Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 450 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Štancl, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou trhu 3D grafiky, především hledáním trendů, výzev, příležitostí, analýzou konkurence a segmentací trhu, ale také analýzou vybrané společnosti. Následuje výběr vhodných segmentů, stanovení cílů společnosti a navržení vhodné marketingové strategie, rozvoj lidských zdrojů, implementace strategie, finanční náklady na strategii a zhodnocení pro vybranou společnost.
Konkurenceschopnost podniků zařazených do technologicky méně náročného průmyslu
HERCLÍKOVÁ, Pavla
Diplomová práce se zabývá problematikou konkurenceschopnosti na více úrovních ekonomiky. Od národohospodářského sektoru, který v práci představuje odvětví technologicky méně náročného průmyslu, přes textilní průmysl až po samotný podnik. První polovina práce je zaměřena na definování pojmu konkurenceschopnost a také na způsoby jejího měření. Práce obsahuje krátkou ekonomickou charakteristiku vybraného podniku a jeho přístupy k cirkulární ekonomice. Hlavním cílem práce je zhodnotit možnosti hodnocení konkurenceschopnosti prostřednictvím ekonomické výkonnosti podniků zařazených do technologicky méně náročného průmyslu pomocí výběrů vhodných ukazatelů, a to i v souvislosti s principy cirkulární ekonomiky. Na závěr je provedena vzájemná komparace vypočtených ukazatelů na všech hodnocených ekonomických úrovních.
Pozice českého tradičního obchodu na maloobchodním trhu
Svobodová, Erika
Diplomová práce se zabývá českými tradičními maloobchodníky a jejich pozicí na maloobchodním trhu ve srovnání s velkými nadnárodními řetězci. Cílem je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení udržitelnosti malých a středních maloobchodních firem působících na českém trhu. A to na základě situační analýzy trhu a výsledků z dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky malých a středních prodejen do 400 m2 a jejich preference při výběru nákupního místa.
Řízení kvality jako nástroj pro zajištění konkurenceschopnosti poskytovatelů služeb v cestovním ruchu
NOVOTNÁ, Jana
Tato disertační práce se zabývá problematikou zvyšování kvality poskytovaných služeb v oblasti cestovního ruchu. Zaměřuje se zejména na Český systém kvality služeb (CSQS), který představuje takový nástroj řízení kvality v tržním prostředí České republiky. Tento systém funguje jako nástroj řízení kvality pro zajištění konkurenceschopnosti v podmínkách ČR již od roku 2010. Po uplynutí 10 let je proto vhodné ověřit a vyhodnotit jeho současné využití v praxi. Hlavním cílem práce je analýza současné úrovně implementace tohoto nástroje a jeho praktického využití. Výzkum ověřuje využívání českého systému kvality služeb jak u manažerů vybraných organizací cestovního ruchu certifikovaných v systému, tak z pohledu samotných spotřebitelů. Dílčími cíli práce je podrobný popis českého systému kvality služeb, včetně důvodů, které vedly k zavedení tohoto systému, popis jeho fungování včetně podrobného postupu v jednotlivých stupních certifikace, ale také srovnání s obdobnými systémy fungující v Německu (ServiceQualität Deutschland) a ve Švýcarsku (Quality Program of Swiss Tourism). Ve světle zjištěných skutečností dojde k celkovému zhodnocení míry adaptace systému a jeho úspěšnosti z pohledu všech zainteresovaných subjektů v cestovním ruchu a navržení případných doporučení na podporu a rozšíření jeho praktického využití.
Možnosti uplatnění vybraných logistických technologií a metod ve vybraném podniku
DOHNALOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití vybraných logistických technologií a metod ve vybraném podniku. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou tyto logistické metody a technologie využívány a definovat klíčové faktory, které jsou důležité pro úspěšné zavedení těchto metod a technologií. Data byla získána pomocí zúčastněného pozorování, rozhovoru s finančním ředitelem a získávání dat z firemních záznamů. Hlavním úkolem je zjistit, jak zkoumaný subjekt funguje a jaké technologie používá. Na základě zjištěných skutečností jsou na konci práce navrhnuta opatření, jež by dopomohla zkoumanému subjektu ke zvýšení produktivity, konkurenceschopnosti na trhu a zároveň ke zmírnění chybovosti v provozu.
Ekonomický vývoj vybraného podniku textilního průmyslu v souvislostech
HERCLÍKOVÁ, Pavla
Práce se zabývá historickým kontextem textilního průmyslu ve zvoleném regionu, a také ekonomickým vývojem a konkurenceschopností zvoleného podniku textilního průmyslu. Cílem práce je zjistit finanční situaci v této společnosti prostřednictvím finanční analýzy. Porovnat jednotlivé ukazatele poměrové analýzy jak s konkurenčními společnostmi, tak s průměrem v daném odvětví, díky čemuž je umožněno komplexnější vyhodnocení postavení vybraného podniku. Práce obsahuje několik navrhovaných řešení pro zlepšení finanční situace v monitorované společnosti.
DER EINFLUSS GRENZÜBERSCHREITENDER ZUSAMMENARBEIT AUF DIE WETTBEWERBSFÄHIGKEIT VON EUROREGIONEN Die EUREGIO Bayerischer Wald-Böhmerwald-Unterer Inn und die Europaregion Donau Moldau als Motor für den niederbayerischen Grenzraum? Eine Fallstudie.
PLEINTINGER, Johanna Maria
In this master thesis the influence of cross-border cooperation on the competitiveness of Euroregions is researched on the example of the Lower Bavarian border region to wards the Czech Republic. The two examined Euroregions are the EUREGIO Bayer ischer Wald-Böhmerwald-Unterer Inn and Europaregion Donau-Moldau. Therefore four qualitative interviews were lead with five people working in these two organisa tions. The results of these interviews were then compared and related to relevant re searches about the study area and statistical data. The regional competitiveness was measured according to five selected indicators derived from the European Regional Competitiveness Index and the Pyramid Model from Lengyel and Lukovics: the human factor, economy, education, infrastructure and tourism. According to the work of the latter, the regional competitiveness was measured through the quality of life. The re sults show that cross-border cooperation can indeed contribute to increased competi tiveness.
Strategie pro posílení konkurenceschopnosti vybraného podniku
BOUŠKOVÁ, Aneta
Práce je věnována problematice konkurenceschopnosti a tržní pozici podniku. Cílem diplomové práce je, pomocí praktického využití vybraných metod strategického řízení, zhodnotit současnou konkurenceschopnost podniku WASH ART a na základě výsledků navrhnout vhodnou strategii pro posílení její pozice na trhu. K hodnocení podniku a sběru dat potřebných k vyhodnocení vhodné strategie byla použita PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, VRIO analýza, analýza exponovanosti podniku a marketingový průzkum uskutečněný pomocí dotazníků. Všechny poznatky byly využity k návrhu určitého plánu, dle kterého by měla společnost postupovat, aby byl splněn cíl v podobě upevnění její pozice na trhu.
Konkurenceschopnost vybraného podniku
MIKEŠOVÁ, Marta
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit konkurenceschopnost vybraného podniku s využitím metod strategického řízení a finanční analýzy. Pro naplnění cíle byla nejprve vypracována literární rešerše. V praktické části byly teoretické poznatky aplikovány na vybraný podnik. Mezi provedené metody patří: PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýza konkurentů, analýzy atraktivity odvětví, finanční analýza, zhodnocení oblasti řízení lidských zdrojů, klíčové faktory úspěchu a analýza konkurenceschopnosti. Aby byl cíl skutečně naplněn bylo v další části provedeno dotazníkové šetření a řízený rozhovor s manažerem podniku. Výsledky provedených metod strategického řízení byly shrnuty vypracováním SWOT analýzy. Následně byla navržena vhodná doporučení pro posílení konkurenceschopnosti dané organizace.
Konkurenceschopnost prodejny spotřebního družstva
TŘÍLETÁ, Šárka
The purpose of this thesis is to review and compare the overall competitiveness and position of a selected company on the market in a certain area. Individual stores of a consumer cooperative called Coop were chosen for this analysis. They will be compared with the hypermarkets Kaufland, Albert and Lidl. The competitiveness of individual companies is compared in South Bohemia, in Jindřichův Hradec. The first part of this thesis analyzes the theoretical background and basic issues related to the problem of the competitive ability of the store. Based on the theoretical background, analysis is processed, which explains how the store is doing. For the best result, the necessary data are obtained directly from the employees and branch owners. The overall analysis also includes the opinion of customers and their satisfaction with their purchase. After the analysis and evaluation, the practical part suggests measures that can improve the competitive ability of the store.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 450 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.