Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,088 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Návrh konkurenční strategie společnosti
Majnuš, Ondřej ; Kolařík, Vladimír (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření konkurenční strategie společnosti působící ve stavebnictví. Obsahuje strategickou analýzu podniku, která vychází z teoretických poznatků v práci. Za pomoci stanovených záměrů firmy a strategické analýzy navrhuje konkurenční strategii a její implementaci.
Podnikatelský záměr - zřízení svatební agentury
Mohelská, Martina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na založení svatební agentury, která bude působit na Jižní Moravě. Práce obsahuje teoretická východiska, která jsou podkladem pro praktickou část. V návrhové části jsou podrobně vytvořeny služby tak, aby se agentura odlišila od konkurence. Dále je zpracována finanční část, jejímž cílem je dospět k závěru, zda agenturu založit.
Podnikatelský plán pro založení franchisové prodejny
Musilová, Pavla ; Prokopec, Radek (oponent) ; Mazlová, Tamara (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá založením nové prodejny Fornetti Café fungující na bázi franchisingu. Úvodní část je zaměřena na teoretická východiska práce, základní pojmy a metody tvorby podnikatelského plánu. Analytická část hodnotí současný stav sítě a budoucího franchisanta. Závěrečná, praktická část práce obsahuje samotný návrh podnikatelského plánu pro založení franchisové provozovny.
Marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland
Směřičková, Michaela ; Wolfová, Kateřina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro její vylepšení. Teoretické východisko se zaměřuje na vymezení teoretických poznatků marketingu. Druhá část je věnována analýze současného stavu ve společnosti. V poslední části budou poskytnuty návrhy pro optimalizaci marketingového mixu společnosti.
Optimalizace postupu při žádosti o bankovní úvěr
Skovajsa, Radek ; Kořínková, Martina (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Práce vychází z teoretických východisek a praktických pracovních postupů bank při posuzování bonity klienta v českém tržním prostředí. Jsou stanoveny základní předpoklady úspěšnosti poskytnutí bankovního úvěru podnikatelskému subjektu, vyhodnocena důležitost získaných informací, jež jsou povinnou přílohou k žádosti o úvěr. Z pohledu banky je provedena detailní analýza ekonomiky klienta, identifikována rozhodující rizika a pozitiva finanční pozice žadatele o úvěr.
Návrh opatření pro rozvoj značky
Knopp, Ondřej ; Straka, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky konkrétního produktu moravské konstruktérské a inženýrské společnosti SIGMA Motor, kterým je dvousedadlový sportovní automobil, určený k rekreačnímu využití na běžných komunikacích i k závodění na okruzích. V první části práce bude provedena rešerše, zaměřená na teoretická východiska v oblasti trhu, zákazníků a budování a řízení značky. V analytické části práce jsou aplikovány metody strategické analýzy na daný podnik a produkt, za účelem zanalyzování aktuální situace podniku a jeho okolí, zmapování jejího aktuálního vnímání ze strany potenciálních zákazníků, zhodnocení potenciálu vybraného trhu a postavení firmy vůči konkurenci. V návrhové části bude, na základě poznatků z analytické části, definována identita značky a konkrétní prvky značky a návrh komunikační strategie značky.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku
Bečvarovská, Petra ; Folkmanová, Hana (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá finanční analýzou vybraného podniku. V první části bude rozebrána teorie k dané problematice. Budou definovány základní pojmy, vybrané metody finanční analýzy a vzorce. V druhé částí bude provedena samotná finanční analýza podle zpracované teorie a v poslední části budou navržena řešení k vylepšení nalezených problémů.
Hodnocení finanční výkonnosti společnosti prostřednictvím benchmarkingu
Borůvka, Tomáš ; Kopřiva, Jan (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční výkonnosti společnosti SAPELI a.s. pomocí metody benchmarkingu. První část práce se zabývá teoretickými poznatky a východisky pro danou problematiku. Druhá část práce obsahuje představení SAPELI a.s. a její konkurence. Rovněž je zde realizován samotný benchmarking a SWOT analýza. V poslední části práce jsou shrnuty získané poznatky, na které navazují návrhy a doporučení, určené k zlepšení finanční a obchodní situace společnosti.
Návrh marketingového plánu
Kovář, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je marketingový plán pro české zastoupení Ford Motor Company. Zabývá se upevněním pozice modelu Mondeo vůči konkurenci ve střední třídě vozů a zvýšením jeho prodejů. Pojednává o podmínkách značné konkurence a tlaků na stále vyšší standard vozidel.
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,088 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.