Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,048 záznamů.  začátekpředchozí2119 - 2128dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Komunikační mix stavební firmy
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii komunikačního mixu, v druhé části analyzuji současnou propagaci společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit komunikační mix pro komunikaci nově založeného podniku Aktiv-Servis, s.r.o.
Vnitropodniková komunikace Společnosti AUTO – BAYER, s.r.o.
Drobiličová, Denisa ; Veronika, Moláková (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou stavu vnitropodnikové komunikace společnosti AUTO-BAYER, s.r.o.. Práce je dělena do tří částí, a to na část teoretickou, metodiku a část praktickou. Pomocí dat získaných z dotazníků, dochází v praktické části k zjištění aktuálního stavu vnitropodnikové komunikace ve společnosti. Cílem práce je zjištění problematických míst podniku v oblasti interní komunikace a následné navržení řešení, která bych mohla tento stav změnit a zlepšit.
Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení
Kráčmarová, Hana ; Plutz, Jan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikace se zahraničními zákazníky ve firmě TEMPISH s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe navazují a doplňují se. První část obsahuje teoretická východiska a druhá jejich následné praktické využití. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů komunikace, zákazník a jejich forem. V praktické části práce je charakterizována komunikace se zákazníky ve společnosti TEMPISH s.r.o. a analyzovány výsledky dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou popsány návrhy na zlepšení stávajícího stavu komunikace především se zahraničními zákazníky.
Komunikační strategie firmy TVT EURO-okna s.r.o.
Havlíková, Ladislava ; Ing.Simona Nováková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu TVT EURO-okna s.r.o. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro tuto firmu.
Tvorba logistické koncepce ve velkoobchodní organizaci
Jarošová, Petra ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou logistické koncepce ve velkoobchodní organizaci. Práce se skládá z analýzy současného stavu obchodní organizace ve vztahu k dodavatelům, zákazníkům a materiálovým a informačním tokům v organizaci. Teoretická část je věnována definování základních pojmů a charakteristice dané problematiky. Praktická část analyzuje současnou situaci na drogistickém velkoobchodě a dále obsahuje návrhy vhodné pro řešení řízení logistické činnosti s ohledem na současný stav.
Personální politika v dopravním podniku
Coufalová, Veronika ; Adamec, Karel (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení personálního řízení ve firmě PESTAN. Nejprve jsou popsány teoretické poznatky týkající se personální práce v malých a středních firmách, které byly zpracovány na základě odborné literatury. V další části se věnuji charakteristice společnosti PESTAN a analýze personálních činností. Na základě získaných poznatků jsem stanovila návrhy zaměřené na zlepšení současného stavu personální práce.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Klusáček, Jiří ; Sýkorová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikačního mixu společnosti Huhtamaki ČR, a. s. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům marketingu. V další části je analýza současného stavu komunikačního mixu společnosti. Poslední část diplomové práce je věnována návrhům na změnu a doplnění stávajícího komunikačního mixu.
Návrh motivačního a hodnotícího systému zaměstnanců v příspěvkové organizaci
Jurová, Jitka ; Záhorová, Iva (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Návrh motivačního a hodnotícího systému zaměstnanců v příspěvkové organizaci" je pomocí znalosti základních teorií motivace lidského chování analyzovat různé faktory, které svým způsobem působí na motivaci a hodnocení pracovníků příspěvkové organizace, odhalit a specifikovat možné příčiny nespokojenosti pracovníků konkrétní příspěvkové organizace a následně doporučit využití některých z nástrojů motivace a hodnocení k napravení tohoto nežádoucího stavu. Diplomová práce popisuje základní motivační a hodnotící teorie, významné motivační nástroje a motivační faktory.
Marketingový mix společnosti Alcon
Svobodová, Jana ; Dvořáková, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o stávající zákazníky a najít nejvhodnější kombinaci prostředků, které povedou k získání klientů zcela nových. Ve své práci se zaměřuji převážně na divizi CLC (Contact Lenses Care).
Návrh komunikačního mixu pro Minipivovar Jeseník
Sigmundová, Lenka ; Měřínský, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro Minipivovar Jeseník. Cílem je na základě kritické analýzy současné marketingové komunikace zlepšit propagační chování podniku. Úsilí je věnováno tomu, aby byly stávající nedostatky komunikačního mixu rychle odstraněny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,048 záznamů.   začátekpředchozí2119 - 2128dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.