Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 195 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Člověk v labyrintu hodnot K otázce možností a limitů naplňování smyslu života v dnešním světě
Šolcová, Jana ; Schlegelová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Váňová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce "Člověk v labyrintu hodnot - k otázce možností, a limitů naplňování smyslu života v dnešním světě", osciluje tématicky a metodologicky na pomezí sociologie, filosofické antropologie, filosofie výchovy, etiky a filosofie kultury. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část artikuluje filosofické předpoklady, tématizuje problémy krize moderního člověka ve světě globalizace, krizi hodnot, postup hledání smyslu lidské existence, nastolení podmínek dialogu. V Prakticko-empirické části využívá filosofickou reflexi k aplikaci v oblasti výchovy k hodnotám. Tato část také mimo jiné zohledňuje i aspekt vstupu etické výchovy do škol a možná východiska problematiky hodnot mladých lidí.
Fenomén ženství na prahu 21.století
Březinová, Tereza ; Schlegelová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Váňová, Miroslava (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vybranými kapitolami feminního diskurzu a v jeho rámci informuje o stěžejních otázkách a tématech. V širších souvislostech zmíněného diskurzu artikuluje fenomén ženy - ženství - ženské role v podmínkách kulturního dědictví a myšlenkového odkazu evropské civilizace. Ústřední pozornost je věnována tématu mateřství, naplňování mateřské role. Předložená práce rovněž neopomíjí problematiku reflexe vnímání ženského těla a tělesnosti s ohledem na hranice a možnosti lidského těla.
Jazykový aspekt integrace dětí z cizojazyčného prostředí do české školy
Švecová, Sylvie ; Váňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
Práce se zabývá jazykovým aspektem integrace dětí z cizojazyčného prostředí do české školy. Představuje, jak je řešen systém v teorii a jakým způsobem probíhá praktická výuka češtiny jako cizího jazyka pro děti cizinců na běžných školách. Pro porovnání popisuje podobné systémy integrace v jiných zemích Evropy, ze kterých by bylo vhodné se pro zefektivnění situace v České republice nechat inspirovat.
Humanitární a vzdělávací projekty v Keni
Hrabovská, Monika ; Leontovyčová, Jana (vedoucí práce) ; Váňová, Miroslava (oponent)
Přílohy Závěr Na závěr této práce bych chtěla říct, že jsem ráda, že jsem si toto téma vybrala a mohla jej zpracovat za pomocí odborného dohledu, který byl potřeba, aby práce nebyla subjektivně zpracovaná. Hlavním a nejpodstatnějším cílem celé práce bylo zjistit zásadní informace o humanitárních a vzdělávacích projektech v Keni a o životě v ghettu. V prvním výzkumu, kde jsem měla stanovené 4 cíle a 4 hypotézy jsem dospěla k závěru, že je potřeba všech humanitárních, rozvojových a vzdělávacích projektů. Jelikož nejde přímo určit nebo stanovit, zda-li nemocnice je důležitější než škola, či dětský domov pro zkvalitnění života obyvatel Keni. Proto bychom vždy měli na začátku zjistit, který z plánovaných projektů je potřeba v dané chvíli v dané oblasti. Dalším podstatným bodem považuji názory Keňanů, kteří sami řekli, že obyvatelé, kterým je pomoc poskytována by se měli podílet na budování projektu a také na jeho dalším rozvoji, aby nedošlo k tomu, že by lidé v Keni přestali spoléhat sami na sebe, mohli by přestat pracovat nebo se snažit najít si práci na uživení rodiny. Proto si i já myslím, že každý projekt by měl byl stanoven tak, aby se na práci mohli podílet všichni účastníci. Co bych velmi ráda na konci prvního výzkumu vyzdvihla je hlavní myšlenka projektu Afrika Africe. Mladí Keňané, kterým byla nabídnuta...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 195 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 VÁŇOVÁ, Markéta
5 VÁŇOVÁ, Michaela
4 Váňová, Martina
5 Váňová, Michaela
2 Váňová, Miloslava
4 Váňová, Monika
1 Váňová, Monika Bc.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.