Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,646 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výběr informačního systému
Gurka, David ; Viktorin, Ondřej (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem vhodného informačního systému pro středně velkou strojírenskou společnosti v České republice. Rozhodnutí implementovat ERP systém je velkým krokem a účelem této práce je proto udělat nejkvalitnější možné doporučení jak postupovat. Vlastním řešením této práce je nejvhodnější systém pro danou společnost s ekonomickým zhodnocením a přínosy této varianty.
Marketingová strategie hotelu Bítov
Růžičková, Žaneta ; Kočí, Alena (oponent) ; Kočí, Alena (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace a následně výběrem vhodné marketingové strategie pro Hotel Bítov v rekreační oblasti Vranovské přehrady. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti poskytování hotelových služeb. Praktická část zahrnuje vnitřní a vnější analýzu prostředí hotelu. Výsledky jsou shrnuty v rámci SWOT analýz, ze které vychází stanovení marketingová strategie.
Strategie rozvoje rodinného podniku
Vichr, Matěj ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje strategie vybraného rodinného podniku. Vymezuje teoretický základ v oblastech rodinného podnikání, tvorby strategie a změnového řízení. Na základě kritické analýzy je v souladu s teoretickými poznatky vypracován návrh strategického rozvoje ve zvoleném rodinném podniku společně s rámcovým plánem jeho implementace.
Návrh změny organizační struktury malého podniku
Koukalová, Veronika ; Gábriš, Michal (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá organizační strukturou vybraného podniku. Navržena je tak, aby účinně reflektovala jeho současné potřeby. Návrh změn je realizován na základě analýzy stávajícího stavu zkoumané podnikové oblasti, přičemž klíčovými zdroji analýzy byly sekundární zdroje ve formě interních materiálů a data získaná pozorováním a rozhovory s vedením podniku. Hlavním výstupem této práce je návrh nové organizační struktury, která je žádoucí pro zabezpečení bezproblémového chodu podniku, a to zejména účinnější kooperaci mezi členy vedení spočívající především ve vymezení kompetencí a vzájemné komunikaci.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Drábková, Zdeňka ; Hradil, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení a opatření ve firmě Nešpůrek, s.r.o., pomocí komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlím důležité pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V analytické části převedu teorii na praxi. Pomocí SWOT analýzy zhodnotím slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby. Výsledkem bude řešení problémů, které nebude finančně nemožné a bude vyhovovat majiteli, zaměstnancům i těm nejdůležitějším, zákazníkům.
Marketingová strategie Wellness Kuřim
Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledkem je souhrn doporučení a návrhů včetně jejich přínosů pro firmu.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Riznerová, Anna ; Vykoukal, Marek (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení finanční situace společnosti CERGOMONT s. r. o. v letech 2014 až 2019. Práce je rozdělena do tří částí. První část je zaměřena na teoretická východiska, druhá část je analytická a ve třetí části jsou uvedeny návrhy na zlepšení finanční situace podniku.
Marketingová strategie produktu
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu Pekárny Crocus, s. r. o. Východiskem pro sestavení návrhu vhodné marketingové strategie jsou údaje získané z teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy marketingové strategie dle rozšířeného marketingového mixu, která je předpokladem pro úspěšné zavedení nového produktu na trh.
Ekonomická analýza sportovního areálu Pod Palackého vrchem v Brně
Šatníková, Zuzana ; Zouharová, Jitka (oponent) ; Lepková, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na celkovou analýzu multifunkčního komplexu Sportovního areálu Pod Palackého vrchem Vysokého učení technického v Brně. Pomocí vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí je posouzeno správné fungování areálu. Dílčí část práce se zabývá provozem Sportovní haly Pod Palackého vrchem a optimalizací ceníků v ní nastavených služeb. V závěru jsou zpracovány doporučení a návrhy na změny.
Posouzení informačního systému a návrh změn
Čička, Dominik ; Novák, Jíři (oponent) ; Klusák, Aleš (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou prostredia firmy NDŽ s.r.o. Pojednáva o posúdení a návrhoch zmien informačného systému. Prvá časť obsahuje teoretické východiská k danej problematike a analýzam, ktoré boli uskutočnené v prostredí firmy. Na základe analýz práca zahŕňa vlastne návrhy na riešenia pre zefektívnenie informačného systému a celkové zhrnutie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,646 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.