Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 149 záznamů.  začátekpředchozí139 - 148další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kulturní politika města Hradec Králové a její výstupy
Struhařová, Michaela ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Tématem bakalářské práce "Kulturní politika v Hradci Králové a její výstupy" je popsání kulturní politiky v Hradci Králové, definování jejich cílů a financování. Snahou je upozornit na změny, kterými kulturní politika města v minulosti prošla a také zhodnotit úroveň komunikace zastupitelstva města s občany. Hradec Králové se na počátku dvacátého století pyšnil označením "Salón republiky" hlavně díky své architektuře. Kromě význačné architektury má i bohatou kulturní historii a bude zajímavé zabývat se tím, do jaké míry ovlivňují tyto aspekty Hradec Králové v dnešní době a jak se město o toto kulturní dědictví stará. Kultura je důleţitou součástí ţivota v Hradci Králové a pořádá se zde velké mnoţství kulturních akcí od festivalů po koncerty a výstavy, které jsou v textu popsány. Nejzajímavější akce bude podrobněji zanalyzována pomocí případové studie.
Regionální kultura Táborska, její projevy a jejich místo v cestovním ruchu
Doubková, Veronika ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá regionální kulturou a jejím propojením s cestovním ruchem ve městě Tábor a jeho okolí. Jejím cílem je zhodnotit využívání kulturního potenciálu regionu prostřednictvím turistických produktů. Táborským kulturním potenciálem je husitská tradice, která se v současnosti promítá především do dvou nadregionálně významných turistických produktů. Jimi jsou historický festival Táborská setkání a Husitské dny, které jsou v práci charakterizovány.
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
Motlová, Monika ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Obsahem bakalářské práce je animace hudby a analýza jejího konkrétního nástroje, kterým je marketing a PR. Z hudebního umění se práce zaměřuje na hudební festivaly vážné hudby. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé části marketingu jako SWOT analýza, marketingový mix u dvou hudebních festivalů konajících se v České republice. Jedná se o Mezinárodní operní festival Smetanova Litomyšl a Mezinárodní festival duchovního umění Svatováclavské slavnosti. V závěru práce je zhodnocena úloha animace a porovnán marketing obou festivalů.
Využití kulturního kapitálu v cestovním ruchu - Střední Čechy, Polabí
Hubertová, Kateřina ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Senohrábek, Jiří (oponent)
Tématem bakalářské práce je využití kulturního kapitálu regionu, především pak kulturních památek, pro rozvoj cestovního ruchu. Bakalářská práce se zabývá problematikou kulturního cestovního ruchu, který je dnes jednou z nejvýznamnějších a nejrychleji se rozvíjejících forem cestovního ruchu. Dále se věnuje i řízení cestovního ruchu v regionech, možnostem využití marketingu destinace cestovního ruchu pro zvýšení atraktivity a návštěvnosti oblasti i roli organizace cestovního ruchu. Konkrétně je pak práce zaměřena na turistickou oblast Polabí. Jedná se o region velmi bohatý na kulturní památky, který ale v současné době není vnímán jako turisticky příliš atraktivní. Po stručné charakteristice regionu a popisu jeho kulturních atraktivit se práce zabývá využitím tohoto potenciálu pro cestovní ruch. Konkrétně pak analyzuje návštěvnost regionu, jeho turistickou infrastrukturu a fungování organizace cestovního ruchu Zlatý pruh Polabí o.p.s.
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
Jamníková, Lucie ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány na část praktickou, která se zaměřuje na analýzu konkrétní mediální kampaně festivalu Sázavafest, a to chronologicky od přípravné fáze až po její vyhodnocení. Práce neopomíná vymezit hlavní cílové skupiny festivalu a cíle kampaně obecně. V závěru práce jsou zformulovány vlastní návrhy na zefektivnění celé mediální kampaně.
Divadelní festivaly v ČR - Letní shakespearovské slavnosti
Müllerová, Barbora ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na jeden z nejvýznamnějších divadelních festivalů svého druhu na území České republiky -- Letní shakespearovské slavnosti. Největší důraz je kladen na lokalitu Prahy, hlavní scénu festivalu v prostorách Nejvyššího purkrabství Pražského hradu a celkový význam festivalu pro hlavní město. Začátek je věnován historii Letních shakespearovských slavností z pohledu vzniku i vývoje programu. Mnoho prostoru získal marketing, který je nezbytný při pořádání jakékoli kulturní akce. Dozvíme se zde o divadelním festivalu jako specifickém produktu a jak takovému produktu udělat reklamu. Důležitým bodem je návštěvnost festivalu a názory diváků. Další kapitola je věnována financování Letních shakespearovských slavností a možnostem získání finanční i mediální podpory. Práce ukazuje i přípravy a průběh festivalu v praxi. Specifikem tohoto projektu je propojení divadelních představení a kulturní památky, proto se další část bakalářské práce zmiňuje o dějišti a záležitostech s ním souvisejících. Závěrečné části jsou zaměřeny na dramaturgický plán Letních shakespearovských slavností v nadcházejících letech a porovnání významu festivalu nejen v měřítku České republiky.
Revitalizace kulturních památek v Dolních Počernicích s využitím financí ze strukturálních fondů EU
Holáňová, Andrea ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Patočka, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poukázat na možnosti a způsoby obnovy kulturních památek, které již ztratily své původní využití, a začlenit je tak do života současné společnosti. V teoretické části je popsána primární potřeba péče o památkový fond, nacházející se na našem území, a jednotlivé koncepce, podle kterých by měla být tato péče soustavně zajišťována. Jelikož je celkově v oblasti kultury a péče o památky hlavní překážkou nedostatek finančních prostředků, zabývám se v tomto textu také možností využití strukturálních fondů Evropské unie, které usnadňují a pomáhají mnoha subjektům tuto péči zajišťovat. Čerpání finančních prostředků z evropských fondů představuje jedinečnou možnost, nejen pro jednotlivé obce a města, realizovat takové projekty, které by bez nich vznikaly velice obtížně, ne-li vůbec. Jako praktickou ukázku jsem si vybrala městskou část Praha -- Dolní Počernice, které se daří již několik let tyto finanční prostředky úspěšně využívat a realizovat tak své projekty zaměřené především na záchranu památkových objektů. Každý realizovaný či plánovaný projekt je ukázkou využití kuturních památek tak, aby přispívaly nejen k obohacení kulturního a společenského života místních obyvatel, ale pomáhaly i ke zvýšení konkurenceschopnosti a atraktivity dané lokality. Projekty, popsanými v této práci, však celková revitalizace této obce zdaleka nekončí, ale jsou jen dalším krokem pro její budoucí rozvoj i celého okolí.
Transformace pražské divadelní sítě
Lišková, Kristýna ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je transformace pražské divadelní sítě. Popisuje historii a vývoj pražské divadelní sítě a analyzuje současný stav pražských divadel, která byla zřizována Magistrátem hl. m. Prahy a prošla první vlnou transformace na jinou právní formu v roce 2002. Dále se zabývá financováním divadel a grantovým systémem hl. m. Prahy a srovnává tento systém se zkušenostmi z Německa a jeho hlavního města. Poslední část navrhuje možná řešení transformace na různé právní formy.
Zpravodajská televize Z1: Změny v koncepci za účelem zefektivnění provozu
Doušová, Aneta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce popisuje restrukturalizaci nové digitální televize Z1, která začala vysílat v roce 2008. Z1 postihly problémy, které si vyžádaly razantní kroky v rámci sanace, už v prvních měsících působení na českém mediálním trhu. První část práce se věnuje přehledu a srovnání zpravodajských televizí v České republice. Dále jsou zmíněny také příčiny a způsoby řešení krize. Druhá část demonstruje realizaci restrukturalizace za účelem zefektivnění provozu na soukromé zpravodajské televizi Z1, která fázi krize prozatím díky sanaci úspěšně překonala.
Strategie podnikání prodejní galerie v Praze a specifika jejího provozu
Prokůpek, Marek ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice podnikání soukromých prodejních galerií. Teoretická část práce se zabývá výběrem vhodné právní formy pro podnikání soukromých prodejních galerií, sestavením podnikatelského plánu, finančním plánem a finančním zajištěním podniku. Dále jsou v teoretické části zmíněny specifika podnikání soukromých prodejních galerií a nové trendy na trhu umění. Aspekty popsané v teoretické části jsou v praktické části aplikovány na příkladu založení konkrétní soukromé prodejní galerie v Praze.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 149 záznamů.   začátekpředchozí139 - 148další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.