Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,513 záznamů.  začátekpředchozí845 - 854dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvyky a tradice v Mateřské škole Kaliště
ŠPINAROVÁ, Eva
Tématem bakalářské práce jsou zvyky a tradice v Mateřské škole Kaliště. Práce popisuje základní zvyky, tradice, hračky a hry, které využívaly tehdejší děti. Cílem práce je přiblížit dětem dobu minulou a porovnat rozdíly s dobou dnešní. Bakalářská práce je rozčleněna do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část popisuje význam lidových tradic a zvyků. Praktická část nabízí náměty a činnosti, které lze k tomuto tématu využít. Dále jsou zde uvedeny aktivity, které mohou posloužit jako inspirace pro pedagogické pracovníky.
Vzájemné hospitace v mateřské škole jako možné východisko implementace změny
Havelková, Lucie ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
ABSSTRAKT Bakalářská práce s názvem Vzájemné hospitace v mateřské škole jako možné východisko implementace změny je zaměřena na vzájemné hospitace, které mohou být významným nástrojem ke zlepšování práce a profesního růstu pedagogů. Cílem této práce je zmapovat a popsat současnou podobu hospitací a vzájemných hospitací ve třech mateřských školách z pohledu ředitele školy a pedagogů. Tato bakalářská práce je teoreticko-empirického charakteru. Teoretická část vymezuje řešenou problematiku a užívané pojmy. Je zásadní, aby každý hospitující tyto informace znal. Pouze tak může být daná činnost vykonávána správně a hospitace mohou být pro školu přínosem. Nechybí ani rešerše odborné literatury a platné legislativy v době odevzdání práce, tj. červen 2018. Empirická část obsahuje přípravu, provedení a závěry z výzkumného šetření, které se skládá z devíti rozhovorů. Respondenti výzkumu byli tři ředitelé a šest pedagogických pracovníků běžných mateřských škol. Výzkum přináší jejich pohled, zkušenosti, názory, vnímání a postoje na současnou podobu hospitací a vzájemných hospitací. KLÍČOVÁ SLOVA Mateřská škola, hospitace, vzájemná hospitace, vedoucí pracovník, profesní růst pedagogů, imlplementace změny.
Podpora školní připravenosti v posledním ročníku mateřské školy.
Mlynářová, Markéta ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
1 ABSTRAKT Tématem bakalářské práce je podpora školní připravenosti v posledním ročníku mateřské školy. Práce je dělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá obdobím předškolního věku a jeho charakteristikou. Dále jsou definovány pojmy školní připravenost, školní zralost, zápis do prvního ročníku mateřské školy, odklad školní docházky a jeho důvody. Je popsána a analyzována pedagogická diagnostika, její metody a možnosti podpory dětí s odkladem školní docházky v mateřské škole. Praktická část je realizována výzkumným šetřením možných způsobů pedagogické diagnostiky k ověření předpokladů dítěte před zahájením povinné školní docházky. Součástí práce jsou tři případové studie dětí s odkladem povinné školní docházky, ve kterých jsou zohledněna navrhovaná doporučení pedagogicko-psychologické poradny pro vytvoření plánů pedagogické podpory, které směřují k celkovému rozvoji dítěte.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,513 záznamů.   začátekpředchozí845 - 854dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.