Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální reprezentace krásy a zdraví v reklamních kampaních drogerií: Analýza marketingových kampaní drogistických společností na českém trhu
Palyzová, Markéta ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu mediální reprezentace krásy a zdraví v reklamních kampaních tří největších drogistických hráčů na českém trhu - drogerií dm- drogerie markt, ROSSMANN a Teta. Prostřednictvím série strukturovaných ohniskových skupin jsem shromáždila kvalitativní data od tří generačních skupin (generace X, generace Y a generace Z), abych na vybraném vzorku dotazovaných mohla popsat, jak reklamní kampaně českých drogistů ovlivňují postoje a náhledy na krásu a zdraví a nákupní chování spotřebitelů. Toto téma není v rámci českého retailového a drogistického trhu podrobně zpracováno. Zpracování tohoto tématu poskytuje nový pohled na to, jak drogistické společnosti komunikují s cílovým publikem a formují jeho vnímání krásy a zdraví. První část diplomové práce se věnuje teoretickým východiskům a historickému kontextu drogerií dm-drogerie markt, ROSSMANN a Teta. Praktická část diplomové práce se věnuje metodologii výzkumu, samotným ohniskovým skupinám a následně prezentaci výsledků a jejich shrnutí. Z výsledků provedeného výzkumu vyplývá, že v rámci reklamních kampaní českých drogistických společností převládají zejména dva dominantní obrazy a ideály krásy. Jedním z nich je zaměření na fyzickou krásu, perfektní vzhled a idealizované obrazy krásy. Druhým dominantním obrazem je...
Finanční analýza a prognóza budoucího vývoje ROSSMANN, spol. s r. o.
Gorbushina, Lidiia ; Škerlíková, Tatiana (vedoucí práce) ; Dvořák, Jan (oponent)
Táto bakalářská práce je zaměřená na zjištění finančního zdraví společnosti ROSSMANN, s r. o. v letech 2010 až 2015. Jejím cílem je provést finanční analýzu podniku, ocenit její finanční situaci a sestavit prognózu budoucího vývoje. Po krátkém představení společnosti popisuji historii a specifika hospodaření sledovaného podniku a jeho hlavních konkurentů na českém trhu drogerií: dm drogerie markt, spol. s r. o. a TETA drogerie a lékárny ČR, spol. s r. o. Pomocí finanční analýzy zjišťuji, že finanční zdraví podniku je ohroženo nevýznamně, doporučila bych zlepšit ukazatelé likvidity a zadluženosti, které mají velký vliv na finanční situaci. Na základě provedené analýzy je také vytvořen krátkodobý plán na rok 2016, kde odhaduji zisk ve výši 23 178 tis. korun.
CSR Analysis in a Specific Company
Orlovská, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Lukáčová, Miroslava (oponent)
Globalizace, nové technologie a modernizace v současné době přináší kromě pozitivních externalit i řadu negativních dopadů na životní prostředí a společnost, ve které žijeme. Právě proto se stále více společností začíná věnovat i jiným aktivitám kromě dosahování zisku a přistoupili na cestu společensky odpovědného chování. Cílem diplomové práce je zkoumání a vyhodnocování společenské odpovědnosti ve firmě Rossmann. V teoretické části práce obeznamuji čitatele s problematikou CSR, věnuji se hlavním charakteristikám konceptu i aktuální situaci v České republice. Druhá kapitola je věnovaná společnosti Rossmann a její činnosti v oblasti CSR. Praktická část se skládá ze dvou částí, přičemž v první se zaměřím na interní a externí analýzu prostředí společnosti vzhledem k společenské odpovědnosti podniku. Druhá, praktická část, se zaobírá vlastním výzkumem, který byl realizovaný formou dotazníkového šetření. Na základě zjištěných poznatků zodpovídám klíčovou otázku, a to do jaké míry je společenská odpovědnost součástí firemní strategie. Navrhuji společnosti ROSSMANN návrhy a opatření pro zvýšení povědomí mezi zaměstnanci firmy a efektivnější využívaní výhod odpovědního chováni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.