Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové využití webu 2.0
Vorel, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem internetu do dnešní podoby, platformami pro komunikaci, které se na něm vytvořily a moţnostmi pro marketing, které nabízejí. Cílem práce je popsat trendy na internetu a vystihnout změnu v přemýšlení zákazníků. Práce poukazuje na potenciál, který se skrývá mezi uţivateli internetu a nastiňuje styl, jakým je moţné s nimi komunikovat a jak je oslovit. Zpočátku autor popisuje vývoj internetu a jeho specifické vlastnosti, následně přibliţuje jednotlivé nástroje, které můţe marketér na internetu vyuţít. Dále se zabývá posunem myšlení zákazníků a strategiemi, které je nutné aplikovat pro jejich úspěšné oslovení. Vše uvedené pak autor demonstruje na případové studii společnosti Dell, která posledních pět let tyto nástroje vyuţívá, a popisuje, jaké pro ni má tento přístup důsledky. Její styl je pak konfrontován s naprosto opačným přístupem společnosti Apple.
Komunikační strategie vybrané firmy
Tormová, Monika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Hlavním tématem práce je komunikační strategie. Autorka nejprve objasňuje teoretické pojmy, důležité pro vytváření a fungování komunikační strategie v praxi, následně rozebírá proces vytváření komunikační strategie a tyto teoretické poznatky poté aplikuje na konkrétní vybrané společnosti. Kromě pojmů souvisejících s komunikační strategií se autorka zaměřuje také na shrnutí důležitých teoretických poznatků, které souvisejí s neziskovými organizacemi, jelikož jedna ze zkoumaných společností je nezisková organizace, konkrétně občanské sdružení. Praktická část práce se zabývá představením společností (Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů, o.s. a HR forum, s.r.o.) a analýzou jejich komunikační strategie. Autorka využívá interní zdroje obou společností k podrobné analýze a dále onu strategii hodnotí. V další části se pak zaměřuje na budoucí vývoj v komunikační strategii obou společností, která dozná značných změn díky připravovanému rebrandingu. V závěru práce autorka představuje plánované změny a nabízí určitá možná řešení a vylepšení, která by společnosti mohly do budoucna aplikovat v praxi. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na komunikační strategii dvou různých společností, která je pro oba subjekty neoddělitelná a provázaná, na pozadí teoreticky shromážděných informací. Práce poskytne dostatek informací pro možná zlepšení oběma společnostem a teoretický základ pro možné zpracování dalších akademických prací.
Problematika interní komunikace v projektovém řízení
Hlinková, Judita ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Paška, Pavel (oponent)
Za výsledky projektu stojí lidské úsilí, proto nejdůležitějším nástrojem řízení lidí projektového manažera je komunikace. Komunikace v projektovém řízení je charakterizována svou komplexností. Je však třeba na ni pohlížet ze dvou základních hledisek, kterými je tvořena - komunikačními nástroji a lidským faktorem. Hlavním cílem této práce je vymezení problematických oblastí interní komunikace v projektovém řízení a návrhu korekčních opatření, která povedou k odstranění nebo zmírnění těchto problémů. Tato práce je založena na výzkumu v dynamickém a komplexním programu, který je vynikajícím příkladem a materiálem k definování takových oblastí. Teoretická část uvádí do témat projektového řízení a komunikace, a každé téma se dotýká i specifických rysů, které souvisí s programem a které jej tvoří (SOA, agilní řízení, střet stran business a ICT apod.). Praktická část seznamuje čtenáře s pojmem sociologického výzkumu, vymezuje hypotézy a stanovuje metody, kterých bylo v tomto výzkumu užito. Dále obsahuje popis společnosti a programu, na kterém byl výzkum proveden, a výsledky analýzy s návrhy a doporučeními, jaké opatření zavést pro zlepšení komunikace a její efektivnosti.
Ochrana Olympijské Symboliky v Komerčních Komunikacích
Rodiucov, Vadim ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pokrývá problematiku ochrany olympijské symboliky v České Republice. První část je věnována teoretickému základu. Po stručném popisu marketingových komunikací následuje rozbor právních předpisů chránících Olympijskou symboliku na území ČR. V druhé části - praktické, jsou popsány případy narušení práv Olympijských symbolů a závěr je věnován právnímu hodnocení probíhajícího sporu mezi Českým Olympijským Výborem a Budějovickým Budvarem.
Role a význam etikety při obchodních jednáních s klienty konkrétní stavební spořitelny
Havelková, Simona ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Cibulka, Václav (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je objasnění společenských pravidel obchodního styku a analýza jejich role při obchodních rozhodováních. Práce je strukturována do dvou celků. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se etikety. Dále jsou popsány zásady obchodních jednání - seznamování, průběh pracovních schůzek, komunikace s klienty. Posledním bodem teoretické části je objasnění pravidel distanční komunikace. Cílem praktické části je stanovit doporučení pro pracovníky Modré pyramidy stavební spořitelny a.s. v oblasti vystupování a jednání s klienty. Doporučení jsou vymezena na základě teoretických informací a vyhodnocených dotazníkových průzkumů.
Smyslový a emoční marketing.
Mendlíková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kupec, Václav (oponent)
Diplomová práce "Smyslový a emoční marketing" pojednává o zapojení smyslových podnětů a snaží se objasnit jejich význam v rámci komerční komunikace. Přibližuje tuto problematiku, jež se snaží vytvořit teoretický rámec. Důraz je kladen na využívání smyslových podnětů jednak v rámci komunikace jednotlivých produktů či služeb, ale také multisenzorického zapojení v rámci komunikace značky jako takové. Po vymezení základních pojmů marketingu a brand managementu v teoretické části, se práce již zaměřuje na spotřebitele a jeho chování v nákupním prostředí. Přináší také pohled na multisenzorickou komunikaci jako na příležitost, pomocí níž mohou firmy získat konkurenční výhodu na trhu. Na základě praktických příkladů dokládá účinnost zapojení více smyslových podnětů směrem ke spotřebitelům. Závěrečný text je věnován dotazníkovému šetření, jež bylo v rámci této práce provedeno, a přináší výsledky odkrývající důležitost jednotlivých faktorů se zaměřením na výběr kávy a kaváren.
Komunikační strategie značky Ford
Petr, Rostislav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Košaříková, Petra (oponent)
Práce rozebírá strategii, která zastřešuje komerční komunikační aktivity automobilové značky Ford v České republice. Důraz je přitom kladen na nadlinkovou (ATL) komunikaci a mediální plánování. Samozřejmostí jsou základy ve formě teorie fungování a působení komerčních komunikací na rozhodování spotřebitele a charakteristik dostupných prostředků (komunikační a mediální mix). Předmětem práce je i představení profilu společnosti Ford Motor Company s.r.o., včetně portfolia nabízených produktů a typologie cílové skupiny. Součástí je rovněž i stručný přehled historie samotné značky Ford. Dále uvádí, jak jsou v praxi používány jednotlivé prvky komunikačního mixu a detailně popisuje některé konkrétní dílčí projekty. Analytická část je završena výpočtem efektivity stanovené strategie, časového průběhu a porovnáním s konkurencí. Na základě shrnutých výsledků jsou navržena možná doporučení pro další vylepšení.
Specifika marketingových komunikací na B2B trhu společnosti Apogeo
Karlíčková, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Polanská, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti APOGEO v prostředí trhu B2B služeb z pohledu dlouhodobého vývoje v letech 2008 až 2010. Analýza komunikačního mixu potvrzuje specifika, kterými se trh B2B služeb vyznačuje.
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Klimeš, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pošepná, Tereza (oponent)
Práce představuje Guerilla marketing jako netradiční metodu komerční komunikace. Nejdříve jsou popsány základy tradičního marketingu. Následuje detailní představení druhů Guerilla marketingu, kde jsou s pomocí praktických ukázek identifikovány jejich přednosti a možnosti využití. Na základě provedeného průzkumu je pak analyzován vztah spotřebitelů k nekonveční komerční komunikaci.
Firemní logo a jeho inovace
Tritová, Lenka ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
Hlavními cíli diplomové práce bylo zjistit, jaký vliv má změna firemního loga u cestovní agentury Strakotour na podnikání a jak tuto inovaci vnímá ze svého pohledu laik i odborník. V teoretické části jsou popsány základní pojmy spojené se vznikem firemního loga, firemní design, kultura a komunikace. Dále jsou vybrána loga velkých firem a popsána, v čem spočívá jejich úspěšnost. Ve třetí části je představena cestovní agentura Strakotour, její pozice na trhu a způsob komunikace s okolím, která představuje i nedávnou změnu jejího firemního loga. Praktická část, za použití metody skupinového rozhovoru a individuálního osobního rozhovoru, odhaluje klíčové oblasti této inovace, jaké jsou její klady i zápory. Výsledky obou metod jsou přehledně uspořádány do tabulek a grafů. Nejdůležitější zjištění a doporučení shrnuji v posledních částech diplomové práce a v závěru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.