Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika odpadních vod v České republice a její zařazení do výuky
Popelková, Kateřina ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Tato práce shrnuje problematiku čištění odpadních vod pro výukové účely. Obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části můžete najít rozdělení druhů odpadních vod, způsobu čištění, a omezování zniku odpadních vod. V kapitole " Druhy odpadních vod" uvádím rozdělení na vody splaškové, srážkové, balastní a průmyslové vody. Další velmi obsáhlou kapitolou je: " Způsoby čištění odpadních vod". Zde jsem uvedla rozdělení na intenzivní a extenzivní a poté také klasičtější rozdělní na mechanické, chemické a biologické. Dočíst se můžete zajímavé informace o kořenové čističce. V praktické části jsem navrhla 3 badatelsky orientované pokusy, didaktické karty pro učitele a žáky a dále návrh exkurze do čistírny Bubeneč. Tyto aktivity jsou určené pro žáky 2. stupně ZŠ a nižšího gymnázia.
Problematika odpadních vod v České republice a její zařazení do výuky
Popelková, Kateřina ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Tato práce shrnuje problematiku čištění odpadních vod pro výukové účely. Obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části můžete najít rozdělení druhů odpadních vod, způsobu čištění, a omezování zniku odpadních vod. V kapitole " Druhy odpadních vod" uvádím rozdělení na vody splaškové, srážkové, balastní a průmyslové vody. Další velmi obsáhlou kapitolou je: " Způsoby čištění odpadních vod". Zde jsem uvedla rozdělení na intenzivní a extenzivní a poté také klasičtější rozdělní na mechanické, chemické a biologické. Dočíst se můžete zajímavé informace o kořenové čističce. V praktické části jsem navrhla 3 badatelsky orientované pokusy, didaktické karty pro učitele a žáky a dále návrh exkurze do čistírny Bubeneč. Tyto aktivity jsou určené pro žáky 2. stupně ZŠ a nižšího gymnázia.
Optimalizace daňové povinnosti fyzické osoby
Popelková, Kateřina ; Dokoupilová, Lucie (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické, je popsáno živnostenské podnikání a základní pojmy související s daní z příjmů fyzických osob. Dále je popsán výpočet základu daně a výpočet samotné daňové povinnosti. Ve druhé, tedy praktické části, je popsána fyzická osoba podnikající na základě živnostenského oprávnění a její současný způsob zdanění. Následují varianty možného způsobu optimalizace její daňové zátěže.
Analýza rozvoje a vzdělávání zaměstnanců ve vybrané instituci
POPELKOVÁ, Kateřina
Vzdělávání a rozvoj pracovníků představuje důležitou činnost, při které získávají zaměstnanci potřebnou způsobilost, odborné dovednosti a zlepšuje se jejich pracovní výkon. Záleží na každé instituci, jaký způsob vzdělávání a rozvoje svých pracovníků zvolí. Důležité je zabývat se všemi fázemi vzdělávacího procesu. Tento proces je důležitý pro efektivní fungování všech institucí. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak probíhá vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybraných institucích poskytujících sociální služby. Vybrány byly tři instituce v Plzni. Pro naplnění cíle práce jsem zvolila kvalitativní výzkum, metodu dotazování, techniku rozhovoru pomocí návodu. Pro získání informací o vybraných institucích jsem použila metodu sekundární analýzy dat. Výzkumný soubor tvořili zaměstnanci těchto institucí, kteří se zabývají vzděláváním a rozvojem svých pracovníků. Rozhovory byly zaměřeny na informace o organizaci, jednotlivé fáze vzdělávacího procesu, supervizi a finanční stránku vzdělávání. Výzkumný soubor při sekundární analýze dat tvořily výroční zprávy třech vybraných institucí. Zkoumána byla každá instituce zvlášť a následně byla provedena komparace získaných výsledků. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že ve vybraných organizacích probíhá proces vzdělávání pracovníků, který má každá organizace jinak nastavený. Nedílnou součástí vzdělávání je také rozvoj pracovníků, na kterém se ve vybraných institucích podílí především supervize. Zaměstnanci organizací jsou do vzdělávacího procesu zapojováni ve všech zkoumaných institucích. Dále bylo zjištěno, že ve vzdělávacím procesu existují překážky a nedostatky. Mezi překážky v dalším vzdělávání patří zejména nedostatek finančních prostředků, mezi nedostatky patří nedodržování jednotlivých fází vzdělávacího procesu. Na závěr práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení vzdělávacího procesu ve vybraných institucích.

Viz též: podobná jména autorů
4 POPELKOVÁ, Kateřina
1 Popelková, Klára
4 Popelková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.