Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Developing Social Competencies through Interaction in English Lessons
Wagnerová, Anna ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Vít, Radek (oponent)
S nedávným zavedením Rámcového vzdelávacího programu do ceských škol je zároven venováno mnoho pozornosti novým konceptum: Prurezovým tématum a Klícovým kompetencím. Ty zahrnují mimo jiné i trénink osobnostních a sociálních dovedností, jenž má studentum pomoci rozvinout svou osobnost a naucit se spolupracovat s ostatními. Tato práce se zameruje na ctyri související oblasti Sociálních kompetencí, jmenovite poznávání lidí, budování pozitivních mezilidských vztahu, sociální komunikaci a spolupráci. Klade si za cíl poskytnout teoretické podklady, analyzovat možné zpusoby rozvíjení techto kompetencí pri hodinách anglického jazyka na druhém stupni základních škol a v odpovídajících rocnících víceletých gymnázií, a následne nabídnout modelové aktivity. Dotazníkové šetrení v praktické cásti zkoumá, jak vnímají Osobnostní a sociální kompetence v dosavadní výuce žáci, hledá jejich preference a srovnává jejich stanovisko s pohledem ucitelu.
Morálka a právo
Wagnerová, Anna ; Mucha, Ivan (vedoucí práce) ; Kosek, Jan (oponent)
Anna Wagnerová Morálka a právo Abstrakt Morálka a právo Předkládaná práce se zabývá vztahem mezi morálkou a právem z pohledu sociologie, etiky a právní vědy. Poskytuje přehled možných náhledů na zkoumanou problematiku z perspektivy a s využitím metod tří uvedených disciplín. Sociologický přístup se zabývá společností, v jejímž rámci se vztahy mezi etickými a právními normami dějí. Etika a filosofie nahlíží otázku práva a morálky z etického pohledu a právní věda má vlastní pohled, definovaný specifickými metodami a teoretickými východisky této disciplíny. Sociologie přispívá poznání daného předmětu snahou zobrazovat věci a uvažovat o nich tak, jak jsou, nikoliv jak by měly být. Oproti tomu etika a právní věda přistupují k vnějšímu světu z normativní pozice, která je nicméně odvozena z odlišných souborů norem. Práce je dělena do čtyř kapitol. V první kapitole se zabývám sociologií jako vědní disciplínou, jejím vztahem k právu a právní vědě a nadto vykládám základní sociologické koncepty jako sociální skupinu, sociální jednání a normativní systém. Tímto popisuji prostor, v němž dochází k interakci mravních a právních norem. Ve druhé kapitole se věnuji morálce, kde se věnuji problematice morálky a mravu, ale též etice jako akademické disciplíně. Ve čtvrté kapitole rozebírám normy a normativní řád. Zde vedle...
Developing Social Competencies through Interaction in English Lessons
Wagnerová, Anna ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Vít, Radek (oponent)
S nedávným zavedením Rámcového vzdelávacího programu do ceských škol je zároven venováno mnoho pozornosti novým konceptum: Prurezovým tématum a Klícovým kompetencím. Ty zahrnují mimo jiné i trénink osobnostních a sociálních dovedností, jenž má studentum pomoci rozvinout svou osobnost a naucit se spolupracovat s ostatními. Tato práce se zameruje na ctyri související oblasti Sociálních kompetencí, jmenovite poznávání lidí, budování pozitivních mezilidských vztahu, sociální komunikaci a spolupráci. Klade si za cíl poskytnout teoretické podklady, analyzovat možné zpusoby rozvíjení techto kompetencí pri hodinách anglického jazyka na druhém stupni základních škol a v odpovídajících rocnících víceletých gymnázií, a následne nabídnout modelové aktivity. Dotazníkové šetrení v praktické cásti zkoumá, jak vnímají Osobnostní a sociální kompetence v dosavadní výuce žáci, hledá jejich preference a srovnává jejich stanovisko s pohledem ucitelu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Wagnerová, Adéla
2 Wagnerová, Alena
5 Wagnerová, Andrea
2 Wagnerová, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.