Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 99 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Soubor metodik pro efektivní podnikání malých a středních subjektů v sektoru kultury
Dostál, Petr ; Kislingerová, Eva ; Pešek, Ondřej ; Horný, Stanislav ; Surynek, Alois ; Jarošová, Eva ; Srpová, Jitka ; Misař, Jan ; Svobodová, Ivana ; Boukal, Petr ; Vávrová, Hana ; Scholleová, Hana ; Mullerová, Jana ; Sieber, Patrik ; Sieber, Martina ; Vondra, Zdeněk
Základním cílem předloženého souboru metodik je poskytnout sektoru kultury nástroje, které umožní zlepšit řídící činnost především malých a středních organizací, ale zároveň se zlepší i možnosti trvalého a systematického rozvoje a transparentnost v komunikaci kulturních organizací, památek, orgánů státní správy a samosprávy, donorů a dalších, které jsou cílovými skupinami metodiky.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Podnikatelský plán posilovny - Wolf gym
Šimsa, Jakub ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení a zpracování podnikatelského plánu na založení a provoz fitness centra v Praze. Teoretická část je zaměřena na základní informace o podnikatelském plánu, který vychází z teoretických poznatků a informací obsažených v odborných článcích. Rovněž vysvětluje podstatu podnikatelského plánu a objasňuje principy aplikovaných metod. V praktické části je sestaven realistický podnikatelský plán pro zřízení a provoz fitness centra, který je zpracován na základě provedeného průzkumu trhu prostřednictvím dotazníku, PEST analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy.
Strategická analýza společnosti Heaven Labs s.r.o.
Kotyza, Daniel ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou strategickou pozici společnosti Heaven Labs s.r.o. a navrhnout doporučení pro její budoucí rozvoj, což bude provedeno na základě jednotlivých metod strategické analýzy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou předmětem zkoumání pojmy jako strategie, proces tvorby strategie, podnikatelský model, strategická analýza, analýza makro a mikro okolí, interní analýza a SWOT analýza. Později v praktické části bude společnost představena, následně na ni budou aplikovány metody, jež byl popsané v teoretické části, za účelem identifikace externích a interních faktorů, které ovlivňují strategickou pozici podniku. Výsledná práce bude poskytnuta vedení společnosti, které bude moci poznatky z této práce využít pro plánování budoucí strategie.
Strategická analýza Farmy Ptýrov
Bajerová, Petra ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti EkoFarma Ptýrovec s.r.o. Na základě výstupů ze strategické analýzy je zhodnocen celkový stav společnosti, jsou navrhnuta doporučení pro budoucí rozvoj a zhodnocena atraktivitu odvětví, ve kterém se společnost nachází, očima nového konkurenta. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé metody a analýzy na základě odborné literatury. Praktická část obsahuje představení společnosti, analýzy okolí skládající se z PESTLE analýzy, analýzy odvětví, mapy konkurenčních skupin a Porterova modelu pěti sil. Dále je provedena VRIO analýza, finanční analýza vybraných ukazatelů a na závěr SWOT analýza. V poslední části této práce jsou podána doporučení pro rozvoj firmy a závěrečné shrnutí výsledků.
Strategická analýza firmy Bastien Transporte s.r.o.
Flíček, Tomáš ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Pernica, Karel (oponent)
Cílem bakalářské práce je vypracování strategické analýzy pro společnost Bastien Transporte, s.r.o. Po zkompletování strategické analýzy by měl být podnik schopný zhodnotit, zda je jeho strategie správná, jaká je jeho pozice v odvětví a jak je konkurenceschopný. Pokud by bylo zjištěno, že je nutné uskutečnit změny, výstup z analýzy by měl sloužit jako příkladný návod k jejich provedení. V teoretické části je s využitím odborné literatury popsána problematika všech důležitých částí strategické analýzy. Za nejvýznamnější prvky jsou považovány modely PESTLE, 4C, Porterův model pěti sil, benchmarking, McKinsey model 7S a závěrečná syntéza pomocí SWOT analýzy. V praktické části jsou tyto nástroje využity k analýze informací o podniku Bastien Transporte, s.r.o. Jako syntéza je použita SWOT analýza, která sjednocuje výstupy všech využitých modelů. Ve shrnutí SWOT analýzy jsou navrženy rady, jak by měla společnost dále postupovat. Celá práce je shrnuta v závěru.
Strategická analýza
Čížek, Jan ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Sieber, Patrik (oponent)
Tématem bakalářské práce je strategická analýza podniku Pivovar Vysoký Chlumec a.s. Cílem práce je zhodnocení pozice, ve které se firma nachází a pomocí různých nástrojů strategické analýzy se pokusit o doporučení do budoucna směřující k jejímu rozvoji. Ke zhodnocení aktuální pozice bylo využito metod analýzy PEST, Porterova modelu pěti sil, VRIO analýzy, finanční analýzy a SWOT analýzy, která shrnuje celkovou strategickou analýzu a na jejímž základě je formulováno strategické doporučení do budoucna, které by mělo pomoci společnosti na trhu s pivními výrobky. Tyto strategie se dále mohou stát inspirací pro management a plánování rozvoje společnosti.
Strategická analýza podniku drogerie Deštná
Mašková, Jana ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice strategické analýzy malého podniku z maloobchodního prostředí. Pomocí vhodně zvolených metod vzhledem k charakteristice podniku zkoumá vnější a vnitřní prostředí podniku, drogerie Deštná. Cílem práce je na základě těchto analýz popsat současný stav podniku a jeho pozici na trhu a v závěru navrhnout některá možná opatření vyplývající z analýzy, která jsou primárně zaměřená na udržení pozice na trhu.
Analýza vstupu na mystery shoppingové trhy v rámci mezinárodní společnosti
Čubová, Lenka ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Sieber, Patrik (oponent)
Tématem diplomové práce je interní outsourcing managementu mystery shoppingových aktivit v rámci mezinárodní společnosti Ipsos. Tato společnost nedávno založila globální podpůrné centrum pro mystery shopping v Praze (GSC). GSC by v budoucnu mělo zřídit shopperské panely (tzn. skupiny mystery shopperů, kteří budou pracovat na daném území) v několika zemích světa a koordinovat je z pražského GSC. Cílem této práce je nalezení zemí vhodných pro stavbu těchto panelů. Trhy, které byly v práci předvybrány jako nejvhodnější, byly podrobeny hlubší analýze využitím CAGE a Porterovy analýzy pěti sil. Výsledkem bylo vyhodnocení Francie jakožto nejvhodnějšího trhu ke stavbě shopperského panelu.
Ocenění firmy na základě strategické analýzy trhu
Vieweghová, Kateřina ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Cílem práce je ocenění podniku BENET AUTOMOTIVE s.r.o. na základě strategické analýzy trhu z pohledu externího oceňovatele. Vybraná firma působí v oblasti automotive jako dodavatel pro automobilový průmysl. V práci je představena oceňovaná společnost. Dále je provedena strategická analýza trhu pomocí analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Následuje zjištění finančního zdraví podniku pomocí finanční analýzy, která se pro účely práce skládá z analýzy absolutních ukazatelů, poměrových ukazatelů, DuPontova rozkladu ukazatelů rentability, vyhodnocení bilančních pravidel a bankrotních modelů. Dále je vytvořena prognóza generátorů hodnoty na jejichž základě je navržen finanční plán. V poslední části je provedeno samotné ocenění společnosti pomocí metody DCF entity.
Ocenění společnosti CZC.cz s.r.o.
Beryn, Aliaksandr ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je ocenění společnosti CZC.cz, s.r.o. ke dni 31. 12. 2016. Podstatou ocenění společnosti je zjištění jejího skutečného finančního stavu na základě historických dat, získaných z finančních zpráv společnosti a z jiných zdrojů, a následné modelování jejich budoucích finančních výsledků na základě expertních odhadů za účelem zjistit, jakou ekonomickou hodnotu může společnost přinést svým vlastníkům, nebo jakou cenu má zaplatit kupující, aby tuto společnost ovládl. Práce je rozdělená na dvě části: teoretickou část a praktickou část. Teoretická část obsahuje pojmy, metody a nástroje, využívané při ocenění společnosti. Praktická část obsahuje výsledky analýz, komentáře a výsledek ocenění společnosti, které je provedeno metodou diskontovaných volných peněžních toků. Práce končí závěrem, který shrnuje výsledky provedených analýz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 99 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.