnkobraní, jeden ze středně velkých festivalů každoročně pořádaných v naší republice. Bakalářská práce se zabývá modelováním pohybu osob právě během této kulturní události. Pro lepší pochopení problematiky, byli vytvořeny rozdílné scénáře a ve vyhodnocení následně došlo k jejich srovnání. Cílem této bakalářské práce je rozklíčování krizových míst festivalu z pohledu pěší dopravy a následně stanovit efektivní kroky vedoucí k jejich optimalizaci. Dále klade důraz na minimální požadavky základního systému ochrany měkkých cílů, při pořádání hromadně kulturních akcí. A v poslední řadě přiblížení tvorby modelu široké veřejnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 351 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.