Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 290 záznamů.  začátekpředchozí204 - 213dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie Českého olympijského domu v Rio de Janeiro
Zamrzlová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Českého olympijského domu na XXXI. letních olympijských hrách v Rio de Janeiro, které se uskuteční v roce 2016. Východiskem pro zpracování strategie je velice úspěšný olympijský dům v Londýně, na jehož základě je provedena nutná diverzifikace pro projekt Českého olympijského domu v Brazílii. Zohledněny jsou především rozdíly v jednotlivých destinacích. Cílem práce je nalezení optimálních komunikačních nástrojů a jejich nasazení způsobem, který bude respektovat podmínky českého i brazilského trhu. Důraz je kladen na propagaci České republiky jako kvalitního a spolehlivého obchodního partnera a jako atraktivní turistické destinace.
Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o.
Berková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Předmětem diplomové práce "Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o." je analýza současného stavu marketingové komunikace ve jmenované společnosti a následná doporučení jejího zefektivnění. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace, metody měření jejich efektivity a nové formy marketingových aktivit. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na vybraném podniku. V závěru diplomové práce jsou poznatky shrnuty a na základě analýzy marketingového výzkumu jsou navržena řešení zefektivnění současné marketingové strategie společnosti.
Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny
Vančurová, Olga ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační aktivity bistra Domácí těstoviny a následně na základě provedené analýzy navrhnout a zrealizovat novou komunikační strategii vedoucí primárně ke zvýšení povědomí a informovanosti potenciálních zákazníků a budování loajality stávajících zákazníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb (konkrétně stravovacích služeb) a význam marketingového řízení a plánování pro malé a střední podniky. Věnuje se rovněž analýze současné situace, marketingovému výzkumu a marketingové komunikaci. Praktická část zahrnuje představení bistra Domácí těstoviny, aplikaci analýzy současné situace a vyhodnocení informací z primárního a sekundárního výzkumu. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je navržení, realizace a vyhodnocení komunikační strategie bistra Domácí těstoviny.
Marketingové strategie hotelu UNIC Praha
Naisarová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie společnosti a návrh konkrétních zlepšení, vypracovaných na základě zkoumaných dat a informací. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a termíny. Kromě samotného marketingu a marketingu hotelu, je to zejména analýza marketingového mixu se všemi jeho částmi, vytyčení marketingového prostředí a shrnutí důležitosti image a identity značky. Praktická část představuje Hotel UNIC Praha, analyzuje jeho marketingový mix, marketingové prostředí, image a identitu a v neposlední řadě obsahuje také SWOT analýzu. Poslední kapitola této části pak představuje mnou navrhovaná doporučení na vylepšení marketingové strategie hotelu. Závěr práce obsahuje celkové shrnutí poznatků práce.
Komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a.s.
Laštůvková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Toušek, Radek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie Dopravního podniku města České Budějovice, a. s. a návrh možných řešení pro její zlepšení. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část podnik představuje a analyzuje jeho vnitřní a vnější okolí. Tato část také obsahuje analýzu současné komunikační strategie a SWOT analýzu. Třetí část se věnuje návrhům a doporučením na zlepšení této strategie.
Analýza komunikační strategie TOP 09 v předvolební kampani 2013
Vávrová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá předvolební kampaní a komunikační strategií politické strany TOP 09 ve volbách v roce 2013. Cílem této práce je analyzovat komunikační strategii politické strany TOP 09 v předvolební kampani, analyzovat jednotlivé nástroje komunikace a zhodnotit kvalitu jejich provedení. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první teoretická část má za cíl vymezit politický marketing a jeho jednotlivé koncepty a modely, a následně volební kampaně a strategie. V analytické části práce bude provedena strategická analýza strany TOP 09 a následně její komunikační strategie. Přínos práce tkví v komplexním zhodnocení komunikační strategie politické strany TOP 09 a v návrzích na její zefektivnění.
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace
Arenberger, Ladislav ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Anotace Předmětem diplomové práce "Komunikace s médii a publicita neziskové organizace" je návrh nové komunikační strategie pro neziskovou organizaci. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V části teoretické se věnuji zejména teoretickým východiskům a vymezením dané problematiky s využitím odborné literatury. V praktické části využívám analýzy -- situační analýza a výzkumu, který se vztahuje k verifikaci výzkumných otázek této práce. Na základě těchto výsledků pak navrhuji doporučení v oblasti komunikační strategie pro podnik a shrnuji výsledky korespondující s výzkumnými otázkami.
Komunikační strategie pivovaru Pernštejn
Vojtěchová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou komerční komunikace pivovaru Pernštejn. Cílem práce je zhodnocení dosavadní komunikační strategie a částečně pomocí analýzy dotazníkového šetření navrhnout možná vylepšení do budoucna. V rámci teoretické části se věnuji základním pojmům z marketingu, marketingové a komerční komunikaci a marketingovému výzkumu. Součástmi praktické části jsou informace o pivovaru, analýza stávající komunikační strategie, analýza dotazníkového šetření a doporučení do budoucna.
Komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Roupcová, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Doboš, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část představuje a zároveň analyzuje společnost a její současný stav na trhu. Třetí část práce se věnuje charakteristice současné komunikační strategie společnosti a na závěr jsou uvedeny návrhy na její vylepšení.
Communication strategy of non-profit organizations
Kolesárová, Maria ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se soustřeďuje na komunikaci organizací neziskového sektoru. Nejdřív charakterizuje neziskové organizace a neziskový sektor, poté přechází ku charakteristice marketingu a marketingové komunikace neziskových organizací. V praktické části analyzuje komunikační nástroje vybrané neziskové organizace a hodnotí komunikaci organizace a její vliv na postoje a chování cílové skupiny

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 290 záznamů.   začátekpředchozí204 - 213dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.