Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multiplatformní karetní hra s umělou inteligencí
Trejtnar, Martin ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá umělou inteligencí v karetních hrách. Cílem je implementovat multiplatformní hru tohoto žánru v herním enginu Unity, shrnout možné přístupy vytváření inteligentních protihráčů a pro zvolenou hru navrhnout a popsat metodu nejvhodnější, případně kombinaci několika. Provedený výzkum ukázal, že problémová doména je u karetních her většinou dosti specifická a to znesnadňuje užití univerzálních algoritmů. Zvolený problém je vyřešen formou rule-based umělé inteligence. Podařilo se vytvořit inteligentního hráče pro zástupce z kategorie imperfect information games, což je jeden z hlavních přínosů této práce. Ačkoli se dopouští drobných taktických prohřešků, jeho chování většinou blízce připomíná smýšlení středně zkušených hráčů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Trejtnar, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.