Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,151 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Expansion Strategy of Burda Auction, s.r.o. into Germany
Sikora, Martin ; Komárek,, Jaroslav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis analyses the possibility of expansion of Burda Auction, s.r.o. into German market with philately. It includes analytical methods and theoretical knowledge which is then used for analysis of German market with philately and analysis of competition environment. Then it proposes suitable expansion strategies for the entry of Burda Auction, s.r.o. into the German market.
Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
First of all, the theoretical part of thesis should assist reader to understand the digital transformation of companies, how it affects Business-to-Customer segment, especially building the business models and digital strategies of companies in retail industry. Main purpose of this report, however, is to show this digital transformation on live example of footwear and apparel retailer Geox S.p.A, specifically its German subsidiary Geox Deutschland Gmbh (hereinafter Geox). Two main areas of digital transformation are being investigated. Firstly, possibilities of leveraging a digital channels and assets in order to revenue increase. Secondly, opportunities of technology utilization in order to leverage the data from all channels and enhance the customer experience. The evaluation of German market digitalization level is based on secondary analysis of qualitative data, which has proved to be effective way in providing useful insight for chosen topic. The evaluation of Geox’s digital strategy itself is based on analysis of both, primary and secondary data. The results of analyses revealed that Geox put significant effort into its digital transformation; especially in the area of integration online and offline channels, social media marketing, rich content management or growing of brand awareness due to interactive marketing campaigns. However, this report recognizes plenty weaknesses of Geox digital strategy as well. Specifically, missing solid mobile strategy, wanting digital technology in store, substandard cooperation between headquarter and franchisees in marketing campaigns, poorly personalized websites and inadequate tailored offers to customers. Basically, in spite of effort which has been put into its digital transformation, Geox is not truly following contemporary trends. Wherefore, several steps identified in recommendations should be followed by Geox in order to remain competitive in the future.
Komunikační strategie společnosti PLASTIC BOX CZ, s.r.o.
Vlašínová, Radka ; Brejchová, Ingrid (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování kompletního komunikačního mixu společnosti PLASTICBOX CZ, s.r.o. Studie je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První část práce podrobně rozebírá teoretická východiska jednotlivých marketingových nástrojů, které jsou následně ověřeny v části druhé.
Marketing Strategy of the Selected Company
Guštafíková, Michaela ; Choleva, Michal (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master‘s thesis is focused on drafting a marketing strategy proposal and recommendation for Petit Press, a.s., which owns a discount aggregator Zľavy.sme.sk. The first part of the thesis describes the individual aims of the work. The second chapter focuses on the theoretical background of the work that is needed to better understand this issue. The third chapter is focused on the application of this knowledge in the analysis of the marketing mix and the environment in which the aggregator operates, and also describes the marketing research realized among customers of the aggregator. Based on the data and facts, the last chapter of the thesis presents specific proposals for adjusting and improving the marketing strategy of aggregator SME.
Návrh marketingové strategie firmy
Židlíková, Eva ; Pokorná, Pavlína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Židlíková, E. Marketingová strategie firmy. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické, 2014. Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu brněnské cestovní kanceláře Victoria. Hlavním cílem je vytvoření marketingové strategie firmy na základě marketingového výzkumu a analýz, které zjišťují preference a zájmy spotřebitelů v cestovním ruchu. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V praktické části uvádím poznatky, týkající se samotné práce.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Šimo, Martin ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na postupy pre vytvorenie a propagáciu elektronického obchodu. V práci je spracovaný prehľad marketingových kanálov, ktoré môžu byť použité pre zviditeľnenie elektronického obchodu u zákazníkov. Práca obsahuje tiež vzorový návrh elektronického obchodu s dôrazom na jednoduchosť prevádzky a automatizáciu procesov.
Návrh marketingové strategie NH Collection Olomouc Congress Hotelu
Zuček, Petr ; Jurečková, Anna (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je téma marketingové strategie v prostředí cestovního ruchu. Práce se zabývá návrhem marketingové strategie hotelového provozu v tržním prostředí poskytování ubytovacích a stravovacích služeb. První část práce, čili literární rešerše je věnována teoretickým poznatkům marketingu obecně a konkrétněji specifikům marketingové strategie hotelového prostředí. Poznatky jsou aplikovány na subjekt hotelu v Olomouckém kraji, kterým je NH Collection Olomouc Congress hotel. Následně práce předkládá samotnou analýzu a následně návrh strategie a její jednotlivé části. Závěr práce je věnován zhodnocení marketingové strategie vybraného podniku, které mají především sloužit jako podklady pro vedení společnosti a přispět tak ke zlepšení poskytovaných služeb hotelu a v konečném důsledku také k dosažení kýžených ekonomických ukazatelů.
Návrh marketingové strategie firmy BRUNENSIS.cz, spol. s r.o.
Jaroš, Martin ; Strašil, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro konkrétní společnost. První část práce je věnována teoretickým východiskům, pro lepší pochopení dané problematiky, na což je v praktické části navázáno analýzou makroekonomického a mikroekonomického prostředí. Závěrem jsou uvedeny návrhy pro vylepšení marketingové strategie.
Návrh marketingové strategie
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. Pro tento účel byla vybrána firma SUBFORM. Práce obsahuje teoretické poznatky, analýzu firmy a analýzu trhu. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která by mela vést ke zlepšení postavení firmy na tomto trhu
Návrh podnikatelského plánu pro rozvoj podniku
Zoran, Suzana ; Štěpánková, Kateřina (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro rozvoj podniku, kde dochází ke změně právní formy, rozšíření podnikatelské činnosti a investice do hmotného majetku. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, definice a metody, které budou použity v podnikatelském záměru. V praktické části je provedena analýza současného stavu včetně návrhu na rozvoj podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,151 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.