Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zeman, Milan ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce identifikuje současné marketingové postupy a nástroje kavárny Caffe Marco. Poté je provedena analýza vývoje vnějšího a vnitřního prostředí a na základě průzkumů a analýz navržena relevantní marketingová strategie. Navrhované kroky jsou komplexně promítnuty do opatření v navazujících oblastech organizačního a finančního rázu a jsou stanoveny klíčové faktory úspěšnosti realizace navržených opatření.
Vliv teploty přechodu na provozní parametry a životnost výkonných modulů LED
Zeman, Milan ; Pavelka, Tomáš (oponent) ; Krbal, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámení se změnou provozních parametrů a životností LED modulu. Úvodní část práce je věnována principu vzniku světla, vývoji a využití LED. Hlavní důraz je kladen na degradaci PN přechodu vlivem teploty a životnost celého LED modulu. Praktická část práce obsahuje měření LED diody Cree XLamp XR-E při teplotách od 0°C do 90°C v proudovém rozsahu 0-300% jmenovité hodnoty. Efektivnost provozu LED je velmi závislá na teplotě PN přechodu a při napájení LED přibližně 65% jmenovité hodnoty proudu je přeměna elektrické energie na světelnou nejefektivnější. Záleží na teplotě přechodu, protože se zvyšující se teplotou klesá účinnost. Velmi důležitým faktorem při návrhu osvětlovací soustavy je chlazení, které pomáhá lépe odvádět teplo z čipu.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Zeman, Milan ; Pospíchalová, Dana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření v marketingové strategii firmy. Návrhy opatření jsou prezentovány v podobě marketingového plánu pro nový produkt, který firma uvede na trh, přičemž budou sledovány výsledky nových opatření.
Kant, Husserl and Berkeleyan Idealism
Zeman, Milan ; De Santis, Daniele (vedoucí práce) ; Karásek, Jindřich (oponent)
Jak Kant, tak Husserl se ve zralé fázi svého myšlení dopracovali k určitým idealistickým naukám. které si jsou vzájemn velmi podobné a dokonce i nesou stejné jméno, totižě transcendentální idealismus. Ačkoliv jsou tyto dvě stejnojmenné nauky ve skutečnosti podstatně odlišné, v jednom bodě se zcela překrývají: obě totiž byly jejich autory úzkostlivě odlišovány od Berkeleyho materiálního idealismu, to jest, od oné kontroverzní nauky z 18. století, která popírá na mysli nezávislou existenci materiálního světa. Cílem této práce je ukázat, že Kant a Husserl jsou, navzdory jejich neoblomnému nesouhlasu, jednoznačně Berkeleyovskými či, jinými slovy, materiálními idealisty, a že argumenty, jimiž se vůči tomuto výkladu hájí, jsou buď neudržitelné, anebo irelevantní vzhledem k otázce ontologické orientace jejich idealismu. Argumentace pro pozitivní tezi této práce se v obou případech zakládá na samotném jádru té které formy idealismu: v práci je tudíž ukázáno, že v případě Kanta je materiální idealismus celistvě obsažen již v jeho nauce transcendentální estetiky, a že v případě Husserla totéž platí pro jeho princip relativity.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Zeman, Milan ; Pospíchalová, Dana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření v marketingové strategii firmy. Návrhy opatření jsou prezentovány v podobě marketingového plánu pro nový produkt, který firma uvede na trh, přičemž budou sledovány výsledky nových opatření.
Vliv teploty přechodu na provozní parametry a životnost výkonných modulů LED
Zeman, Milan ; Pavelka, Tomáš (oponent) ; Krbal, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámení se změnou provozních parametrů a životností LED modulu. Úvodní část práce je věnována principu vzniku světla, vývoji a využití LED. Hlavní důraz je kladen na degradaci PN přechodu vlivem teploty a životnost celého LED modulu. Praktická část práce obsahuje měření LED diody Cree XLamp XR-E při teplotách od 0°C do 90°C v proudovém rozsahu 0-300% jmenovité hodnoty. Efektivnost provozu LED je velmi závislá na teplotě PN přechodu a při napájení LED přibližně 65% jmenovité hodnoty proudu je přeměna elektrické energie na světelnou nejefektivnější. Záleží na teplotě přechodu, protože se zvyšující se teplotou klesá účinnost. Velmi důležitým faktorem při návrhu osvětlovací soustavy je chlazení, které pomáhá lépe odvádět teplo z čipu.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zeman, Milan ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce identifikuje současné marketingové postupy a nástroje kavárny Caffe Marco. Poté je provedena analýza vývoje vnějšího a vnitřního prostředí a na základě průzkumů a analýz navržena relevantní marketingová strategie. Navrhované kroky jsou komplexně promítnuty do opatření v navazujících oblastech organizačního a finančního rázu a jsou stanoveny klíčové faktory úspěšnosti realizace navržených opatření.

Viz též: podobná jména autorů
7 ZEMAN, Marek
19 ZEMAN, Martin
9 ZEMAN, Michal
7 Zeman, Marek
19 Zeman, Martin
2 Zeman, Matěj
9 Zeman, Michal
1 Zeman, Mikuláš
16 Zeman, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.