Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Založení malého podniku
Plundráková, Michaela ; Veselý, Josef (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení rodinného bistra, které se bude nacházet ve městě Bojkovice. Teoretická část práce vymezuje obecné pojmy z oblasti podnikání a představuje strategické analýzy. V analytické části práce je identifikován současný stav na daném trhu, je provedena SLEPTE analýza, Porterova analýza pěti sil a marketingový průzkum. V návrhové části práce je sestaven podnikatelský plán zahrnující marketingový plán, business model, organizační plán, hodnocení rizik a finanční plán.
Fenomén komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu
Plundráková, Michaela
Plundráková, M., Fenomén komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá definováním fenoménu komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu. První část práce je věnována teorii, kde jsou vysvětleny pojmy související s danou problematikou. V praktické části práce, která navazuje na teoretickou část, jsou nejprve představeny vybrané vinařské podniky – Vinařství Sed-láček Kurdějov a Vinný sklípek-galerie, s.r.o. Dále je provedena analýza současného stavu ve vybraných podnicích, představena osobnost prodejce vína a rovněž je analyzován komunikační mix a zpracována SWOT analýza. Na závěr jsou vyhodnoceny ekonomické výsledky prodeje vína v roce 2016 a navržena doporučení za účelem zkvalitnění komunikačního mixu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Plundráková, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.