Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol s r.o.
Satrapová, Silvie
Satrapová S. Návrh marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol. s r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol. s r.o., a to konkrétně na produkt s obsahem hmyzího proteinu. Bakalářská práce je zpracována na základě informací z odborných publikací, analýz a měsíční praxi ve firmě Emco spol. s r.o. Cílem je navržení marketingové strategie dle principu 4P.
Využití jedlého hmyzu v potravinářství
Urbánková, Michaela
Tato bakalářská práce se zabývá využitím hmyzu v potravinářství. Hmyz je konzumován v mnoha částech světa (Asie, Afrika, Jižní Amerika) a setkáme se s ní i v historii. Celosvětově je konzumováno přibližně 1 900 druhů jedlého hmyzu. U nás konzumovaným hmyzem jsou především: cvrček domácí, cvrček stepní, potemník brazilský, potemník moučný, saranče stěhovavé a šváb obrovský. Hmyz je bohatý na bílkoviny, aminokyseliny, tuky, mastné kyseliny, sacharidy, minerální látky a vitamíny, které podporují lidské zdraví. Některé produkty z hmyzu se využívají jako aditiva při výrobě potravin. Při konzumaci mohou vznikat možná rizika z důvodu alergických reakcí či obsahu toxických látek v hmyzu. Existuje mnoho způsobů, jak lze hmyz kulinářsky zpracovat. Sortiment potravinářských produktů z jedlého hmyzu se stále rozvíjí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.