|
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Gryčová, Veronika ; Havlová, Lenka (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace neziskové organizace Junák -- český skaut, z. s., a to konkrétně její podřízené jednotky s názvem Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. Pro dosažení cíle využiji hned několik metodik, mezi které patří dotazníkové šetření pro obyvatele Jindřichohradecka, i osobní rozhovory s tiskovou mluvčí Junáka a vedením střediska Zlatá Růže. Práce vychází z teoretických poznatků, které jsou následně aplikovány na konkrétní problematiku a organizaci. Výsledkem práce bude aktuální stav marketingové komunikace v dané organizaci a návrh možných zlepšení.
|
|
Komunikace veřejné správy obcí a měst v oblasti plánování rozvoje
Růžičková, Julie ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Vochozková, Jacqueline (oponent)
Práce definuje komunikaci místní správy v oblasti plánování rozvoje a představuje nástroje této komunikace. Dostupné nástroje komunikace jsou nejprve analyzovány v teoretické části práce a jejich uvedení do praxe je popsáno na příkladu města Tábor. Sondáž mezi obyvateli města nastiňuje zájem občanů o oblast rozvoje a jejich názor na současnou úroveň komunikace města. Výsledky práce vedou k poznání, že ačkoli místní správa využívá celou řadu popsaných nástrojů, je dále třeba usilovat o vzdělávání a osvětu občanů, jak obecně v oblasti výkonu veřejné správy, tak i konkrétně v oblasti plánování rozvoje. K zefektivnění komunikace a zapojení občanů do plánování rozvoje je třeba tento proces více propagovat a zatraktivnit.
|
| |
| |
|
Osobní rozvoj v rámci společnosti OVB Allfinanz, a.s.
Kozub, Ondřej ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o osobním rozvoji. Popisuje prvky osobního rozvoje z pohledu psychologického, sociálního a morálního. Věnuje se komunikaci včetně asertivity a zevrubně definuje problematiku role koučinku v osobním rozvoji. V praktické části této práce je detailně popsaná problematika osobního rozvoje poradců společnosti OVB Allfinanz a.s. Rozbor je proveden dotazníkovým šetřením, doplněný výsledky a návrhem pro zlepšení stavu osobního rozvoje ve společnosti.
|
|
Analytický pohled na využívání Facebooku žáky ZŠ ve věku 9-15 let
Komorousová, Kateřina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá mírou využívání Facebooku žáky od 9 do 15 let z vybraných základních škol v Praze, Brně a Ostravě. Práce má za cíl odkrýt nové trendy v komunikaci dětí a pubescentů. Sekundárním cílem je predikce vývoje využívání Facebooku v budoucnu. Práce je tvořena částí teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje, k čemu Facebook slouží, kdo jsou jeho uživatelé. Zmiňuji zde i teorie o zániku Facebooku. Uvedena je i psychologická a sociální charakteristika dětí a pubescentů, jejich komunikace, a to jak tváří v tvář, tak i virtuální. Praktická část je zaměřena na vlastní analýzu využívání Facebooku zmíněnou skupinou, tj. zabývá se především stanovením výzkumné otázky a hypotéz, výsledky dotazníkového šetření a jejich diskuzí.
|
|
Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y
Bečan, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou nástrojů interní komunikace z pohledu mladé generace lidí označovaných jako generace Y s důrazem na podnikové sociální sítě. Práce je standardně rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou po úvodní charakteristice interní komunikace a zasazení komunikačního nástroje do procesu komunikace představeny konkrétní nástroje pro interní komunikaci. Dále je představena část podnikových sociálních sítí jako nového trendu v rámci interní komunikace. Výzkumná část navazuje na teoretickou a zkoumá dle stanoveného postupu postoj generace Y k případnému využívání podnikových sociálních sítí v interní komunikaci organizace.
|
|
Tvorba metodiky kurzu Komunikace mezi rodiči a MŠ
Bobková, Anežka ; Váchová, Lucie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Diplomová práce byla vytvořena za účelem zpracování metodiky kurzu pro zaměstnance mateřských škol s názvem "Komunikace mezi rodiči a mateřskou školou (dále MŠ)". Účastníci by měli být schopni po dokončení kurzu vhodněji reagovat na mnohdy obtížné situace, které mohou nastat. Vyšší úroveň komunikačních dovedností by měla zvyšovat konkurenceschopnost MŠ a vytvořit přátelskou atmosféru. Práce je zaměřena na MŠ s personalizovaným vzděláváním, které mají svůj počátek ve Španělsku. Autorka pohlíží na daný problém prostřednictvím benchmarkingu (nepřetržité a systematické srovnávání se špičkou v oboru - Španělsko, Polsko). Sběr dat byl proveden dotazníkovým šetřením, rozhovory a pozorováním. Výsledkem je metodika kurzu, která obsahuje šest případových studií a jejich řešení s dalšími radami pro vzájemnou komunikaci.
|
|
Projektové řízení malých projektů a jeho aplikace na interní projekt průmyslového podniku
Nováčková, Petra ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Juřica, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá projektovým řízením malých projektů a jeho využitím v průmyslovém podniku v prostředí s minimální znalostí projektového řízení. Diplomová práce je postavena na analýze interního projektu v rámci oddělení Transportmanagement společnosti ŠKODA AUTO a.s. Cílem práce je vytvořit efektivní doporučení pracovního postupu v projektu využitelné pro budoucí projekty podobného charakteru. V analýze projektu autorka zkoumá projekt z pohledu metodiky Změnového řízení a Projektové metodiky společnosti. Autorka na základě analýzy navrhuje doporučení v oblastech zainteresovaných osob, komunikace a rizik.
|
|
Analýza a hodnocení komunikačních toků aplikační podpory
Čihák, Michael ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kastner, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení komunikačních toků v procesu aplikační podpory, známe také pod pojmem IT podpora. Je rozdělena na tři části: V první je nastíněno téma aplikační podpory. Jedná se o objasnění pojmu, vztah businessu a IT, respektive IT podpory a vymezení její pozice v procesu vývoje informačního systému společně s metodikami podpory služeb. Část druhá je zaměřena na popis typických uživatelů aplikační podpory, jak ze strany zadavatele, tak ze strany dodavatele. Dále jsou uvedeny hlavní komunikační toky mezi oběma stranami i uvnitř dodavatelského týmu. Třetí, praktická část, obsahuje analýzu aplikační podpory na konkrétním projektu. Diskutovány jsou komunikační bariéry, na kterých je popsán jejich dopad včetně návrhu na zlepšení.
|