Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Top Down hra s prvky RPG
Heřmann, Pavel ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit 2D hru s prvky RPG za využití herního enginu Unity. Pro naplnění RPG prvků je lze používat sbíraná vylepšení, která upravují chování postavy. Pro obohacení herního zážitku je využito několika metod procedurálního generování k tvorbě herních úrovní. Práce popisuje návrh a implementaci vysvětluje všechny tři metody procedurálního generování a to: celulární automaty, L-systém generující půdorysy budovy a gramatika generující grafovou strukturu. Dále je k tvorbě map využito několika algoritmů: Bresenhamův algoritmus, BFS, Kruskalův algoritmus pro tvorbu cest mezi místnostmi, dilatace a algoritmus náhodné procházky pro tvorbu místností mapy. Taktéž jsou zde rozebrány ostatní systémy, které se starají o správné fungování hry, jako je například: ukládací systém používající formát JSON, bojový systém využívající kolizní prvky Unity, návrh a implementace bosse, pohyb postav a systém vylepšování schopností hráčovy postavy. Výsledkem práce je plně funkční hra, ve které hráč může navštěvovat tři různé druhy map, sbírat a následně používat různá vylepšení, bojovat s nepřáteli a uložit svůj postup.
Model pokrytí území buňkové sítě
Unzeitig, Lubomír ; Mikulka, Jan (oponent) ; Gleissner, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá šířením mobilního signálu ve formě elektromagnetické vlny v reálném prostředí městské mikrobuňky. Elektromagnetická vlna je průchodem městským prostředím ovlivňována řadou mechanizmů. Patří mezi ně především difrakce kolem vertikálních hran budov, difrakce o střechy a refrakce nebo rozptyl od stěn budov popř. země. Tyto mechanizmy jsou časově velmi proměnné. Pokud je chceme predikovat, musíme použít více či méně aproximovaný model. Pro experimentální část této práce je zvolen Bergův rekurzivní model, který je schopen predikovat střední hodnotu ztrát šířením resp. střední hodnotu výkonu signálu v daném mikrobuňkovém prostředí. Na jeho základě je vytvořen program umožňující výpočet pokrytí území buňkové sítě signálem. Jeho výhodou je možnost rozmístění až pěti základnových stanic a nastavení řady parametrů jako jsou pracovní frekvence, vysílací výkon základnové stanice, výšky antén základnové a mobilní stanice atd. Samozřejmostí je možnost volby systému GSM 900, GSM 1800 nebo UMTS. Vlastnosti použitého Bergova rekurzivního modelu jsou ověřeny simulacemi na pokusných i reálných mapách městské zástavby.
Model pokrytí území buňkové sítě
Unzeitig, Lubomír ; Mikulka, Jan (oponent) ; Gleissner, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá šířením mobilního signálu ve formě elektromagnetické vlny v reálném prostředí městské mikrobuňky. Elektromagnetická vlna je průchodem městským prostředím ovlivňována řadou mechanizmů. Patří mezi ně především difrakce kolem vertikálních hran budov, difrakce o střechy a refrakce nebo rozptyl od stěn budov popř. země. Tyto mechanizmy jsou časově velmi proměnné. Pokud je chceme predikovat, musíme použít více či méně aproximovaný model. Pro experimentální část této práce je zvolen Bergův rekurzivní model, který je schopen predikovat střední hodnotu ztrát šířením resp. střední hodnotu výkonu signálu v daném mikrobuňkovém prostředí. Na jeho základě je vytvořen program umožňující výpočet pokrytí území buňkové sítě signálem. Jeho výhodou je možnost rozmístění až pěti základnových stanic a nastavení řady parametrů jako jsou pracovní frekvence, vysílací výkon základnové stanice, výšky antén základnové a mobilní stanice atd. Samozřejmostí je možnost volby systému GSM 900, GSM 1800 nebo UMTS. Vlastnosti použitého Bergova rekurzivního modelu jsou ověřeny simulacemi na pokusných i reálných mapách městské zástavby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.