Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam kulturního potenciálu pro marketing města Kutné Hory
Procházková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce hodnotí vliv kulturního potenciálu města Kutná Hora na jeho marketingové řízení, identifikuje bariéry úspěšné implementace marketingové strategie a doporučuje další postup k překonání těchto bariér. Práce nejprve analyzuje dosavadní aplikaci nástrojů marketingového mixu v situační analýze. V další části shrnuje výsledky vlastního kvantitativního výzkumu a představuje návrhy pro zlepšení implementace marketingové strategie ve městě. Sběr dat pro kvantitativní výzkum proběhl metodou osobního dotazování. Výzkum je rozdělen na dvě části -- výzkum postojů členů občanských sdružení, činných v oblasti kultury a cestovního ruchu, a výzkum názorů návštěvníků města. Diplomová práce ověřila primární hypotézu, že při tvorbě marketingové a komunikační strategie Městský úřad Kutná Hora nedostatečně spolupracuje se subjekty, které se podílí na kulturním a turistickém životě města.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.