|
Komunikační strategie podniku
Taragel, Lukáš ; Pazdírková, Diana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro internetový obchod ejewels.cz. V první části je popsána teorie související s touto problematikou. Následující praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí včetně provedení a vyhodnocení marketingového průzkumu. V závěru práce je navržena komunikační strategie, která vede k udržení stávajících zákazníků a efektivnějšímu oslovování nových potencionálních zákazníků obchodu.
|
| |
|
Komunikační strategie pro firmu
Kavan, Jiří ; Sedlák, Leoš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie firmy“ je analýza současného stavu společnosti Nářadí Veselý Brno, spol. s r. o., zabývající se prodejem elektronického ručního nářadí, autorizovaným servisem, půjčovnou nářadí a doporučeni pro tvorbu nove komunikační strategie firmy. Komunikační strategie by měla napomoci k zlepšeni aktuálního postaveni firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a zvýšit zájem zákazníků o společnost.
|
| |
|
Návrh komunikačního plánu
Strupek, Ondřej ; Mgr.Marek Novák (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje současnou situaci firmy KZK, s.r.o., a její postavení na trhu. Výsledky situační analýzy pomohou firmě navrhnout takový komunikační plán, který jí zajistí lepší šíření marketingových informací ke svým potenciálním zákazníkům.
|
|
Návrh komunikační strategie společnosti
Janásová, Nela ; Verfl, Jan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je orientována především na analýzu zvoleného podniku DEKOR, spol. s r.o. a dle získaných informací navrhuje řešení komunikačních problémů této společnosti. V teoretické části jsou objasněny především základní pojmy z oblasti marketingu a pojmy s touto oblastí související. Praktická část práce podrobně analyzuje současnou situaci ve společnosti. Závěrečná část dle provedených analýz navrhuje případná řešení a vlastní doporučení pro zdokonalení komunikační strategie společnosti.
|
|
Komunikační strategie podniku
Kohout, Filip ; Valčík, Jan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku a návrh zlepšení této strategie v rámci jednotlivého podniku. Analyzuje a specifikuje aktuální komunikační strategii na příkladu vybrané firmy. Výsledky tvoří podklad pro vypracování komunikačního plánu, který povede k zlepšení komunikační strategie pro tuto firmu.
|
| |
|
Komunikační strategie podniku
Benešová, Eliška ; Lola, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o hotelu a zvýšení počtu rezervací hotelu.
|
|
Návrh komunikační strategie
Ševčíková, Barbora ; Vodičková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti NEXX s.r.o. v oblasti komunikace a jejího působení na společnost a zákazníky. Teoretická část se zaměřuje na nejnovější poznatky v dané problematice, současné trendy a vysvětlení základních pojmů. Praktická část představuje zhodnocení současného stavu společnosti a následně navržení nové komunikační strategie.
|