Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Skřivánková, Lucie ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci společnosti Hustopečská mandlárna s.r.o. V první části diplomové práce jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analytické části, kde jsou provedeny analýzy marketingového mixu a komunikačního mixu, ale také analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Součástí je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativního a kvantitativního přístupu. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny vhodné návrhy on-line marketingové komunikace vedoucí ke zlepšení komunikace společnosti s veřejností.
Marketingová komunikace
Párová, Radka ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti Znovín Znojmo, a.s., fungující v oboru vinohradnictví a vinařství. Práce je rozčleněna do tří částí. První, teoretická část se zabývá teoretickými poznatky k dané problematice a tvoří teoretický rámec pro část analytickou. Druhá, analytická část popisuje současný stav společnosti a její marketingové komunikace. Popis společnosti doplňují analýzy prostředí a dotazníkové šetření. Na základě analytické části je vypracována třetí, návrhová část, která popisuje návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Podnikatelský plán
Pazderka, Dominik ; Juřica, Pavel (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení nové společnosti vyrábějící designové osvětlení interiérů. První část této práce je vymezení teoretických východisek pro podnikání, podnikatelský plán a vybrané metody strategické analýzy. Druhá část práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí plánovaného podniku a zhodnocením aktuální situace daného trhu na základě výsledků primárního marketingového výzkumu. Poslední část práce se zabývá samotným podnikatelským plánem a jeho dílčími částmi.
Podnikatelský plán online investiční platformy určený pro český trh
Bartel, Adam ; Holý, Petr (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním reálného podnikatelského plánu pro založení nové společnosti nabízející online investiční platformu. Práce je založena na teoretických východiskách, jenž slouží k vymezení prvotní myšlenky. Prověření prvotní myšlenky je pomocí marketingovým průzkumu s využitím metody Lean Canvas a dalších analýz. Návrhová část navazuje na výsledky analýz a rozpracovává jednotlivé části podnikatelského plánu.
Návrh úprav marketingového mixu společnosti dovážející kosmetické produkty z Maďarska do České republiky
Valentová, Aneta ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem společnosti, která importuje kosmetické produkty z Maďarska na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická, v ní jsou vysvětleny základní pojmy z marketingu, marketingového mixu a marketingového prostředí, které souvisejí s tématem. Poté následuje analytická část, ve které je provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí v České republice analyzované živnosti. Součástí analytické části je také výzkumná část, která se zabývá úpravou marketingového mixu živnosti a oslovením nového cílového segmentu. Poslední část jenávrhová, vní jsou na základě analytické části předloženy návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro získání nových zákazníků.
Podnikatelský záměr - založení kavárny
Říhová, Denisa ; Crhák, Matěj (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení kavárny. V práci jsou popsána teoretická východiska, která jsou potřeba znát k vypracování podnikatelského záměru. Praktická část je zaměřena na analýzu trhu, marketingový průzkum, analýzu konkurence a na návrh podnikatelského plánu včetně finančního plánu na založení kavárny.
Podnikatelský plán
Šimková, Denisa ; Hudeček, Roman (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu na založení podniku s ručně šitým oděvním zbožím v Brně. První část práce vymezuje teoretická východiska, která se týkají podnikání, podnikatelského plánu a vybraných metod strategické analýzy. Obsahem druhé části je strategická analýza vnějšího i vnitřního prostředí plánovaného podniku a zhodnocení situace na daném trhu na základě výsledků primárního marketingového průzkumu. Poslední část práce se zabývá podnikatelským plánem a jeho dílčími částmi.
Podnikatelský záměr
Grůzová, Beata ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení bistra. Práce je rozdělená do tří hlavních kapitol. V teoretické části jsou popsány východiska potřebná k vypracování podnikatelského záměru. Analytická část se zaměřuje na provedení analýz a marketingového průzkumu. Poslední návrhová část obsahuje návrh podnikatelského plánu pro úspěšné založení podniku.
Podnikatelský plán na založení fitness centra ve městě Kuřim
Pláteník, Jindřich ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje zpracování reálného podnikatelského plánu na založení nového mikropodniku, který se specializuje na služby v oblasti fitness ve spádové oblasti Kuřim. Teoretická část popisuje východiska související s myšlenkou podnikání a trhu, podnikatelským plánem a jeho strukturou včetně popisu použitých analyticko-výzkumných metod a nástrojů. K vymezení a prověření nosné myšlenky je využit vlastní kvalitativní výzkum a metoda Lean Canvas. Analytická část obsahuje výstupy z provedených analýz a výzkumu, na jejichž základě je následně zvolena vhodná strategie pro začínající mikropodnik. Návrhová část práce vypracovává již konkrétní části podnikatelského plánu v návaznosti na zvolenou strategii tak, aby byl plán realizovatelný a životaschopný.
Podnikatelský plán online platformy propojující ekonomické komerční subjekty na českém trhu
Řehoř, Pavel ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je zpracování reálného podnikatelského plánu, který se zabývá vytvořením digitálního prostoru pro profesní seberealizaci zákaznických segmentů. Teoretická část popisuje vymezení a ověření prvotní myšlenky plánu pomocí podnikatelského nástroje Lean Canvas a kvalitativním průzkumem mezi prvotními zákazníky, tak i dalších analytických metod pro identifikaci klíčových faktorů z obecného, tržního prostředí a interních zdrojů. Analytická část obsahuje aplikaci a výsledky vybraných analyticko-výzkumných metod včetně zhodnocení pro následný výběr vhodné strategie vstupu na trh. Návrhová část obsahuje finální podnikovou a tržní strategii a obchodní model, který je následně rozpracován do dílčích částí podnikatelského plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.