Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace pro párování filmů ke shlédnutí
Tetauer, Pavel ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro platformu Android, která umožní uži- vatelům vyřešit problém s výběrem filmů v různých skupinách lidí. Na základě vyplněných preferencí aplikace uživatelům v dané skupině nabízí filmy k hodnocení. Uživatelé tyto filmy hodnotí stylem „chci vidět“ / „nechci vidět“ a aplikace na základě tohoto hodnocení vybírá úplné a částečné shody. Uživatelé tyto shody mohou zobrazit a tvůrci skupin mají možnost zvolit jeden z nalezených filmů ke sledování. V práci je popsán návrh a následná implemen- tace této aplikace a důležitou částí práce je taktéž testování, kde na základě zpětné vazby byl představen plán vývoje do budoucna.
Analysis of Games and Films Inspired by Or Spin-Offs of The Godfather
DAVID, Tomáš
V této inovativní studii bude student zkoumat filmy a hry, které vykazují intertextuální vztah s vlivnou filmovou sérií Kmotr ze 70. let minulého století. Jak hry, tak filmy budou studovány metodou specifické aplikace teorií intertextuality, které budou prezentovány a aplikovány. Rozmanitost použitých žánrů poslouží jako příklad stále se rozšiřujících žánrů textů hodných vážného akademického zkoumání a analýzy.
Vliv a způsoby využívání Lovecraftova hororu v soudobé kulturní produkci
VITEK, Michal
Téma bakalářské práce stojí na kosmickém hororu, pod-žánru fantasy vytvořeném Howardem Phillipsem Lovecraftem. Práce započíná seznámením s autorem, řečeným hororem, ikonickými charaktery, lidmi a médii. Většina práce rozebírá příklady různorodé formy moderní produkce, které buď adaptují originální díla Lovecrafta, jsou jimi inspirovány, či na jeho tvorbu ve vybraných náznacích referují. Čtenář bude seznámen se škálou mnohých zpracování, která jsou dnes klíčovými díly internetové, hororové a fikční popkultury, čímž mu budou představeny vliv a způsoby využívání Lovecraftova hororu v soudobé kulturní produkci.
Analýza product placementu ve filmu - James Bond
Bartalová, Jana ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce s názvem "Analýza product placementu ve filmu: James Bond" je především kvantitativní a kvalitativní obsahovou analýzou pěti filmů, konkrétně těch, kterých je součástí jako agent 007 Daniel Craig. Vzhledem k jeho oznámení o konci, v této nejdelší a nejúspěšnější filmové sérii v historii, jsem se rozhodla provést souhrnnou analýzu product placementu, jelikož ten je pro tento film velmi zásadním a jedním z nejvýraznějších, pokud se řekne product placement ve filmové tvorbě. Jedná se tedy konkrétně o analýzu filmů Casino Royale, Quantum of Solace, Skyfall, Spectre a Není čas zemřít. První část je věnována product placementu jako takovému, jeho definici, historii, typům, výhodám a nevýhodám či regulaci. Druhá část obsahuje informace o zrození Jamese Bonda, o jeho autorovi Ianu Flemingovi, předchůdcích ve filmové sérii a stylu agenta 007. Třetí část je věnována jednotlivým filmům, obsahuje jména tvůrců a obsazení, obsah filmu, zajímavosti a značky, které se ve filmu objevují. Čtvrtá část je kvantitativní analýzou, která se věnuje zobrazování product placementu v ději filmu, obsahuje informace o tom, která značka či odvětví se objevuje nejčastěji či jaká je celková minutáž, kdy byl k vidění product placement na obrazovce. Pátá část je kvalitativní analýzou, která byla provedena...
Sémiosféra a mytologická rovina komerčně nejúspěšnějších filmů
Senjuková, Tereza ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Dominik, Šimon (oponent)
Práce se zabývá mytologií současné filmové tvorby a základními sémiotickými prvky, jaké se v těchto snímcích objevují. Analyzuje a rozkrývá mytologické struktury, na nichž jsou filmy postaveny, aby pak na základě zjištěných poznatků vyvodila závěry o soudobé společnosti. Jako analyzovaný vzorek si vybírá 30 komerčně nejúspěšnějších filmů. Rozdělena je na dvě hlavní části; první z nich se zabývá mytologickými prvky, a to nejprve v obecné rovině, kdy popisuje nejčastěji se objevující mýty, v dalších kapitolách stručně analyzuje vybrané jednotlivé filmy a upozorňuje na jejich nejvýraznější prvky. Druhá část se zaobírá sémiotickými prvky, kterých filmoví tvůrci využívají a které se v analyzovaných filmech objevují, a snaží se vyložit jejich význam. Pro dokreslení je za těmito dvěma kapitolami krátké pojednání o nejvýraznějších rozdílech mezi asijskými (hlavně čínskými) a euro-americkými filmy.
Použití metod předpovídání budoucích uživatelských hodnocení pro doporučování filmů
Major, Martin ; Kruliš, Martin (vedoucí práce) ; Eckhardt, Alan (oponent)
Cílem práce je prozkoumat doporučovací algoritmy pro předpověď budoucích hodnocení filmů uživateli dle jejich předchozích hodnocení. Autor rozebere dostupné algoritmy a porovná úspěšnost vzorových implementací s vlastním algoritmem. Cílem je nalézt algoritmus pro co nejpřesnější předpovědi a zjistit, které parametry jsou pro předpověď důležité.
Vztah počítačové hry a její audiovizuální předlohy
Šírová, Tereza ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Diplomová práce Vztah počítačové hry a její audiovizuální předlohy se zabývá společnými a odlišnými znaky počítačových her a audiovizuálních děl. Prezentuje některé teorie, které reflektují různé názorové proudy na ovlivňování nebo prolínání uvedených mediálních forem. Z těchto teorií vychází návrh kategorizace herních a filmových adaptací vzniklých podle předloh. Do každé ze tří navrhovaných kategorií jsou zařazeny konkrétní příklady počítačových her vzniklých na motivy filmů či seriálů i méně časté příklady filmů, inspirovaných počítačovými hrami. Závěrečnou část práce tvoří obsáhlá případová studie, porovnávající počítačovou hru Lost: Via Domus s její předlohou - seriálem Ztraceni.
Proměna českého filmu a jeho kritiky v časopise Film a doba (90.léta)
Fiala, Tomáš ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Novotný, David Jan (oponent)
Tématem diplomové práce je podoba českého filmu a jeho kritiky v porevolučním období. Jak vypadala tuzemská kinematografie v 90. letech přibližuje novinářská a odborná reflexe v časopisu Film a doba, tradičního periodika vydávaného od roku 1955. Analýza vypovídá o podobě kritických příspěvků a stavu českého filmu pod vlivem nových možností a výrobních podmínek v letech 1990-1999. Vývoj české kinematografie ilustrují v teoretické části odborná literatura a sbírky esejí a kritik. Práce dále nachází odpověď na otázku, jakou měla tuzemská kinematografie a její kritika příležitost k rozvoji a zda ji v období devadesátých let využila. Součástí výzkumu jsou vnější vlivy, jako je pozvolný rozvoj multikin, privatizace filmových ateliérů i zájem diváků o české snímky pod vlivem zahraničních titulů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.