Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Krejčová, Karolína ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je vytvořit marketingovou strategii pro národní kulturní památku Stará čistírna odpadních vod v Bubenči. Součástí práce je teoretický úvod do marketingu kulturních organizací a do logiky tvorby marketingové strategie. Praktická část se zbývá postupným vytvářením marketingové strategie pro národní kulturní památku na rok 2017. Začíná situační analýzou, na jejímž základě jsou stanoveny cíle a strategie. Pro potřeby práce je zde využito metod analýzy, dotazníkového šetření a pozorování. Stěžejní část práce tvoří analýza návštěvníka a současné nabídky, která je založena na zmíněném dotazníkovém šetření. Na základě získaných dat je vytvořen marketingový mix, z něhož vychází akční plán a rozpočet. Ke změření efektivity zvolené strategie a cílů slouží vymezené metody kontroly a hodnocení v poslední kapitole. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky získané za první čtvrtletí 2017.
Použití metod projektového řízení při přípravě oslav státního svátku
Bílková, Lucie ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Kašpárek, Ondřej (oponent)
Práce se věnuje odhalení příčin organizačních problémů vznikajících při přípravě oslav státního svátku, Dne boje za svobodu a demokracii. Vteoretické části je nejprve charakterizován kulturní a neziskový sektor a specifika managementu nestátních neziskových organizací působících v kultuře, které pořádají kulturní eventy. Dále je objasněna podstata a klíčové části projektového managementu. Metodická část uvádí základnímetody, které je možné využít při sběru a analýze dat. V praktické části je potom popsána organizace oslav Dne boje za svobodu a demokracii Díky, že můžem na Národní třídě, která vykazuje znaky projektu. Pomocí analýzy dat získaných zúčastněným pozorováním a rozhovory se členy organizačního týmu je dále zkoumáno, se kterými konkrétními problémy se tým v průběhu příprav potýká, a následně je navrženo jejich řešení a doporučeno zavedení konkrétních opatření zahrnující metody projektového řízení.
Management profesionálních těles provozujících historicky poučenou interpretaci staré hudby.
Dlasková, Aneta ; Šmíd, Ilja (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá tématem historicky poučené intepretace staré hudby a jejího současného provozování u nás. Cílem práce je popsat tuto problematiku z teoretického i praktického hlediska. Nejdříve je v práci věnována pozornost vymezení historicky poučené interpretace a jejímu vývoji. Dále je uvedena teorie managementu kulturních organizací, z níž pak v praktické části vychází analýza profesionálních souborů Collegium 1704 a Collegium Marianum. Tato analýza je deskriptivní, popisuje tedy celkové fungování souborů spolu s jejich následným zhodnocením. V závěru práce je kromě odpovědí na stanovené výzkumné otázky vysloven pokus o predikci budoucího vývoje nejen samotných souborů, ale celé oblasti historicky poučené interpretace. V práci jsou využity jednak informace z odborných publikací, článků a jiných veřejně přístupných dat, ale také z expertních rozhovorů s manažery souborů, kteří rovněž poskytli mnoho interních dokumentů.
Personální audit taneční školy B-Original
Šrámek, Adam ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Quigley, Martin John David (oponent)
V této bakalářské práci se zabývám personálním auditem kulturně založené organizace, konkrétně taneční školy B-Original. První (teoretická) část obsahuje historii personální činnosti, její základní pojmy a teoretické poznatky a specifikace pro organizaci v kulturním prostředí. Druhá (praktická) část je vedena formou rozhovoru a obsahuje seznámení se zkoumaným subjektem, analýzu stávající situace, SWOT analýzu a následné doporučení, které by taneční škola měla následovat.
Firemní kultura v kulturních organizacích
Drexler, Martin ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a jejími podobami v organizacích, které nakládají s kulturními statky. Na příkladě konkrétního kulturního projektu jsou z hlediska firemní kultury podrobně rozebrány odlišné přístupy dvou zcela rozdílných subjektů, jde o přístup neziskové organizace hlavního města Prahy a soukromé pražské firmy. Práce nabízí definici dvou firemních kultur ve dvou odlišných typech organizací a rozbor jejich základních prvků, které v závěru splývají v jeden kulturní systém. Jednotlivé charakteristiky odlišného firemního prostředí, jsou uváděny do širšího kontextu, kde jsou vyvozovány jejich konkrétní dopady na vnitřní a vnější procesy firem ve vazbě na daný kulturní projekt. V první teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy jako firemní kultura, kulturní organizace a další a v praktické části je již text zaměřen na konkrétní případ střetu dvou odlišných firemních kultur.
Projektový management v oblasti kultury - mezinárodní výstava
Hořejší, Anna ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Knobloch, Iva (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je projektové řízení v kulturních organizacích. Teoretická část popisuje obecné roviny tohoto tématu, analyzuje prostředí současných kulturních institucí, jejich spolupráci a jejich pozici mezi tradičními rolemi a mezi nástroji moderního managementu. Zároveň jsou popsána specifika projektového řízení v případě výstavního projektu. Cílem části praktické je popsat a zhodnotit konkrétní projekt výstavy "Tschechische Fotografie des 20. Jahrhunderts" (Česká fotografie 20. století) v Bonnu (pořádanou v mezinárodní spolupráci dvou odlišných kulturních institucí), analyzovat její průběh, pozitiva i rizika, navrhnout možná doporučení. Klíčovým tématem pro všechny tyto aspekty je koordinace či synchronizace organizátorů a přínosy i komplikace této spolupráce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.