Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Rybková, Martina ; Faltusová, Ludmila (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Jádro této bakalářské práce tvoří návrh na vylepšení marketingové strategie sítě pojízdných stánků specializujících se na kávu a pochutiny. Téma je rozděleno do tří hlavních částí, aby lépe rozklíčovalo problematiku. Úvodní teoretická část se zaměřuje na základní pojmy marketingu, jeho mixu a prostředí. Analytická část pak poskytuje důkladné zhodnocení současné situace společnosti pomocí relevantních analýz. V závěrečné části jsou prezentovány konkrétní návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení celkového marketingového mixu podniku.
Segmentace trhu dětské výživy
Hrůzová, Daniela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Teoretická část práce se obecně zabývá segmentací trhu, tedy marketingovým významem diferencí mezi spotřebiteli, podstatou segmentace trhu, jejími hlavními podmínkami a samotným procesem segmentace, který se skládá ze čtyř na sebe navazujících fází - vymezení daného trhu, postižení významných kritérií, odkrytí segmentů a rozvoj profilu segmentů. V práci jsou dále popsány segmentační kritéria, přístupy k segmentaci, metody a techniky procesu segmentace trhu. Praktická část se zabývá analýzou a segmentací trhu dětské výživy. Zahrnuje jak sekundární, tak i primární výzkum a analýzu dat, na základě které byly odkryty 3 segmenty, pro něž byla navržena marketingová doporučení. Cílem práce je analýza trhu dětské výživy, odhalení segmentů na tomto trhu, následný rozvoj profilu těchto segmentů a navržení vhodného marketingového přístupu.
Analýza vývoje cen v jednotlivých segmentech trhu nemovitostí v letech 2005 - 2010
MACHARTOVÁ, Jana
Cílem diplomové práce je zpracovat vývoj v průměrných tržních cenách nemovitostí i v dalších segmentech realitního trhu a zhodnotit, zda a jak se vývoj v cenách jednotlivých typů nemovitostí liší za období 2005 2010. Předmětem literární rešerše je především vysvětlení základních pojmů, analýza trhu a segment realitního trhu. Metodika oceňování nemovitostí a faktory ovlivňující cenu nemovitostí. Před vlastní prací jsem si stanovila metodický postup, skládající se z určení jednotlivých charakteristik zvolených lokalit, analýzy trhu ve zvoleném segmentu, metodiku získání cen v určeném období a způsoby vyhodnocení získaných dat. Výzkum jsem opřela o vlastní zkušenosti z realitního trhu. Tato praxe mi umožnila sledovat pohyb cen nemovitostí v jednotlivých segmentech trhu nemovitostí. Zaměřila jsem se na situaci měst Prachatice, Vimperk a Strakonice. V závěru jsem se snažila vytipovat faktory, které ceny nemovitostí z dlouhodobého hlediska ovlivňovaly, s důrazem na vliv ekonomické krize.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.