Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 258 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparativní studie komunikační strategie značek Templářské sklepy a Bohemia v letech 2011-12
Šimíková, Nikola ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vinařským marketingem - jeho teorií a především praxí. A to na příkladu komparativní analýzy dvou marketingově nejaktivnějších konkurentů na českém trhu s víny a šumivými nápoji. Jedná se o značky Templářské sklepy Čejkovice a Bohemia Sekt. Tyto značky jsou v práci nejdříve podrobně analyzovány a poté porovnány, a to z hlediska jejich identity, komunikační historie a marketingových aktivit v letech 2011 - 2012, a také z praktického hlediska vnímání značek spotřebiteli a odborníky. Práce se zaměřuje především na public relations, eventy, tisk, internet, sales promotion a poté na typy komunikace specifické pro konkrétní značku. V rámci analýzy značek jsou v práci také popsány teoretické základy vinařského marketingu a jejich konkrétní využití v praxi. Cílem práce je komparace komunikační strategie těchto dvou konkurentů, její vyhodnocení a případně návrh možných vylepšení v rámci marketingových aktivit. Praktická část, v příloze, se zaměřuje na vnímání obou značek spotřebiteli a odborníky. Výsledky praktické části mají napomoci zjištění benefitů a nedostatků reklamních aktivit značek, jejich oblíbenost mezi spotřebiteli a také rozdíl ve vnímání značek spotřebiteli a odborníky.
Analýza značky společnosti Slevomat
Zachová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce, na téma analýza značky Slevomat, se zabývá vnímáním této značky koncovými zákazníky. Vnímaná image je zjišťována na základě vlastního dotazníkového šetření. Diplomová práce se skládá z jedné teoretické a tří prakticky zaměřených kapitol. První kapitola slouží jako teoretický podklad k pochopení celé práce. Druhá část je zaměřená na vybranou společnost. Na její představení, SWOT analýzu, analýzu konkurence a na analýzu její stávající značkové strategie. Třetí kapitola popisuje průběh dotazníkového šetření a poskytuje jeho vyhodnocení. V závěrečné kapitole jsou uvedena možná doporučení do budoucna.
Vybrané trendy v retailu ČR
Kolmačková, Zuzana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá šesti významnými trendy, které mají značný vliv na potravinářské řetězce působící na českém trhu. Jedná se o (1) trend ve struktuře prodejních formátů, (2) trend investic do remodelingu prodejen, (3) trend v nabídce potravin vyznačující se podporou českých regionálních produktů, (4) trend v začleňováním skupiny speciálních potravin, (5) trend využívání moderní technologie při nakupování a (5) integrace e-shopů a kamenných prodejen. Práce zkoumá trendy v souvislosti se spotřebním chováním prostřednictvím dotazníkového šetření. Praktickým přínosem diplomové práce je doplnění stávajících výzkumů o dodatečné poznatky a případné doporučení, na kterou trendovou oblast by se měly maloobchodní řetězce více orientovat.
Analýza dopadu realizace nákupního centra v historické části města
Zálešáková, Klára ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hakun, Peter (oponent)
Diplomová práce pojednává o nákupních centrech, které se staly novodobým fenoménem v oblasti maloobchodu. Zabývá se jejich historickým vývojem, nákupním chováním zákazníků a popisuje trendy v nakupování i ve výstavbě nákupních center. Mezi současné tendence patří návrat nákupních středisek do center měst. Příkladem tohoto trendu je i výstavba modelového nákupního centra na jihovýchodní Moravě. Hlavním cílem práce je zhodnocení dopadů výstavby tohoto centra na nákupní chování tamních obyvatel, které bylo provedeno prostřednictvím vlastního výzkumu. Popsány jsou také dopady výstavby z hlediska ekonomického, prostorového, sociálního a ekologického. Neméně důležitým výstupem práce je návrh marketingové strategie včetně doporučení pro zlepšení chodu zvoleného nákupního centra.
Trh fotovoltaické energie v ČR
Lindovský, Jan ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Sýkora, Robert (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza trhu s fotovoltaikou v ČR a následně rozhodnout, zda se v dnešních podmínkách trhu vyplatí investorovi investovat do výstavby fotovoltaické elektrárny. První část je věnována charakteristice obnovitelných zdrojů energie se zaměřením na fotovoltaiku. Následně se práce zabývá legislativním rámcem a systémem podpory ze strany státu. Praktická část je zaměřena na podnikatelský plán fotovoltaické elektrárny. V této části jsou popsány veškeré aspekty, které je třeba zvážit při realizaci takového projektu. Nejprve jsou zde zmíněny nefinanční faktory jako výběr místa výstavby či volba správného dodavatele projektu a následně je zde popsán finanční plán a výpočet doby návratnosti investice společně s výši výnosnosti.
Společenská odpovědnost firem se zaměřením na společnost Google
Horáková, Johana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit aktuální CSR praxi v České republice. Prostředkem k jeho dosažení bude analýza konkrétního CSR projektu vybrané společnosti. Důvodem je charakter společensky odpovědných aktivit, které nabývají na významu až svou realizací. Jako ilustrativní příklad byla zvolena společnost Google, konkrétně její místní pobočka Google Česká republika. V případě Google Česká republika byla jednou z doposud nejvýraznějších Digitální garáž. Jedná se o bezplatný online vzdělávací program, který nabízí možnost získat znalosti v online marketingu. Práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola se věnuje uvedení do tématu CSR, druhá je zaměřena na mimopodnikové subjekty, které se věnují CSR, a třetí se věnuje zhodnocení současné CSR praxe v podobě projektu Digitální garáž.
Marketing strategy of a selected company
Olšovská, Dominika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Slezáková, Paula (oponent)
Primárním cílem této práce je kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti Tradične s.r.o. a její prodejny Dobré potraviny. Sekundárním cílem je poskytnout doporučení pro vylepšení marketingové strategie pro novou prodejnu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou objasněny základní marketingové pojmy pro lepší pochopení části praktické. V rámci té je stručně představena společnost a prodejna. Dále praktická část objasňuje problematiku stěhování prodejny do nových prostor a je v ní uvedena situační analýza spolu s analýzou marketingového mixu. Sekundární údaje jsou doplněny údaji primárními získanými vlastním výzkumem v podobě dotazníkového šetření. Získané poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze a jsou využity pro návrh nové marketingové strategie.
Chování spotřebitele na online trhu potravin v ČR
Kaprálová, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit postoje českých spotřebitelů k online nákupu potravin. V případě, že spotřebitel disponuje osobní zkušeností s nákupem potravin online, klade si práce za cíl zjistit, jaké jsou jeho zkušenosti. Jako zdroj pro zhodnocení postojů využívá práce vlastního dotazníkového výzkumu autorky. Na základě zjištění postojů a preferencí je vytvořeno doporučení pro prodejce, které obsahuje rady, na co by se měli více zaměřit. Teoretická část je zaměřena na teorii nákupního chování spotřebitele a e-commerce a představuje základní statistiky na toto téma. Práce obsahuje také segmentaci spotřebitelů dle nákupního chování a segmentaci online spotřebitelů. Celá kapitola práce je věnována českému trhu online prodejců potravin, zabývá se rozdíly mezi prodejci a porovnává jejich služby.
Analysis and design of the online marketing strategy for the company AQT.sk
Múdry, Daniel ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Veleba, Karol (oponent)
Diplomová práce se zabývá online marketingovou strategií a online aktivitami společnosti AQT.sk. Cílem práce je analýza této strategie, jednotlivých nástrojů a aktivit, které firma využívá a návrh dalších kroků ke zlepšení výkonu a efektivity online marketingu jako prvku komunikačního mixu. Teoretická část práce stručně popisuje vývoj online marketingu a zároveň detailně představuje jednotlivé online marketingové nástroje a jejich možnosti. V praktické části práce je zpracována situační analýza zaměřená na odvětví, konkurenci a zákazníky společnosti AQT.sk. Hlavní část práce tvoří analýza a hodnocení současných online marketingových aktivit, na které v poslední kapitole navazuje návrh nové online marketingové strategie na základě modelu See-Think-Do-Care s konkrétními doporučeními pro jednotlivé online kanály.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 258 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 PRŮŠA, Pavel
3 Průša, Pavel
6 Průša, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.