Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,312 záznamů.  začátekpředchozí1771 - 1780dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Gryčová, Veronika ; Havlová, Lenka (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace neziskové organizace Junák -- český skaut, z. s., a to konkrétně její podřízené jednotky s názvem Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. Pro dosažení cíle využiji hned několik metodik, mezi které patří dotazníkové šetření pro obyvatele Jindřichohradecka, i osobní rozhovory s tiskovou mluvčí Junáka a vedením střediska Zlatá Růže. Práce vychází z teoretických poznatků, které jsou následně aplikovány na konkrétní problematiku a organizaci. Výsledkem práce bude aktuální stav marketingové komunikace v dané organizaci a návrh možných zlepšení.
Komunikace veřejné správy obcí a měst v oblasti plánování rozvoje
Růžičková, Julie ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Vochozková, Jacqueline (oponent)
Práce definuje komunikaci místní správy v oblasti plánování rozvoje a představuje nástroje této komunikace. Dostupné nástroje komunikace jsou nejprve analyzovány v teoretické části práce a jejich uvedení do praxe je popsáno na příkladu města Tábor. Sondáž mezi obyvateli města nastiňuje zájem občanů o oblast rozvoje a jejich názor na současnou úroveň komunikace města. Výsledky práce vedou k poznání, že ačkoli místní správa využívá celou řadu popsaných nástrojů, je dále třeba usilovat o vzdělávání a osvětu občanů, jak obecně v oblasti výkonu veřejné správy, tak i konkrétně v oblasti plánování rozvoje. K zefektivnění komunikace a zapojení občanů do plánování rozvoje je třeba tento proces více propagovat a zatraktivnit.
Efektivní komunikace na sociálních sítích, se zaměřením na Facebook
Heřmánek, Jakub ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zabývá zásadami efektivní firemní komunikace a plánováním komunikační kampaně v prostředí sociálních médií. Obsahuje také popis nejpopulárnějších a pro marketing nejvýznamnějších sociálních sítí. Nedílnou součástí práce je implementace teoretických poznatků do praktického příkladu a vytvoření obecného manuálu pro efektivní přípravu komunikační kampaně a její rozběhnutí.
Interni komunikace jako soucast rizeni lidske
Rathouský, Tomáš ; Quigley, Martin John David (vedoucí práce) ; Mýtná, Dominika (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na charakteristiku interní komunikace, zavedení jejich forem a analýzu interní komunikace v dané společnosti. Po analýze současného stavu v moderní nadnárodní společnosti práce navrhne zlepšení v oblasti řízení lidských zdrojů, s důrazem na možné globální implementaci.
Osobní rozvoj v rámci společnosti OVB Allfinanz, a.s.
Kozub, Ondřej ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o osobním rozvoji. Popisuje prvky osobního rozvoje z pohledu psychologického, sociálního a morálního. Věnuje se komunikaci včetně asertivity a zevrubně definuje problematiku role koučinku v osobním rozvoji. V praktické části této práce je detailně popsaná problematika osobního rozvoje poradců společnosti OVB Allfinanz a.s. Rozbor je proveden dotazníkovým šetřením, doplněný výsledky a návrhem pro zlepšení stavu osobního rozvoje ve společnosti.
Analytický pohled na využívání Facebooku žáky ZŠ ve věku 9-15 let
Komorousová, Kateřina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá mírou využívání Facebooku žáky od 9 do 15 let z vybraných základních škol v Praze, Brně a Ostravě. Práce má za cíl odkrýt nové trendy v komunikaci dětí a pubescentů. Sekundárním cílem je predikce vývoje využívání Facebooku v budoucnu. Práce je tvořena částí teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje, k čemu Facebook slouží, kdo jsou jeho uživatelé. Zmiňuji zde i teorie o zániku Facebooku. Uvedena je i psychologická a sociální charakteristika dětí a pubescentů, jejich komunikace, a to jak tváří v tvář, tak i virtuální. Praktická část je zaměřena na vlastní analýzu využívání Facebooku zmíněnou skupinou, tj. zabývá se především stanovením výzkumné otázky a hypotéz, výsledky dotazníkového šetření a jejich diskuzí.
Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y
Bečan, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou nástrojů interní komunikace z pohledu mladé generace lidí označovaných jako generace Y s důrazem na podnikové sociální sítě. Práce je standardně rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou po úvodní charakteristice interní komunikace a zasazení komunikačního nástroje do procesu komunikace představeny konkrétní nástroje pro interní komunikaci. Dále je představena část podnikových sociálních sítí jako nového trendu v rámci interní komunikace. Výzkumná část navazuje na teoretickou a zkoumá dle stanoveného postupu postoj generace Y k případnému využívání podnikových sociálních sítí v interní komunikaci organizace.
Tvorba metodiky kurzu Komunikace mezi rodiči a MŠ
Bobková, Anežka ; Váchová, Lucie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Diplomová práce byla vytvořena za účelem zpracování metodiky kurzu pro zaměstnance mateřských škol s názvem "Komunikace mezi rodiči a mateřskou školou (dále MŠ)". Účastníci by měli být schopni po dokončení kurzu vhodněji reagovat na mnohdy obtížné situace, které mohou nastat. Vyšší úroveň komunikačních dovedností by měla zvyšovat konkurenceschopnost MŠ a vytvořit přátelskou atmosféru. Práce je zaměřena na MŠ s personalizovaným vzděláváním, které mají svůj počátek ve Španělsku. Autorka pohlíží na daný problém prostřednictvím benchmarkingu (nepřetržité a systematické srovnávání se špičkou v oboru - Španělsko, Polsko). Sběr dat byl proveden dotazníkovým šetřením, rozhovory a pozorováním. Výsledkem je metodika kurzu, která obsahuje šest případových studií a jejich řešení s dalšími radami pro vzájemnou komunikaci.
Projektové řízení malých projektů a jeho aplikace na interní projekt průmyslového podniku
Nováčková, Petra ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Juřica, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá projektovým řízením malých projektů a jeho využitím v průmyslovém podniku v prostředí s minimální znalostí projektového řízení. Diplomová práce je postavena na analýze interního projektu v rámci oddělení Transportmanagement společnosti ŠKODA AUTO a.s. Cílem práce je vytvořit efektivní doporučení pracovního postupu v projektu využitelné pro budoucí projekty podobného charakteru. V analýze projektu autorka zkoumá projekt z pohledu metodiky Změnového řízení a Projektové metodiky společnosti. Autorka na základě analýzy navrhuje doporučení v oblastech zainteresovaných osob, komunikace a rizik.
Analýza a hodnocení komunikačních toků aplikační podpory
Čihák, Michael ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kastner, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení komunikačních toků v procesu aplikační podpory, známe také pod pojmem IT podpora. Je rozdělena na tři části: V první je nastíněno téma aplikační podpory. Jedná se o objasnění pojmu, vztah businessu a IT, respektive IT podpory a vymezení její pozice v procesu vývoje informačního systému společně s metodikami podpory služeb. Část druhá je zaměřena na popis typických uživatelů aplikační podpory, jak ze strany zadavatele, tak ze strany dodavatele. Dále jsou uvedeny hlavní komunikační toky mezi oběma stranami i uvnitř dodavatelského týmu. Třetí, praktická část, obsahuje analýzu aplikační podpory na konkrétním projektu. Diskutovány jsou komunikační bariéry, na kterých je popsán jejich dopad včetně návrhu na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,312 záznamů.   začátekpředchozí1771 - 1780dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.