Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizační modely při plánování reklamy
Petruška, Tomáš ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Kalčevová, Jana (oponent)
Plánování a optimalizace reklamního prostoru v televizích v prostředí českého mediálního trhu vyžaduje znalost vlastností tohoto problému a dále systémy, které by byly schopny ze složitých a kapacitně náročných dat získaných z TV-metrového měření navrhnout pomocí matematických optimalizačních modelů nejlepší výsledky v závislosti na cílech zadavatele. Obsahem diplomové práce je vytváření a implementování matematických modelů, které slouží k řešení praktických úloh týkajících se problémů plánovaní reklamy v televizích. Práce se zaobírá charakteristikou televizního mediálního trhu, měřením sledovanosti, faktory, které sledovanost ovlivňují, zkoumá ale i další ukazatele nevyhnutné k plánování a optimalizaci reklamního prostoru. Výsledkem je vedle obeznámení se s fungováním nákupu reklamního prostoru v televizích hlavně řada funkčních modelů použitelných při práci televizí, mediálních agentur nebo dalších subjektů, které se setkávají s optimalizací reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.