Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efekt dotykových aplikací na učení druhého jazyka monolingviních batolat
Macholdová, Linda ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Zadražilová, Iva (oponent)
Cílem práce je zjistit, jaký reálný efekt má výuka angličtiny pomocí vzdělávacích aplikací na batolata. Práce se mimo jiné zaměří na způsoby práce s aplikacemi, roli rodičů a dalších aspektů při výuce. Jakou mají rodiče batolat motivaci k tomu, aby umožňovali dětem pracovat se vzdělávacími aplikacemi v angličtině a zda se domnívají, že tyto vzdělávací aplikace naučí jejich děti anglickému jazyku. Práce bude strukturována následujícím způsobem:  Rešerše sekundárních zdrojů informací (literatura)  Kritická analýza zkoumané literatury  Formulace výzkumné otázky nebo hypotézy  Pilotní šetření (sloužící jako předloha k dalšímu výzkumu)  Formulace závěrů  Diskuze výsledků, jejich porovnání s literaturou, konstatování míry jejich zobecnitelnosti  Náměty na pokračování výzkumu této otázky V rámci bakalářské práce bude proveden pilotní průzkum výše uvedených témat. Pilotní průzkum slouží k ověření metod a validity zkoumání. Budou použity kvalitativní metody, přičemž bude zkoumána skupina dětí ve věku 1-3 roky a bude zjišťováno, zda má výuka angličtiny pomocí vzdělávacích aplikací v angličtině smysl, případně jaké pokroky děti dělají. Výsledky budou srovnány s druhou, kontrolní skupinou dětí, které s aplikacemi učícími anglický jazyk pracují minimálně nebo vůbec. V závěrečné fázi budou porovnány...
Efekt dotykových aplikací na učení druhého jazyka monolingviních batolat
Macholdová, Linda ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Zadražilová, Iva (oponent)
Cílem práce je zjistit, jaký reálný efekt má výuka angličtiny pomocí vzdělávacích aplikací na batolata. Práce se mimo jiné zaměří na způsoby práce s aplikacemi, roli rodičů a dalších aspektů při výuce. Jakou mají rodiče batolat motivaci k tomu, aby umožňovali dětem pracovat se vzdělávacími aplikacemi v angličtině a zda se domnívají, že tyto vzdělávací aplikace naučí jejich děti anglickému jazyku. Práce bude strukturována následujícím způsobem:  Rešerše sekundárních zdrojů informací (literatura)  Kritická analýza zkoumané literatury  Formulace výzkumné otázky nebo hypotézy  Pilotní šetření (sloužící jako předloha k dalšímu výzkumu)  Formulace závěrů  Diskuze výsledků, jejich porovnání s literaturou, konstatování míry jejich zobecnitelnosti  Náměty na pokračování výzkumu této otázky V rámci bakalářské práce bude proveden pilotní průzkum výše uvedených témat. Pilotní průzkum slouží k ověření metod a validity zkoumání. Budou použity kvalitativní metody, přičemž bude zkoumána skupina dětí ve věku 1-3 roky a bude zjišťováno, zda má výuka angličtiny pomocí vzdělávacích aplikací v angličtině smysl, případně jaké pokroky děti dělají. Výsledky budou srovnány s druhou, kontrolní skupinou dětí, které s aplikacemi učícími anglický jazyk pracují minimálně nebo vůbec. V závěrečné fázi budou porovnány...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.