Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mapování problematiky obtěžování obyvatelstva pachovými látkami v ČR
Vančurová, Andrea ; Hůnová, Iva (vedoucí práce) ; Kalíková, Květa (oponent)
Cílem této bakalářské práce je monitorování problematiky pachových látek na území České republiky. Hlavním zdrojem informací jsou studie vypracované, ve většině případů, na žádost obecních, či městských úřadů. Jednotlivé oblasti s touto problematikou, na které jsem se v práci zaměřila byly vybírány podle množství podmětů a stížností od místních obyvatel. Úvodem teoretické části se zabývám anatomií čichového ústrojí a fungování mozkových vjemů na pachové podměty. Následně se věnuji možnostem měření pachový látek. Nejméně používanou metodou je plynová chromatografie, a to z důvodu nízkých koncentrací pachů. Další variantou je olfaktometrie, která je založená na principu míšení předem dané koncentrace odorantu s neutrálním plynem. Ve studiích, které jsou hlavním zdrojem této práce je používána metoda pomocí dotazníků spočívající v hodnocení zápachu místními obyvateli. Dále je popsán postup, týkající se podání stížnosti na pachy v okolí bydliště a její opora v zákonech. Jádro praktické části tvoří stížnosti obyvatel odevzdané na České inspekci životního prostředí za roky 2006 až 2009. Obsahuje jak konkrétní firmy, které se ve stížnostech opakují, tak pokuty nad 100 000 Kč, které jim byly uděleny. Dále jsou v práci rozebrány studie, zabývající se pachovou problematikou v různých částech České republiky. Jedná se...
Aplikace metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka, literatury a výtvarné výchovy na druhém stupni základních škol
VANČUROVÁ, Andrea
Diplomová práce se zabývá aplikací metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka, literatury a výtvarné výchovy na druhém stupni základních škol. Práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vymezení vyučovacích metod obecně, dále se zabývá principy programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, tříděním a popisem jeho jednotlivých metod a také otázkou nejvhodnějších alternativních osnov výtvarné výchovy či složek českého jazyka pro aplikaci metod kritického myšlení. Praktická část zahrnuje náměty na hodiny českého jazyka, literatury a výtvarné výchovy, vytvořených podle zásad kritického myšlení a s použitím jeho metod.

Viz též: podobná jména autorů
3 VANČUROVÁ, Alena
1 VANČUROVÁ, Anežka
3 Vančurová, Alena
2 Vančurová, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.