Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mlha
Volkova, Zoya ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt „Mlha” představuje vizuální vyprávění na pomezí 2D digitální hry a interaktivní animace. Virtuální prostor se zde tematicky pohybuje mezi klíčovými slovy jako je sen, spánek, limbo, fáze smutku, fáze umírání. Následně je zpracovává formou metafory za pomoci neexistující krajiny s konkrétními prvky (stromy, rostliny a další). Cesta krajinou, cesta mlhou. Součástí pohybu virtuálním prostorem je zde průzkum lineárního vypravení v čase.
Expozice/Osvit
Römerová, Denisa ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Gravlejs, Ivars (vedoucí práce)
Projekt Expozice/Osvit je karetní hra a soubor fotografií edukativního charakteru. Divák/hráč by po hře měl pochopit princip fotografické expozice a získat povědomí o historii fotografie.
Post psychedelický reliéf
Zdvořáček, Tomáš ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit sochařskou podobu řeckého Morfea. V řecké mytologii je Morfeus syn boha spánku Hypnose – je to bůh snů, zodpovědný za to, o čem a jak sníme. Morfea práce vykresluje jako “grafickou kartu spánkového konstruktu”, inteligentní entitu žijící na hraně lidského vědomí. Řekové si jej představovali jako malého hocha s křidélky na spáncích. Práce Morfea ponímá jako sloup energie zpracovávající miliardy snů současně. V rámci bakalářské práce byl vymodelován a odlit do laminátu dva a půl metru vysoký sloup, na povrchu pokrytý jemně namodelovaným reliéfem v postpsychedelickém stylu. Při hledání formálního jazyka reliéfu autor vycházel ze systému vzájemných návazností z počítačové hry Factorio.
Diagnostika stavu tlumiče za jízdy vozidla
Vaněk, Vojtěch ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová páce se zabývá analýzou vlivu opotřebení tlumiče na jízdní dynamiku vozidla. Dále byl vytvořen čtvrtinový model automobilu v softwaru Simulink, kde byl vytvořen postup pro vyhodnocování stavu tlumiče za jízdy vozidla. Tento postup byl následně validován na reálně naměřených datech z automobilu Hummer H3.
ENOUGH
Giertlová, Elena ; Smetana, Matěj (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Project deals with the development of a 2D, roleplaying videogame for the computer platform. Theoretical part of the thesis is focused on background of pixelart in videogames, as well as game and storytelling cliche, while both of these aspects are used in the final project. Practical part is the design of characters, enviroment and scenes, and the complete realization of a prototype for pixelart videogame named ENOUGH, with the visual of retro games for old platforms. Its story is being shown as a cliche as well, though with the strong symbolism refering to authors psychique and on the mental health or memories.
Za hranicí zájmu - geneze tvořivosti
Chmelíková, Alžběta ; Jakalová, Zuzana (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Umělecká práce je do značné míry nahlížena holisticky - recipient vnímá celek díla, hledá jeho smysl, pokouší se o interpretace. Konečné znění je odtrženo tlustou černou linkou od své geneze. Ale právě pozorování vývoje myšlenky, konceptu, zpracování, případně metoda sama je povětšinou mnohem komplexnější zážitek než hotové dílo. Průběh mého studia, který je provázán třemi ateliéry, představující makroklimata svébytného uvažování o uměleckém postoji, smyslu i významu, mě motivoval k obratu pozornosti od díla k průběhu tvorby. Práci je možné chápat jako metakritický pohled na tvůrčí procesy, obalující dílo samotné, mezi kterými vzniká struktura podobnosti a jinakosti, kterou se budu snažit postihnout skrze textovou podobu ve formě gamebooku.
Cestování časosběrem
Sodomková, Natálie ; Smetana, Matěj (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt „Les” s pracovním názvem „Cestování časosběrem“ je jednoduchá 2D digitální hra, v žánru adventur, zasazená do reálného prostředí Vodárenského lesa u Svitav. Obsah se dotýká tématu pohádek, folklóru, času, magického realismu i osobní mytologie. Cílem práce je, pomocí autorské stylizace námětu i grafického zpracování, vytvořit specifickou atmosféru interaktivního prostředí. Tento postoj se skrze použití média digitální hry pojí s experimentem, a klade si otázku, do jaké míry lze skrze interakci subjektivní atmosféru přenést.
Beton
Andrýsek, Marek ; Kořínková, Jana (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Beton je dílem, které si klade za cíl propojení kategorií digitální hry a interaktivního umění. Vizuální zpracování se opírá o architektonický směr brutalismus. Herní mechanika byla odvozena z možností, které estetika této architektury nabízí. Vizuální obsah, vytvořený v herním enginu Unity, je ovládán skrze specifické zařízení, kterým je autorský kontroler. Tento kontroler je mechanicky proveden jako Rubikova kostka. Vizuálně je kontroler přizpůsoben obsahu díla. Dílo je prezentováno jako funkční prototyp.
Prsteny
Cendelínová, Kateřina ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt s názvem „Prsteny“ je jednoduchá karetní hra, která je určena pro dva hráče. Námět a obsah hry se tematicky týká prstenů, kterým se dlouhodobě věnuji (také na materiální úrovni výroby šperků). Karetní hru si můžou zahrát hráči každého věku, avšak primárně jsem cílila na děti v předškolním a školním věku. Cílem mé bakalářské práce je seznámit děti zábavným způsobem s řemeslnou výrobou prstenů. Důležitým prvkem vizuální části hry je rozpoznávání obrazu (ilustrací na jednotlivých kartách) a jejich správná skladba. Dochází tak k aplikaci stylizované kresby, která ilustruje vybrané části procesu výroby prstenů.
Generativní růst
Zelený, Tomáš ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Cílem mé práce je zdůraznit estetiku podpor stejně jako jejich funkčnost za pomoci vkládání objektů přímo do rozrostlých struktur. Ty působí křehce díky své barevnosti, ale zároveň musí být silné natolik, aby dokázaly nést hmotu různých objektů, jako např. kusu dřeva nebo kamene. Cílem diplomové práce je, aby měly takzvané podpory ve fyzickém světě svoji funkci. Podpory, jež existují v digitálním světě, prostoupí do světa fyzického.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Vaněk, Vavřinec
3 Vaněk, Vladan
4 Vaněk, Vladimír
5 Vaněk, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.