|
Komunikační mix stavební firmy
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii komunikačního mixu, v druhé části analyzuji současnou propagaci společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit komunikační mix pro komunikaci nově založeného podniku Aktiv-Servis, s.r.o.
|
|
Vnitropodniková komunikace Společnosti AUTO – BAYER, s.r.o.
Drobiličová, Denisa ; Veronika, Moláková (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou stavu vnitropodnikové komunikace společnosti AUTO-BAYER, s.r.o.. Práce je dělena do tří částí, a to na část teoretickou, metodiku a část praktickou. Pomocí dat získaných z dotazníků, dochází v praktické části k zjištění aktuálního stavu vnitropodnikové komunikace ve společnosti. Cílem práce je zjištění problematických míst podniku v oblasti interní komunikace a následné navržení řešení, která bych mohla tento stav změnit a zlepšit.
|
|
Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení
Kráčmarová, Hana ; Plutz, Jan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikace se zahraničními zákazníky ve firmě TEMPISH s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe navazují a doplňují se. První část obsahuje teoretická východiska a druhá jejich následné praktické využití. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů komunikace, zákazník a jejich forem. V praktické části práce je charakterizována komunikace se zákazníky ve společnosti TEMPISH s.r.o. a analyzovány výsledky dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou popsány návrhy na zlepšení stávajícího stavu komunikace především se zahraničními zákazníky.
|
| |
|
Tvorba logistické koncepce ve velkoobchodní organizaci
Jarošová, Petra ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou logistické koncepce ve velkoobchodní organizaci. Práce se skládá z analýzy současného stavu obchodní organizace ve vztahu k dodavatelům, zákazníkům a materiálovým a informačním tokům v organizaci. Teoretická část je věnována definování základních pojmů a charakteristice dané problematiky. Praktická část analyzuje současnou situaci na drogistickém velkoobchodě a dále obsahuje návrhy vhodné pro řešení řízení logistické činnosti s ohledem na současný stav.
|
|
Personální politika v dopravním podniku
Coufalová, Veronika ; Adamec, Karel (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení personálního řízení ve firmě PESTAN. Nejprve jsou popsány teoretické poznatky týkající se personální práce v malých a středních firmách, které byly zpracovány na základě odborné literatury. V další části se věnuji charakteristice společnosti PESTAN a analýze personálních činností. Na základě získaných poznatků jsem stanovila návrhy zaměřené na zlepšení současného stavu personální práce.
|
|
Návrh komunikačního mixu společnosti
Klusáček, Jiří ; Sýkorová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikačního mixu společnosti Huhtamaki ČR, a. s. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům marketingu. V další části je analýza současného stavu komunikačního mixu společnosti. Poslední část diplomové práce je věnována návrhům na změnu a doplnění stávajícího komunikačního mixu.
|
|
Návrh motivačního a hodnotícího systému zaměstnanců v příspěvkové organizaci
Jurová, Jitka ; Záhorová, Iva (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Návrh motivačního a hodnotícího systému zaměstnanců v příspěvkové organizaci" je pomocí znalosti základních teorií motivace lidského chování analyzovat různé faktory, které svým způsobem působí na motivaci a hodnocení pracovníků příspěvkové organizace, odhalit a specifikovat možné příčiny nespokojenosti pracovníků konkrétní příspěvkové organizace a následně doporučit využití některých z nástrojů motivace a hodnocení k napravení tohoto nežádoucího stavu. Diplomová práce popisuje základní motivační a hodnotící teorie, významné motivační nástroje a motivační faktory.
|
|
Marketingový mix společnosti Alcon
Svobodová, Jana ; Dvořáková, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o stávající zákazníky a najít nejvhodnější kombinaci prostředků, které povedou k získání klientů zcela nových. Ve své práci se zaměřuji převážně na divizi CLC (Contact Lenses Care).
|
| |